Harmittaa kun Tampereen raketit ammutaan entisen alkuillan sijaan klo.00.00
Ei ole enää lapsiperheen juhla. Ennen vielä oli hyvää aikaan,pystyi lasten kanssa mennä katsomaan mahtavaa ilotulitusta tampereen keskustaan, tänä vuonna ei kyllä enää voi. ymmärrän että vuosi vaihtuu niin silloin ammutaan raketteja,mutta aikaisemmin alkuillasta kun ne on ammuttu niin yhtä juhlavaa se on aina ollut.
Kommentit (7)
Minua taas ärsyttää, että meidän paikkakunnalla ne ammutaan jo seitsemän pintaan. Keskiyö on ainoa oikea aika. Toivota nyt siinä uusivuosi tervetulleeksi monta tuntia etukäteen.
oih, miksi kukaan ei ajattele lapsia??!? kyllä se uusi vuosi pitäisi julistaa alkavaksi jo iltakuudelta ettei pikkupikkumussukoiden tarvitsisi valvoa pitkään tai pettyä kun eivät pääsekään näkemään raketteja!!1!
cry me a fucking river...
Jos lapsesi ovat alle 6v. niin ymmärrän, mutta osta itse raketteja? Jos yli 6v. ja pakko saada nähdä niin eiköhän ne normaalina pysy jos käytte.
Mua ei harmita yhtään. Sen voi katsella ihan huoletta kotoa käsin.
Aina ne on uutena vuotena ammuttu noin.
Kyllä ne lapset nyt traumatisoituvat, jos joutuvat kerran vuoteen puolille öin valvomaan.
Tällä suunnalla kaupunki ei edes järjestä mitään ilotulituksia. Joten omat on ostettava.
Toisaalta en kyllä muutenkaan lähtisi ajelemaan yli 20 kilsaa vain raketeiden takia.