Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on uudenvuoden "ihan vaan kotona"?

Vierailija
29.12.2014 |

Minulla on lapset isällään uudenvuoden ja ajattelin tosiaan olla "ihan vaan kotona" eli en mene minnekään ja ajattelin tosiaan olla jopa ihan yksin.

Olin vielä marraskuussa lähdössä ystävien kanssa risteilylle uutenavuotena mutta peruutin sen koska raskaan syksyn jälkeen koin, etten jaksa lähteä. Mieluummin olen kotona, teen hyvää ruokaa ja katson netflixiä peiton alta.

Mutta mistä kumpuaa tämä "omituisuuden" tunne? En kehtaa kellekkään sanoa että olen yksin vaan keksin kaikenlaisia sepustuksia minne aion mennä - jotenkin pelkään että minut leimataan luuseriksi jos kerron, että aion olla ihan vaan yksin peiton alla.

Onko muita? Tiedättekö mitä tarkoitan?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona, mutta vain siksi, että on pakko. Kukaan ei kutsu meitä mihinkään enkä tiedä ketä meille voisi kutsua. Kaiken lisäksi mies on niin epäsosiaalinen ettei edes haluaisi meille ketään.

Vierailija
2/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kotona, kyllä, mutta en tiedä, miltä tuntuu olla sellainen, joka ei uskaltaisi kertoa sitä ääneen. Kerron kaikille käyväni av:llakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina! Miehen kanssa tehdaan eroa, joten saatan olla taysin yksin. Sanoin kylla miehelle etta jos ei ole suunnitelmia, voisi viettaa taalla ent yhteisessa kodissamme uuden vuoden kanssani. ihan ystavina erotaaan. lapset isallaan tan viikon. aion olla kptona, jos jaksqan kayn katsomassa ilotulitulsen, tosin nakyy varmaan meidan pihaltakin. kayn saunassa, syon hyvin, ehka juonkin jotain. tai sit vaan menen aikaisin nukkumaan. :)

Vierailija
4/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarista tulee aattona Eat, pray, love - se on mielestäni sopiva leffa katsottavaksi uutena vuotena yksin :D tämä esim kaikille kenellä ei ole Netflixä!

Vierailija
7/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, olis ihanaa voida olla koko ilta ja yö vaan kotona mutta paskat, töissä sitä ollaan 23-07.

Vierailija
8/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:55"]

Jotkut nolikset. Tosin en tunne ketään :)

[/quote]

Mahtaa olla ankeeta elämä, jos ei tunne ketään. Mutta on se niin viileetä nuo hankeen sammuneet örveltävät teinit, että...videoi itsesi, katso se 20 vuoden kuluttua ja sitten vasta tiedät, mikä on noloa. 

Vierailija
9/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan perheen kanssa kotona, käydään ilotulitus katsomassa, jos joku haluaa käydä kylässä se on ihan ok, voi olla että lapsille tulee joku kaveri. Tai sitten ollaan vaan perheellä. Joskus vietetty uv-juhlia kaveri-tai kaveriperheporukalla, nyt ei jaksa edes kysellä ketään, koska töitä uv-aattokin.

Vierailija
10/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ollaan kotona. Ihanaa! Pihasauna lämpiämään, lempeitä löylyjä ja kylpytakissa jäähyt ulkona  puolukkalimua lipitellen, sitten oloasu päälle, villasukat jalkaan ja sisälle syömään itse tehtyä lihapiirakkaa maitolasillisen kera. Takkaan tuli, namia kulhollinen ja miehen kanssa saman huovan alle sohvalle katsomaan leffaa. Sellaisia bileitä ei olekaan, että muuttaisimme suunnitelmia. Aikansa kutakin, biletyskin on joskus ihan mukavaa, mutta rönötysvaatteet ja oma sohva vie voiton tänä vuonna.

Vierailija
11/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Aamulla menen töihin ja kotiin viimeistään klo 16. Kotona menee loppupäivä. Tosin en ole yksin, lapset on myös kotona. Ei tehdä mitään erityistä, katsellaan telkkaria ja syödään. Ehkä käydään katselemassa raketteja ulkona. Ja tässä ei ole mun mielestäni mitään ihmeellistä. Viihdyn kotona :)

Vierailija
12/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Laitetaan ehkä tortilloja tms. ja katsellaan telkkaria :)

Vierailija
13/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa ihan vaan kaksin, olettaen että tyttö 1 vee menee ajoissa nukkumaan. Koko joulu mennyt sukulaisten nurkissa niin tekee vaan hyvää olla ihan kotona. Ymmärrän kyllä että joku voi kummeksua sitä että haluat olla yksin mutta mitäpä sen muita pitäisi vaivata. Itsekin tykkään olla yksin, on ainakin takuuvarmasti hyvässä seurassa ;)

Vierailija
14/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:44"]

Minä! Aamulla menen töihin ja kotiin viimeistään klo 16. Kotona menee loppupäivä. Tosin en ole yksin, lapset on myös kotona. Ei tehdä mitään erityistä, katsellaan telkkaria ja syödään. Ehkä käydään katselemassa raketteja ulkona. Ja tässä ei ole mun mielestäni mitään ihmeellistä. Viihdyn kotona :)

[/quote]

Meillä samanlainen ohjelma, niin aina uutena vuotena.

Vierailija
15/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ehkä. Perinteinen uv:n juhlinta ei onnistu tänä vuonna, joten ajattelin skipata kokonaan. Parikin vaihtoehtoista juhlaa olisi tarjolla, mutta en tiedä jaksanko lähteä. Jotenkin ajatus kotonaolosta on mukava. Mieskin on töissä yhteen asti yöllä.

Vierailija
16/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Keuhkokuumeessa värjöttelen ja olo on niin huono, että tuskin skumppaakaan avaan. :(

Vierailija
17/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä! Ei vaan jaksa enää mitään baaritouhuja enkä kyllä mitään bileitäkään. Töissä kuitenkin normaalisti keskiviikkona, suunnitelmissa illalla salille ja hyvää ruokaa ja sohva peffan alle. AH, ihanaa ja tunnustan kalkkistouhuni kyl ihan kaikille, pitäköön outona :) Kivaa iltaa kaikille kotihöperöille! :)

Vierailija
18/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nolikset. Tosin en tunne ketään :)

Vierailija
19/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon kotona. Päivän eka töissä, mutta illalla ollaan perheen kanssa kotona. Ymmärrän täysin sun ratkaisun ja siinä ei ole mitään säälittävää;) Happy new year!

Vierailija
20/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina yksin kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä