Aargh, hoitsut tmv. hoi! Verikoe
U-Keto-O pos 2+
JA mitähän vittua tämä nyt tarkoittaa? Palaako fläsä vai ei?
Kommentit (9)
Itseasiassa tulos taitaakin olla virtsakokeesta eikä verikokeesta. No jokatapauksessa..
Onneksi olkoon! Oot raskaana. Ooks varma, et se on sulle?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:26"]
Onneksi olkoon! Oot raskaana. Ooks varma, et se on sulle?
[/quote]
Pidän tätä erittäin epätodennäköisenä. Olen mies.
Mutta eikö elimistö ole tuloksen perusteella ketoosissa eli polttaa rasvaa?
Virtsan ketoaineet kahdella plussalla. Eli ketoosissa olet. Yleisimmät syyt karppaus tai liian korkeat verensokerit pitkään. Tai maksasairaus.
T. Sh
Oot sä paastolla? Vai ootko diabeetikko, joka on jättäny insuliinin ottamatta? Sun keho käyttää energianlähteenään sun kehosi rasvaa, eikä sokeriaineenvaihdunnan tuotoksia.
Vai tarkoittaako, että olen kuolemassa eikä kukaan kehtaa kertoa sitä tässä :D
Mikä idea muuten näillä on lähettää asiakkaalle tulokset, muttei selosteta, mitä ne tarkoittavat? Sama kun minä lähettäisin mapillisen matriiseja raksalle ja sanoisin, notta katsokaa tuosta kestääkö ne palkit.
Vai tarkoittaako, että olen kuolemassa eikä kukaan kehtaa kertoa sitä tässä :D
Mikä idea muuten näillä on lähettää asiakkaalle tulokset, muttei selosteta, mitä ne tarkoittavat?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:34"]
Virtsan ketoaineet kahdella plussalla. Eli ketoosissa olet. Yleisimmät syyt karppaus tai liian korkeat verensokerit pitkään. Tai maksasairaus. T. Sh
[/quote]
No, kaikki arvot verenkuvassa ja tässä virtsakokeessa oli normaalit (viitearvojen sisällä), joten ei liene pelkoa mistään muusta kuin siitä, että rasva palaa?
Saa muutkin vastata jos tietää...