Nainen, kiihotutko ajatuksesta harrastaa seksiä auktoriteettiasemassa olevan kanssa?
Tarkempia kuvauksia tai perusteluja voi halutessaan laittaa.
Kommentit (27)
En koe auktoriteetteja millään tavalla kiihottaviksi.
En varsinaisesti. Auktoriteettiasema on minulle neutraali piirre.
Mua ei mitkään alistamis- tai alistumisjutu kiinnosta, mut toi turvallisuuden tunne on kuvaava. Mua kiihottaa tollanen asetelma just sen takia, että toinen on vanhempi, kokeneempi, viisas tai vähintään tietää/osaa paljon, kärsivällinen ja asiallinen (ainakin esim. lääkärit ja professorit virkansa puolesta, tietty ei voi yleistää, mut ainakin heidän pitäis olla) ja tietynlainen itsevarma, rauhallinen käytös on tosi kiihottavaa, koska voi luottaa siihen, ettei toinen tee mitään typerää ja voi ns. antautua nautinnolle
N19
Oma mielikuvani auktoriteettiasemassa olevasta henkilöstä on vanha kuusikymppinen gubbe. Mieluummin panen itseni ikäisiä tai nuorempia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei mitkään alistamis- tai alistumisjutu kiinnosta, mut toi turvallisuuden tunne on kuvaava. Mua kiihottaa tollanen asetelma just sen takia, että toinen on vanhempi, kokeneempi, viisas tai vähintään tietää/osaa paljon, kärsivällinen ja asiallinen (ainakin esim. lääkärit ja professorit virkansa puolesta, tietty ei voi yleistää, mut ainakin heidän pitäis olla) ja tietynlainen itsevarma, rauhallinen käytös on tosi kiihottavaa, koska voi luottaa siihen, ettei toinen tee mitään typerää ja voi ns. antautua nautinnolle
N19
Jos sulla on perse vielä kuosissa, niin voin ottaa sut takaapäin ja laueta pakaroillesi. M56v, Auktoriteettiasemassa oleva.
Tällaisia viestejä et lähettele kellekään. Tuo on seksuaalista häirintää.
Karisma =
1) Tunne siitä että toisella on valtaa
+
2) Tunne siitä että toinen on hyväntahtoinen
Koska valta aiheuttaa itsevarmuutta, itsevarmuus tulkitaan vallan merkiksi. Karismaan - joka siis on toisessa heräävä tunne - siis riittää itsevarmuuden ja hyväntahtoisuuden onnistunut feikkkaaminen. Toki auttaa jos oikeasti omaa valtaa.
Ja kukas nyt ei karismasta kiihottuisi, sehän on ihan järkevää olla voittajien puolella.
Palomiehen letku on aina kiihottava ja palomieshän käskee
Vierailija kirjoitti:
Karisma =
+
Koska valta aiheuttaa itsevarmuutta, itsevarmuus tulkitaan vallan merkiksi. Karismaan - joka siis on toisessa heräävä tunne - siis riittää itsevarmuuden ja hyväntahtoisuuden onnistunut feikkkaaminen. Toki auttaa jos oikeasti omaa valtaa.
Ja kukas nyt ei karismasta kiihottuisi, sehän on ihan järkevää olla voittajien puolella.
Juuri näin.
Riippuu toki ihmisestä ja paljonkin, mutta kyllä. Syytä en osaa sanoa.
Siis minulle on yksi lysti onko mies johtaja vai johdettava, rikaskaan ei tarvitse olla. Ja puolisona ja ihmisenä haluan olla tasa-arvoinen, mutta ihan yhteisestä sopimuksesta tykkään tulla alistetuksi ja välillä suorastaan häpäistyksi seksissä. Saan oikeasti orkut kun mies solvaa ja vähättelee ja piiskaa. En ole valinnut tätä itse.
Vierailija kirjoitti:
Karisma =
+
Noin se juuri menee. Vallassa oleva joka antaa huomiotaan pikku tipan muillekin, on houkutteleva yleensä aina. Tässä saa itsekin hyvän tunteen, pääsee parempaan asemaan sosiaalisesti.
Raha kiihottaa niin ettei pikkarit pysy kuivina N27
Toimarille vai sorvarille! Ei kai tarvitse arpoa yhden yön jutuissa!
SugarLola kirjoitti:
Raha kiihottaa niin ettei pikkarit pysy kuivina N27
Minullakin seisoo vain, jos nainen maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Karisma =
+
Tuossa oli asia tiivistetty oivallisesti halki, poikki ja pinoon.
Puuma 40+ kirjoitti:
Oma mielikuvani auktoriteettiasemassa olevasta henkilöstä on vanha kuusikymppinen gubbe. Mieluummin panen itseni ikäisiä tai nuorempia miehiä.
Tätä mieltä minäkin olen. En ymmärrä miten niin monet silti pitävät sitä kiihottavana.
Enemmistö valinnut "Kyllä, koska haluan tulla alistetuksi"
Ei kyllä ihmetytä laisinkaan tuon kohdan suosio. Tulee useimmille naisille ihan luonnostaan.
Vastasin jo aiempaan aloitukseesi, mutta tosiaan ajatus seksistä poliisin kanssa on kiihottava.