Millaiset olohuoneen verhot sulla on, siis väri ja materiaali?
Mulla vihreät, kiiltävää polyesteria/puuvillaa. Ikkunoita olohuoneessa kolme.Verhoja yhteensä kuusi kappaletta.
Kommentit (55)
Kymmenkunta erilaista vaihtoehtoa, nyt on jo vaihdettu talviverhot, paksuhkot ruskeasävyiset vaikka oikeasti niissä ei ole yhtäkään ruskeaa lankaa.
Puuvillasamettia, greiken väriset.
Pelkät sälekaihtimet ikkunassa ja parvekkeen ovessa, en pidä muista verhoista, kerää vaan pölyä ja tekee yleis-ilmeen tunkkaiseksi. Tämä siis vain oma mielipide. Samaa mieltä olen matoista.
Ei verhoja olohuoneessa. Ei sopisi tyyliin.
Roosanväriset. Ohuet, polyesteriä taitavat olla.
Nyt on ohuehkot pellava-puuvillasekoitteiset, valkoiset joissa on osan matkaa ohuita värikkäitä raitoja, vanhaa Ikean mallistoa. Mutta just mietin että voisi laittaa talveksi Marimekon Siirtolapuutarhat (puuvillaa, ne vihreän-sinisen sävyiset). Jouluksi on vielä punaiset samettiverhot jos jaksan vaihtaa. Meillä on myös kolme ikkunaa, mutta olen pitänyt vaan kahta verhoa. Sopii tähän tilaan minusta paremmin ettei ole kovin paljoa verhoja, sälekaihtimet on kuitenkin lisänä.
Meillä on samat valkoiset rullaverhot, jotka oli ikkunassa kun me muutimme tänne noin 12vuotta sitten ja lisäsin silloin vaalean ruskeat pellava sivuverhot.
Olen kyllä jo pohtinut "uusien" tummempien verhojen hankkimista, mutta...
N40
Kerman väriset puuvillaverhot joissa salmiakkiruutuja ja kiiltävät.
Olohuoneessani on 3,6 metriä leveä ikkuna ja sitä verhoaa kahta eri beesin sävyä olevat 5 kpl paneeliverhoja. Niiden materiaalia en tiedä, mutta jotain muovisekoitusta lienevät.
Muumiverhot. Muumimamma unelmoi. Lapset tykkää.
Valkoiset jotain kangasta. Pesen nuo kun tuntuu että tarvii. En koe tarpeelliseksi vaihtaa verhoja. Nuohan on ehjät. Pesusta ripustan takaisin ikkunnan roikkumaan. Pikkujuttujen kuten verhojen kanssa en ala turhia kikkailemaan.
M.50
Vallilan vaaleanharmaat 3 kpl, sekoitekangas
Valkoiset sälekaihtimet ja tummansiniset rullaverhot molemmissa ikkunoissa.
Just ostin talviverhoiksi antrasiirin väriset samettiverhot, 3 kpl. Eivät vielä ikkunassa, koska wc remontti alkaa parin viikon päästä. Tällä hetkellä ikkunassa valkoiset puuvillaverhot, joissa harmaata kirjoitusta toisessa reunassa. Ikivanhat jo ovat. Ens kesäksi suunnitteilla greigen väriset pellava tms. verhot.
Talviverhoina nyt olohuoneessa tummanpunaiset verhot polyesteria, ja saman sävyiset tyynynpäälliset ompelin sohvalle ja telkkarituoliin.
Keväällä sitten, kesän korvalla vaihdetaan vaaleat kesäverhot.
Mustat ja ohuet. Materiaali polyester.