Haluatko päästä eroon hampparihimosta?
Osta mäkkiateria ja anna sen jäähtyä. Tha-DAA, tekeekö vielä mieli?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:31"]En syö pikaruokaa
[/quote]
En minäkään paitsi pitsaa joskus. Ap
Mulla ei ole mitään ongelmia itsehillintäni kanssa. Jätän syömättä pelkällä tahdonvoimalla.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:31"]En syö pikaruokaa [/quote] En minäkään paitsi pitsaa joskus. Ap
[/quote]
jaa no miten tää liittyy hamppareihin xD good
Itseäni miellyttää muut miestyypit kuin hampparit, mutta sehän on makuasia (sanoi koira, kun muniansa nuoli)
Mua ei haittaa menee jäähtyneenäkin
Jäähtyneenä? Hah! Eihän ne safkat koskaan ole taskulämmintä lämpimämpiä kun eteesi saat!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:31"]En syö pikaruokaa [/quote] En minäkään paitsi pitsaa joskus. Ap
[/quote]
jaa no miten tää liittyy hamppareihin xD good
[/quote]
Siten että omat lievät hampparihimoni loppuivat täysin tällä metodilla. Pitsaa syön niin harvoin ettei haittaa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:41"]Jäähtyneenä? Hah! Eihän ne safkat koskaan ole taskulämmintä lämpimämpiä kun eteesi saat!
[/quote]
No onhan.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:36"]Mulla ei ole mitään ongelmia itsehillintäni kanssa. Jätän syömättä pelkällä tahdonvoimalla.
[/quote]
Siis woooww, eiköhän tämä ole nyt aplodien paikka, ladies & gentlemen, we have a superhuman over here! ¤___¤
Ei hampparit varsinaista himoa ole koskaan aiheuttaneet mutta joskus sitä vain helpottaa elämäänsä ja korvaa kotiruuan niillä.
Heheh =D
Kaikkee sitä oppii kun vanhaksi elää. Hampparihimo! Voiko sellasta edes olla?
Miksi drive-in:ssa juomat ovat monesti valmiiksi laskettuja mukeihin? Ällöä juoda sitä seissyttä laimeaa limua...ilman jääpaloja. Tre kaleva.
En syö pikaruokaa