Jos ystäväsi saisivat tietää kaiken mitä olet elämässäsi tehnyt, olisiko sinulla sen jälkeen ystäviä?
Vai oletko tehnyt jotain niin pahaa tai outoa, että sen paljastuminen karkottaisi heidät?
Kommentit (32)
Olisi. Ystäväni tietävät kaiken jo.
Vierailija kirjoitti:
Olisi. Ystäväni tietävät kaiken jo.
tätä ei usko erkkikään
Suurta osaa tuttavista hävettäisi omat ennakkoluulonsa, sekä kylmäkiskoisuus minua kohtaan ja pyrkisivät varmasti enemmän tykö.
Jostain syystä uskon, että on jopa parempi kannaltani, että ihmiset voivat mielessään luulla minusta kaikenlaista ihmeellistä.
Niin antaapa luulla ihan rauhassa. Omia asioitaan projisoivat, ei se minua haittaa.
Muutenkin elämä on selviytymistä ja pitää aina ajatella mitä kellekin voi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ystäviä nytkään ja mielikuvitusystävätkin jättäisivät jos tietäisivät kaiken.
Minut jättivät jo mielikuvitusystävätkin. Muitapa juuri ei koskaan ollutkaan.
Minulla on kaksi hyvää ystävää ja me tiedetään kaikki toistemme hyvät ja pahat teot. Huh, ei uskalla edes muistella kaikkea sitä mitä on tullut tehtyä, niistä nyt ei voi edes anona kirjoittaa tällä palstalla.
Nuoruudestani minulla ei ole ystäviä jäljellä lähinnä tekojeni takia. Nykyisin asun hyvin kaukana eikä täkäläiset ystäväni tiedä menneisyydestäni kotiseudulla tai niistä vuosista kun asuin poissa Suomesta. Ehkä osa voisi yllättää ja olla edelleen ystäviä mutta harvempi kyllä.
Ystäville selviäisi outo käytökseni ja saattaisi lisätä kiinnostusta minua kohtaan....
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti osa ystävistäni häipyisi jos tietäisivät, että asuessani Lontoossa 2 vuotta elätin itseni prostituutiolla.
Ahaa, olenkin aina miettinyt millä oikein elätit itsesi siellä Lontoossa. t: kaverisi
Kyllä koska he ovat olleet suurilta osin mukana kaikessa.