Nainen, kiihotutko ajatuksesta harrastaa seksiä auktoriteettiasemassa olevan kanssa?
Tarkempia kuvauksia tai perusteluja voi halutessaan laittaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö valinnut "Kyllä, koska haluan tulla alistetuksi"
Ei kyllä ihmetytä laisinkaan tuon kohdan suosio. Tulee useimmille naisille ihan luonnostaan.
Minua ihmetyttää. Mitä luontaista siinä muka on? Naarasta kohtaan väkivaltaisesti käyttäytyvä uros on riski, jota naaraiden luulisi välttävän!
En tiedä onko alistuminen oikea termi mutta tykkään, että mies on sängyssä dominoivampi osapuoli. Tok välillä minäkin vien mutta ihanampaa on jos mies on se osapuoli, joka hommaa dominoi. Mikään lahna en silti ole. Poliisin kanssa tällä hetkellä tapailen ja kyllä, univormut kiihottaa. Käsirautoja haluaisin kokeilla mutta mies ei tästä ole kiinnostunut työn vuoksi. Muuten onneksi hommat menee yksiin
Mitä mä olen ymmärtänyt niin se on usein juuri toistepäin. Auktoriteetti asemassa olevat naiset ja jopa miehetkin tykkäävät tulla alistetuksi makuuhuoneen puolella. Se on vähän kuin sellanen paikka antaa toiselle ihmiselle päätösvalta ja itse pääsee hetkeksi irtautumaan siitä vastuun ja hallinnan tunteesta.
Riemuraketti kirjoitti:
Mitä mä olen ymmärtänyt niin se on usein juuri toistepäin. Auktoriteetti asemassa olevat naiset ja jopa miehetkin tykkäävät tulla alistetuksi makuuhuoneen puolella. Se on vähän kuin sellanen paikka antaa toiselle ihmiselle päätösvalta ja itse pääsee hetkeksi irtautumaan siitä vastuun ja hallinnan tunteesta.
Missä olet tähän päätynyt?
Kyllä oli kiva harrastaa seksiä projektipäällikön kanssa työmatkalla. Pyynnöstä hän kiinnitti käteni matkalaukun hihnoilla sängynpäätyyn ja nai minua monta kertaa.