Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska imetysfanaatikot ymmärtävät, ettei imetys tee parempaa äitiä

Vierailija
29.12.2014 |

Naurettavaa haukkua huonoksi äidiksi jos ei imetä. Kaikki ei siihen pysty tai halua. Mä varmaan oksentaisin kuvotuksesta, jos joku pakottaisi imettämään lasta, sitten joskus kun lapsia hommaan.

Kommentit (761)

Vierailija
661/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:45"]Kaikilta ei tule maitoa. Se on fakta ja hyväksyttävä, tosi äidille useimmiten pahaa mieltä aiheuttava asia.  En silti ymmärrä äitejä, jotka jättävät imettämättä esim. rintojen rupsahtamisen pelossa. Heillä on tärkeysjärjestys perseellään. Ja ap:lle; taidat olla melko nuori vielä, päätellen ehdottomasta suhtautumisestasi imetykseen (yleensä nuorilla on noin mustavalkoinen asenne, vanhemmiten oppii näkemään harmaatakin). [/quote] Mua kuvottaa pelkkä nänneihin koskeminen ja kotona olen yleensä ilman paitaa, koska kangaskin tuntuu ällöttävältä nännejä vasten. Mitenhän kuvittelit, että pystyisin imettämään, ilman oksentamista.

[/quote]

Ihan uteliaisuudesta, miten voit harrastaa seksiä? Varmaan mukava seksikumppani tuollainen hysteerikko nainen jonka nänneihin ei saa koskea.

Vierailija
662/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:45"]Kaikilta ei tule maitoa. Se on fakta ja hyväksyttävä, tosi äidille useimmiten pahaa mieltä aiheuttava asia.  En silti ymmärrä äitejä, jotka jättävät imettämättä esim. rintojen rupsahtamisen pelossa. Heillä on tärkeysjärjestys perseellään. Ja ap:lle; taidat olla melko nuori vielä, päätellen ehdottomasta suhtautumisestasi imetykseen (yleensä nuorilla on noin mustavalkoinen asenne, vanhemmiten oppii näkemään harmaatakin). [/quote] Mua kuvottaa pelkkä nänneihin koskeminen ja kotona olen yleensä ilman paitaa, koska kangaskin tuntuu ällöttävältä nännejä vasten. Mitenhän kuvittelit, että pystyisin imettämään, ilman oksentamista.

[/quote]

Ihan uteliaisuudesta, miten voit harrastaa seksiä? Varmaan mukava seksikumppani tuollainen hysteerikko nainen jonka nänneihin ei saa koskea.
[/quote]
hyvin pystyy harrastamaan seksiä. Nänneihin vain en anna koskea ja mieskin tietää sen, eikä yritä hiplata nännejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoisiko joku joka on sillä kannalla, että "kunnon" äiti synnyttää alateitse sekä imettää tätä kirjoitusta?

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:29"]

Minun äitini ei pystynyt imettämään, maitoa ei tullut. Synnyin myöskin keisarileikkauksella (äitini lantio oli liian ahdas) ja nämä edellä mainitut ei kyllä vaikuttanut sitten mitenkään siihen millainen hän äitinä oli. En olisi voinut parempaa äitiä saada. Hän on ollut aina rakastava, kertonut meille lapsille vähintään kerran viikossa kuinka maailman rakkaimpia hänelle ollaan. Aina ollut monipuoliset itsetehdyt ruuat. Puhtaat vaatteet. Puhdas koti etc. Hän on ollut sellainen turvallinen, luotettava, tasapainoinen pullan tuoksuinen äiti, vaan ei kotiäiti, käynyt aina töissä.

To ettei äitini ole imettänyt minua tai sisaruksiani ei herätä minussa mitään ihmeempiä tuntemuksia.

[/quote]

Vierailija
664/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama. Nännit murrosiästä saakka olleet ihan s*atanan kipeät ja arat. Tietyissä vaiheissa kuukautiskiertoa kipu on aina niin paha, että tekisi mieli ottaa särkylääkkeitä. En halua siis syödä särkylääkkeitä, vältän niitä viimeiseen asti. Vedin umpparileikkauksenkin jälkeen ilman särkylääkkeitä. Tosin minulla ei ole aikomustakaan lisääntyä. Sterilisaatio heti kun tulee 30 mittariin (alle vuosi onneksi enää. on tätä odotettu :)). Ja ennenkun joku tulee tuosta sättimään minua, niin huomautan, että vaikkakin olen vela, niin en ole lapsivihaaja, enkä kritisoi muiden valintaa tehdä lapsia. Jokaisella on valta toimia kehollaan kuten parhaaksi näkee.

Vierailija
665/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:56"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:45"]Kaikilta ei tule maitoa. Se on fakta ja hyväksyttävä, tosi äidille useimmiten pahaa mieltä aiheuttava asia.  En silti ymmärrä äitejä, jotka jättävät imettämättä esim. rintojen rupsahtamisen pelossa. Heillä on tärkeysjärjestys perseellään. Ja ap:lle; taidat olla melko nuori vielä, päätellen ehdottomasta suhtautumisestasi imetykseen (yleensä nuorilla on noin mustavalkoinen asenne, vanhemmiten oppii näkemään harmaatakin). [/quote] Mua kuvottaa pelkkä nänneihin koskeminen ja kotona olen yleensä ilman paitaa, koska kangaskin tuntuu ällöttävältä nännejä vasten. Mitenhän kuvittelit, että pystyisin imettämään, ilman oksentamista. [/quote] Ihan uteliaisuudesta, miten voit harrastaa seksiä? Varmaan mukava seksikumppani tuollainen hysteerikko nainen jonka nänneihin ei saa koskea. [/quote] hyvin pystyy harrastamaan seksiä. Nänneihin vain en anna koskea ja mieskin tietää sen, eikä yritä hiplata nännejä.

[/quote]

Komppi tähänkin :) Ihan hyvin meilläkin petipuuhat toimii. Mies tietää, ettei koske nänneihini koska se satuttaa minua, eikä hän ikinä haluaisi sitä tehdä. Olen myöskin hyvin orgasmiherkkä, ja veikkaisin, että samasta syystä nuo nännitkin ovat aremmat/kipeämmät kun naisilla yleensä. Eli siis olen tuntoherkkä ihminen ylipäänsä.

Näin me kaikki vain ollaan erilaisia :)

T: 32

Vierailija
666/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:32"]

[/quote]

[/quote]

Ja mikä ihmeen kommentti tämäkin on? Miksi se on hysteriaa jos ei halua, että joku satuttaa sinua fyysisesti rakastelun aikana? o.O Oletko niitä ihmisiä, että "jos minä en koe jotain asiaa niin silloin se ei voi olla olemassa"? No, se ei mene noin. Olemme kaikki yksilöitä, ja tunnemme kehomme erilailla. Sinun tuntemukset ovat sinulle aivan totta ja toisen tuntemukset hänelle. Käsitätkö?

Vierailija
667/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

h

Vierailija
668/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, tuota. Josko palattaisiin ihan alkuperäiseen keskusteluun eikä änkätä, voiko nänneistään herkkä harrastaa seksiä?

Vierailija
669/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
670/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:41"]

Tokihan sitä ollaan hyviä äitejä kun imetetään. Ihan sama vaikka mukelo olisi samassa vaipassa koko päivän ja ehkä vähän ravistellaan kun vauva huutaa ja äityliltä on mennyt hermot.

[/quote]

Ikävä kyllä se menee niin, että varsin usein imetys korreloi hyvään äitiyteen ja imettämättömyys huonoon äitiyteen. Imetys ei ole helppoa, mutta äiti, joka on sitoutunut vauvaansa on valmis näkemään vaivaa imettämisen onnistumiseksi, toisin kuin kehden viikon kohdalla pulloon tarttuva äiti, jolta " maito vaan loppui". Yleensä siihen liittyy kouluttamattomuus ja muutenkin hono ongelmanratkaisukyky, ei osata etsiä tietoa ja hakea apua ongelmiin. Puhumattakaan tietysti siitä wt-meiningistä, jossa imetys on "ällöä", tai sit tissit rupsahtaa, ja sitähän ei hyvä äiti tietenkään lapselleen halua. Ei kun siis mitenhän se oli.

Jokainen tajuaa, että imetys on lähtökohtaisesti parasta mitä äiti voi lapselleen tarjota sekä läheisyydessä että ravinnossa. Missään muussa tilanteessa ei vauva ole onnellisempi kuin oman äitinsä rinnoilla. Väittäkööt pullomutsit mitä tahansa, jokainen joka on imettänyt ja antanut ruokaa pullostakin tietää tasan sen eron.

[/quote]

Ja jokainen, kenellä on jo vanhempia lapsia, tajuaa että lapsen kasvattaminen, hyvä äitiys ja turvallinen lapsuus ei riipu millään tavalla siitä, onko lapsen suussa ollut tissi vai pullo ensimmäisten kuukausien ajan.

Vierailija
671/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:32"]

[/quote]

[/quote]

Ja tämän henkilön seksielämä vaikuttaa sinuun miten?

Vierailija
672/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se on ihan sama, mitä tutkimustuloksia korvikkeista on, vaikkahan alkas valua paska korvista viimeistään viiskymppisenä, jos oot saanu pullosta maitoa, mutta kaikki ei ihan oikeasti osaa/pysty imettää!! se on vittumainen fakta, ja tämä ongelma on aina ollut olemassa. aina on ihmisiä, joilta imetys ei ole onnistunut, nykyään on vaan niin hyvät korvikkeet, että vauvat ei kuole lehmänmaidon aiheuttamiin ripuleihin ym, mikä oli suomessakin vielä sata vuotta sitten suurin lapsikuolleisuuden syy.

itseki toki olen sitä mieltä, että täysin pelkistä mukavuussyistä johtuva pulloruokinta on vähän itsekästä, mutta oikeasti se 2 kuukauttakin tapella vauvan kanssa imettämisen kanssa on ihan helvetin pitkä aika, jos ei sitä siihen mennessä opi, itsellä tuli tuska jo kahden viikon jälkeen. kun niitä imetyskertoja on aivan helvetin monta vuorokaudessa, ja jos jokainen on sitä, että hampaat irvessä koitat imettää selkä kaarella huutavaa vauvaa, samalla esikoinen/muut lapset vaatii osansa huomiosta, niin ei ihmekään, että moni päätyy pulloon. ei vaan kertakaikkiaan ole aikaakaan nykyään opetella imetystä, jos se ei suurinpirtein heti ala pelata. ei ole enää mummoja/anoppeja/setiä/tätejä/koiria kattomassa muiden lasten perään, kun opettelet imettämisen jaloa taitoa, mies ehkä sen kolme viikkoa joo, mutta ei se välttis siinä ajassakaan ala pelata.

itellä nyt kolmas kk alkanut vauvan kanssa, enenevissä määrin saa pulloa, yöllä on onneks vielä rinnalla ja joskus päivällä. en tiedä olisko pitäny tuntitolkulla huudattaa, rauhoittaa,taas kikki suuhun, taas huutoa, rauhoitusta, samalla kun kaksvuotias hyppii seinille, vai antaa se pullo, röyhtäyttää tyytyväinen uninen vauva, pukea se vaunuihin ja lähteä lasten kanssa ulos?? tottakai mä olisin halunnut, että onnistuu, varsinkin kun esikoisen kanssa alkoi kans mennä pieleen siinä 6-7kk iässä.. imetys on helppoa silloin, kun se on helppoa. eli kaikenlaiset tutkimustulokset lisää vaan niiden taakkaa, jotka ei onnistu imettämään, olipa syy omassa taitamattomuudessa/kyvyttömyydestä hakea apua tai jossain muussa. uskon että aika pieni osa äideistä loppujenlopuksi jättää imettämättä ihan pelkästään sen takia, ettei kiinnosta. kiitos

Vierailija
673/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh teidän itseään parempana pitävien omahyväisten imettäjien kanssa. Miten jaksatte. Mahtaa olla köyhä elämä lytätä erilaisia tapoja elää ja hoitaa vauvoja :) Moni imetetty kakara on ylipainoinen ja viljelette korvikkeista samoja huuhaa juttuja ilman tuoretta faktaa. Te olette wt-porukkaa siinä kun kohotatte itsenne asemaan jota ei oikeasti ole olemassakaan. Varsinkin muka-älykäs 19. Hanki jo elämä. Huono itsetuntosi paistaa tekstin läpi kun tarpeesi huutaa koulutuksesta on koko ajan pinnalla. Niitä koulutettuja äitejä on paljon pulloäideissä :) Imettäjiä paljon heissä jotka kouluja ei ole käyneet. Mikäli et ole paasaamisesi keskellä huomannut niin lapselle on yksi asia yli muiden ja se on vanhemman rakkaus. Rakkaus on tärkeämpää lapselle kuin tissin tunkeminen suuhun. On tutkittu seikka, että vuorovaikutukseen vauvan kanssa ei ole oleellista äidin nautinto rinnan tunkemisesta suuhun vaan vauvan tarve iholla oloon. Sellainen äiti on paljon parempi äiti joka myöntää ettei ole täydellinen eikä yritä elää muiden normien mukaan jolloin on hyvinvoiva, iloinen pullon kanssa kuin imettäjä joka on negatiivisia tunteita välittävä kärttyinen, väsynyt yli-suorittaja jonka stressihormonit maistuu maidossa. Lapsen hoitaminen ja ruokkiminen on oleellisinta, ei kaltaisesi moukan yli-ihmis eli luonnehäiriöinen asenne muihin ihmisiin. Huomaa ettet ymmärrä mitään ihmisten kunnioittamisesta ja matala älykkyysosamääräsi korreloi selkeästi vajavaisuutesi kanssa, valitettavasti.

Vierailija
674/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:35"]

Kommentoisiko joku joka on sillä kannalla, että "kunnon" äiti synnyttää alateitse sekä imettää tätä kirjoitusta?

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:29"]

Minun äitini ei pystynyt imettämään, maitoa ei tullut. Synnyin myöskin keisarileikkauksella (äitini lantio oli liian ahdas) ja nämä edellä mainitut ei kyllä vaikuttanut sitten mitenkään siihen millainen hän äitinä oli. En olisi voinut parempaa äitiä saada. Hän on ollut aina rakastava, kertonut meille lapsille vähintään kerran viikossa kuinka maailman rakkaimpia hänelle ollaan. Aina ollut monipuoliset itsetehdyt ruuat. Puhtaat vaatteet. Puhdas koti etc. Hän on ollut sellainen turvallinen, luotettava, tasapainoinen pullan tuoksuinen äiti, vaan ei kotiäiti, käynyt aina töissä.

To ettei äitini ole imettänyt minua tai sisaruksiani ei herätä minussa mitään ihmeempiä tuntemuksia.

[/quote]

[/quote]

Ahhahhaa "imettää tätä kirjoitusta"! Sori, oli pakko, kjäh kjäh...

Vierailija
675/761 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 jatkaa vielä, että pullomammoille tiedoksi, kannattaa pullotella vauvaa sillee ihan vaikka rinnat paljaana vauvaa vasten, se saa niistä jotain hyvänmielenhormoneja, KUULEMMA :D eli tämäkin joku tutkimus, josta joskus lukenut, ja en voi vannoa pitäneekö paikkaansa. itsekin kun nukun vauvan kanssa, niin lähestulkoon nukkuu tissi tyynynä, siitäs saa ees vähän onnellisuutta, kun ei muuten kelpaa :D

Vierailija
676/761 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:28"]Herjaajat, teette vain huonoilla kommenteillanne imettämisen vastenmieliseksi ja voitte jauhaa ikuisuuksia. 10 vuotta olette toistuvasti samoilla, epäpätevillä seikoilla vauhkonneet ja lopulta hyökkäätte asiallisesti puhujien päälle. Sillekin syynsä, siinä loppuu teiltä älykkyys ja tietämys niin hyökkäys paras (not) puolustus.

Tässä muutama tosielämän esimerkki kun totuus on koreaa kakkua karumpaa. Nämä ovat oikeasta elämästä otantaa ja ihan pieni osa joten voitte törkyä suoltavat tissittäjät herutella sitä mutuprovoanne ihan miten sielu sietää.

- 4 lasta imettänyt äiti sairastui rintasyöpään. Toisen kerran. Kolmannen. Ei suojannut syövältä taaperoikäisiin asti ulottunut imetys. Toinen rinta poistettiin kokonaan, osa vasemmasta kuten lihas olkapäästä saakka. Vain yksi esimerkkinä.

- Imettäneitä äitejä joille puhjennut osteoporoosi 40-vuotiaana. Ylivilkkautta todettu lapsissa ja vaikeuksia oppimisessa.

- Monilapsisen perheen vauvat kaikki täysimetettyjä. 2 vanhinta vaikeasti ylipainoisia. Nuorin vakavasti allergisoitunut pienestä pitäen. Keskimmäisellä yliherkkyyksiä. Korvikkeita ei lainkaan käytetty, lapsia imetetty synnäriltä 1-3 vuotiaiksi.

- Täysimetetty lasta taaperoikään. Aikuisena puhjennut vaikeita allergioita, mielenterveysongelmia ja ongelmia vuorovaikutussuhteissa. Syömishäiriö ja ahmintaa, hyvin lihava ja paljon ongelmia lapsesta saakka nivelien kanssa.

- Usean perheen täysimetetyillä lapsilla puhjenneet vaikeat korvatulehduskierteet jotka uusiutuivat. Eräällä tyttölapsella ikuinen poskiontelotulehdusvaiva, jatkunut vielä 40-vuotiaana.

- Imetetty taapero jolla ollut pahat vatsaongelmat pikkuvauvasta saakka. Todettu maitoallergia ja keliakia, muita tulehduksellisia sairauksia joita ei lääkkeet paranna. Hedelmällisyysongelmia jo 24-vuotiaana.

- Osittaisimetetty/pulloruokittu vauva joka on saanut korvikkeita. Terve, puhdas iho ihan vauvasta saakka. Fiksumpi ikäisiään (kasvatusalan ammattilaisten arvio)

- Kymmeniä äitejä joiden koulutustausta on peruskoulusta amikseen ja jatkokoulutusta ei ole haettu. Äitien työllistyminen siivoajina/kaupan kassoina, vanhusten lähihoitajina tai muissa kuin oman alan töissä

- Korviketta käyttäneitä äitejä korkeakouluopiskelijoina ikäjakaumasta 22-35 ja hyvin suurella skaalalla eli AMK- yliopistotaustaisia opintoja

- Terveyskuntotutkimuksen valossa osalla imettäneistä äideistä painon ja sen hallinnan suhteen ongelmia sekä perustietojen puutteellisuutta aterioiden ravintoarvoista ja liikunnan puutteellisesta panostuksesta

- Imettäneillä äideillä tunnehallinnan ongelmia, yliväsyneisyyttä, useampi vaippaikäinen kuormittamassa ja stressikortisolin määrä veressä

- Pulloa ja/tai korviketta vauvan ruokinnassa käyttävillä äideillä vähemmän univajetta, laadukkaampi ja pidempi syvän unen jakso joka välttämätön aivoille. Korvikeäideistä ravitsemuksen perustiedot paremmin hallinnassa, liikunnan määrä suurempi ja kiinnostus itseään kohtaan suurempaa virkeämpinä.

Tässä ihan muutama asia teille neropateille jotka viitsitte puhua asioista ilman tietoa. Ei anna teistä kovin älykästä kuvaa jauhaa ja puhua herjaavasti äideistä jotka eivät syystä ja toisesta imetä. Ruokinnan paskaan rinnastanut taas toi esille oman huolestuttavan tarpeensa M1-lähetteeseen, pikaisesti kerran noin vajavainen ymmärryskyky.
[/quote]

Ootko ikinä kuullut yksittäistapausten ja väestötason tarkastelun eroista? Yksittäistapauksilla ei voi todistaa yhtään mitään.

Vierailija
677/761 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:28"]

Herjaajat, teette vain huonoilla kommenteillanne imettämisen vastenmieliseksi ja voitte jauhaa ikuisuuksia. 10 vuotta olette toistuvasti samoilla, epäpätevillä seikoilla vauhkonneet ja lopulta hyökkäätte asiallisesti puhujien päälle. Sillekin syynsä, siinä loppuu teiltä älykkyys ja tietämys niin hyökkäys paras (not) puolustus. Tässä muutama tosielämän esimerkki kun totuus on koreaa kakkua karumpaa. Nämä ovat oikeasta elämästä otantaa ja ihan pieni osa joten voitte törkyä suoltavat tissittäjät herutella sitä mutuprovoanne ihan miten sielu sietää. - 4 lasta imettänyt äiti sairastui rintasyöpään. Toisen kerran. Kolmannen. Ei suojannut syövältä taaperoikäisiin asti ulottunut imetys. Toinen rinta poistettiin kokonaan, osa vasemmasta kuten lihas olkapäästä saakka. Vain yksi esimerkkinä. - Imettäneitä äitejä joille puhjennut osteoporoosi 40-vuotiaana. Ylivilkkautta todettu lapsissa ja vaikeuksia oppimisessa. - Monilapsisen perheen vauvat kaikki täysimetettyjä. 2 vanhinta vaikeasti ylipainoisia. Nuorin vakavasti allergisoitunut pienestä pitäen. Keskimmäisellä yliherkkyyksiä. Korvikkeita ei lainkaan käytetty, lapsia imetetty synnäriltä 1-3 vuotiaiksi. - Täysimetetty lasta taaperoikään. Aikuisena puhjennut vaikeita allergioita, mielenterveysongelmia ja ongelmia vuorovaikutussuhteissa. Syömishäiriö ja ahmintaa, hyvin lihava ja paljon ongelmia lapsesta saakka nivelien kanssa. - Usean perheen täysimetetyillä lapsilla puhjenneet vaikeat korvatulehduskierteet jotka uusiutuivat. Eräällä tyttölapsella ikuinen poskiontelotulehdusvaiva, jatkunut vielä 40-vuotiaana. - Imetetty taapero jolla ollut pahat vatsaongelmat pikkuvauvasta saakka. Todettu maitoallergia ja keliakia, muita tulehduksellisia sairauksia joita ei lääkkeet paranna. Hedelmällisyysongelmia jo 24-vuotiaana. - Osittaisimetetty/pulloruokittu vauva joka on saanut korvikkeita. Terve, puhdas iho ihan vauvasta saakka. Fiksumpi ikäisiään (kasvatusalan ammattilaisten arvio) - Kymmeniä äitejä joiden koulutustausta on peruskoulusta amikseen ja jatkokoulutusta ei ole haettu. Äitien työllistyminen siivoajina/kaupan kassoina, vanhusten lähihoitajina tai muissa kuin oman alan töissä - Korviketta käyttäneitä äitejä korkeakouluopiskelijoina ikäjakaumasta 22-35 ja hyvin suurella skaalalla eli AMK- yliopistotaustaisia opintoja - Terveyskuntotutkimuksen valossa osalla imettäneistä äideistä painon ja sen hallinnan suhteen ongelmia sekä perustietojen puutteellisuutta aterioiden ravintoarvoista ja liikunnan puutteellisesta panostuksesta - Imettäneillä äideillä tunnehallinnan ongelmia, yliväsyneisyyttä, useampi vaippaikäinen kuormittamassa ja stressikortisolin määrä veressä - Pulloa ja/tai korviketta vauvan ruokinnassa käyttävillä äideillä vähemmän univajetta, laadukkaampi ja pidempi syvän unen jakso joka välttämätön aivoille. Korvikeäideistä ravitsemuksen perustiedot paremmin hallinnassa, liikunnan määrä suurempi ja kiinnostus itseään kohtaan suurempaa virkeämpinä. Tässä ihan muutama asia teille neropateille jotka viitsitte puhua asioista ilman tietoa. Ei anna teistä kovin älykästä kuvaa jauhaa ja puhua herjaavasti äideistä jotka eivät syystä ja toisesta imetä. Ruokinnan paskaan rinnastanut taas toi esille oman huolestuttavan tarpeensa M1-lähetteeseen, pikaisesti kerran noin vajavainen ymmärryskyky.

[/quote]

Mitä VITTUA sä selität?!

Vierailija
678/761 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo dorka tosissaass!

Vierailija
679/761 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä paljon tyhmää porukkaa,ei voi muuta sanoa,miten voi tämän maan äidit olla noin ilkeitä toisilleen,kaikilla ei tule sitä maitoa riittävästi toisilla ei ollenkaan,mites ennen kauan kauan sitten kun lapsilla oli eri imettäjät oliko ne äidit silloinkin huonoja??Huono äiti haukkuu muita ja arvostelee,koska itsetunto ei ole kohdallaan,täälläkin ei ole kyse imetyksestä näillä äideillä ,vaan pätemisen tarpeesta,ja se ei korvaa huonoa itse tuntoa.Sanokoot mitä lystää.

Vierailija
680/761 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulis maitoo, mut sattuneesta syystä sorruin korvikkeisiin heti ensi metreillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi