Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun Tampereen raketit ammutaan entisen alkuillan sijaan klo.00.00

Vierailija
29.12.2014 |

Ei ole enää lapsiperheen juhla. Ennen vielä oli hyvää aikaan,pystyi lasten kanssa mennä katsomaan mahtavaa ilotulitusta tampereen keskustaan, tänä vuonna ei kyllä enää voi. ymmärrän että vuosi vaihtuu niin silloin ammutaan raketteja,mutta aikaisemmin alkuillasta kun ne on ammuttu niin yhtä juhlavaa se on aina ollut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä suunnalla kaupunki ei edes järjestä mitään ilotulituksia. Joten omat on ostettava.

Toisaalta en kyllä muutenkaan lähtisi ajelemaan yli 20 kilsaa vain raketeiden takia.

Vierailija
2/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää, että meidän paikkakunnalla ne ammutaan jo seitsemän pintaan. Keskiyö on ainoa oikea aika. Toivota nyt siinä uusivuosi tervetulleeksi monta tuntia etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oih, miksi kukaan ei ajattele lapsia??!? kyllä se uusi vuosi pitäisi julistaa alkavaksi jo iltakuudelta ettei pikkupikkumussukoiden tarvitsisi valvoa pitkään tai pettyä kun eivät pääsekään näkemään raketteja!!1! 

cry me a fucking river... 

Vierailija
4/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi ovat alle 6v. niin ymmärrän, mutta osta itse raketteja? Jos yli 6v. ja pakko saada nähdä niin eiköhän ne normaalina pysy jos käytte.

Vierailija
5/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei harmita yhtään. Sen voi katsella ihan huoletta kotoa käsin.

Vierailija
6/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne on uutena vuotena ammuttu noin.

Vierailija
7/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset nyt traumatisoituvat, jos joutuvat kerran vuoteen puolille öin valvomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän