Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kiihotutko ajatuksesta harrastaa seksiä auktoriteettiasemassa olevan kanssa?

Vierailija
24.10.2021 |

Tarkempia kuvauksia tai perusteluja voi halutessaan laittaa.

Nainen, kiihotutko ajatuksesta harrastaa seksiä auktoriteettiasemassa olevan kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli kiva harrastaa seksiä projektipäällikön kanssa työmatkalla. Pyynnöstä hän kiinnitti käteni matkalaukun hihnoilla sängynpäätyyn ja nai minua monta kertaa.

Vierailija
22/27 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö valinnut "Kyllä, koska haluan tulla alistetuksi"

Ei kyllä ihmetytä laisinkaan tuon kohdan suosio. Tulee useimmille naisille ihan luonnostaan.

Minua ihmetyttää. Mitä luontaista siinä muka on? Naarasta kohtaan väkivaltaisesti käyttäytyvä uros on riski, jota naaraiden luulisi välttävän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en.

Vierailija
24/27 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko alistuminen oikea termi mutta tykkään, että mies on sängyssä dominoivampi osapuoli. Tok välillä minäkin vien mutta ihanampaa on jos mies on se osapuoli, joka hommaa dominoi. Mikään lahna en silti ole. Poliisin kanssa tällä hetkellä tapailen ja kyllä, univormut kiihottaa. Käsirautoja haluaisin kokeilla mutta mies ei tästä ole kiinnostunut työn vuoksi. Muuten onneksi hommat menee yksiin

Vierailija
25/27 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

26/27 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä olen ymmärtänyt niin se on usein juuri toistepäin. Auktoriteetti asemassa olevat naiset ja jopa miehetkin tykkäävät tulla alistetuksi makuuhuoneen puolella. Se on vähän kuin sellanen paikka antaa toiselle ihmiselle päätösvalta ja itse pääsee hetkeksi irtautumaan siitä vastuun ja hallinnan tunteesta.

Vierailija
27/27 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemuraketti kirjoitti:

Mitä mä olen ymmärtänyt niin se on usein juuri toistepäin. Auktoriteetti asemassa olevat naiset ja jopa miehetkin tykkäävät tulla alistetuksi makuuhuoneen puolella. Se on vähän kuin sellanen paikka antaa toiselle ihmiselle päätösvalta ja itse pääsee hetkeksi irtautumaan siitä vastuun ja hallinnan tunteesta.

Missä olet tähän päätynyt?