Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ihastunut sinuun - miten etenet?

Vierailija
29.12.2014 |

Tiedätkö tai aavisteletko jonkun olevan sinuun parhaillaan ihastunut? Jos on, niin mitä asiasta itse ajattelet? Onko itselläsi tunteita häntä kohtaan? Aiotko edetä asiassa?

Itselläni on vahva aavistus työkaverin kiinnostuksesta. Se jotenkin huokuu kaikesta hänen käytöksestään. Harmi vain, että olemme molemmat varattuja tahoillamme. :/

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissani vaan joku on ihastunu. Ei todellisuudessa :)

Vierailija
2/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ees tietää onko joku ihastunu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itseasiassa yks tuli mieleen joka on pyrkiny lähelle viimeaikoina. En vois olla vähempää kiinnostunu. Toinen taas joka kiinnostaa, niin hänen tunteista en tiedä. Omissa haavekuvissa ois kiva jos ois ihastunu. Mutta tosielämä on mutkikkaampi.

Vierailija
4/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän. En oikein tiedä mitä tekisin. Itse en ole vielä häneen ihastunut mutta en voi tietää mitä ajan kanssa tapahtuisi. Olen ollut hieman etäisempi. Vaikeasta erosta vasta 5kk aikaa niin en ole ollenkaan varma haluanko alkaa enää millekään miesten kanssa...

Vierailija
5/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lähipiirin mies käy aika lämpöisenä. Vähän kiusallinen ja samalla oikeastaan imartelevakin tilanne. En ole ajatellut miten tästä eteenpäin.

Vierailija
6/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään pahoin, että mieheni kaveri on ihastunut muhun... todella kiusallinen tilanne. Hän on vähän ressukka eikä oikein tutustu helposti naisiin. Epäilen että hänen kaveripiirissään olen ainoita naisia, joihin hän on päässyt "ystävystymään" ja siksi näin... kamalaa kun tämä kaveri soittelee viikonloppuöisin yöpaikkaa jne. Asun siis erillään mieheni kanssa. Kerran kun mieheni oli luonani ja tämä kaveri myös hän änkesi meidän väliimme nukkumaan keskellä yötä ja halaili.

Vierailija
7/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin...Taidan vain itse olla hiukan ihastunut yhteen mieheen, vaikken haluaisi.

Vierailija
8/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:26"]Mistä ees tietää onko joku ihastunu?
[/quote]Joko kertoo ihastumisestaan tai sitten käytös paljastaa muuten (jutustelu, vihjailevat puheet, hymy, flirtti, koskettelu, lähelle hakeutuminen, kiusoittelu, pitkät, merkitsevät katseet jne.).

Vierailija
9/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:43"]up[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:26"]Mistä ees tietää onko joku ihastunu?
[/quote]Joko kertoo ihastumisestaan tai sitten käytös paljastaa muuten (jutustelu, vihjailevat puheet, hymy, flirtti, koskettelu, lähelle hakeutuminen, kiusoittelu, pitkät, merkitsevät katseet jne.).
[/quote]nojoo. Entäs ne ihmiset jotka menee ihan tuppisuuksi ihastuksen lähellä? Et voi siis tietää!

Vierailija
10/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naisystäväni muistutti, että joka päivä pitää elää täysillä, ettei sitten myöhemmin tarvitse katua. Kyllä ne ihastukset huomaa ja kakki klaaraantuu aikanaan kunhan ottaa easysti vaan.

Vierailija
11/22 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun on ihastunu ainakin tusina sellaisia henkilöitä keitä en tunne yhtään eikä hekään minua. Osa on mukavia, jotka hyväksyn, mutta on sellaisia ihmecriippereitä joita en haluaisi edes ajatella, ugh.

Itsehän sitä myös toivoisin että oma ihastukseni pitäisi myös minusta. En tiedä, oon pohtinut pitkään ja hartaasti onko se vaan erityisen ystävällinen luonteeltaan vai voisko tässä olla jotain muuta?

Vierailija
12/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on ihastunut kyllä ja itsekin ihastun häneen koko ajan enemmän ja enemmän, siksi onkin pitänyt valitettavasti ottaa etäisyyttä... Koska vaikka mies onkin mitä kultaisin ja ihanin, niin olen tässä tajunnut olevani vain yksi hänen monista ihastuksistaan. :( Sekin ottaa jo niin kamalasti päähän, etten halua edetä tai ihastua enempää ja saada sitten loppujen lopuksi vaan särjetyn sydämen.

Vierailija
13/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhiä olette, antakaa palaa vaan.

Vierailija
14/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaveri on selvästi ihastunut vaikka en ole antanut mitään signaalia siihen. En aio tehdä asialle mitään, olen onnellisesti aviossa ja aion pysyäkin.

Vierailija
15/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:37"]

Yksi on ihastunut kyllä ja itsekin ihastun häneen koko ajan enemmän ja enemmän, siksi onkin pitänyt valitettavasti ottaa etäisyyttä... Koska vaikka mies onkin mitä kultaisin ja ihanin, niin olen tässä tajunnut olevani vain yksi hänen monista ihastuksistaan. :( Sekin ottaa jo niin kamalasti päähän, etten halua edetä tai ihastua enempää ja saada sitten loppujen lopuksi vaan särjetyn sydämen.

[/quote]

Nuorempana miehenä ihastuin syvästi aina yhteen naiseen kerrallaan ja missasin monta todellista mahdollisuutta siinä sivussa. Nyt "onneksi" ihastun kevyemmin ja silmäni pysyvät auki muidenkin suhteen. Kuitenkin jos rakastuisin, muut tippuisivat mielestä varmasti.

Valitettavasti olen varattu... ainakin vielä.

Vierailija
16/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etene mitenkään, jos tyyppi ei ole omasta mielestäni kiinnostava. Jos joku platonista ihastusta kokeva sitten sattuukin lähestymään, annan ystävälliset mutta päättäväiset pakit.

Vierailija
17/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oma puoliso on vasta muuttamassa pois ja sinulla on oma vaimo kotona. En kaipaa lisää sydänsuruja.

Vierailija
18/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä edetä kun on varattu, itse yh. Joskus baarissa sanoi diggaavansa minusta, mitä nyt sillä tarkoittikaan, liekö ukkomiehenä vain piparia vailla? Mutta varattu saa olla rauhassa, vaikka vähän tykkäänkin.

Vierailija
19/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:37"]

[/quote]

Onko se sitten niin kultainen jos olet vain yksi monista?

Vierailija
20/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttuni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä