Minä olin prinsessa 1600-luvulla.
Kommentit (51)
Vaihtuiko lääkkeesi kun muutama päivä sitten kirjoittelit muka hevosena tälle palstalle...
Ja minä olin prinssinakki vuodelta 1000 ekr egyptiläisten aikaan.
Olin syanobakteeri kambrkaudella. Aloin jakaantua ja nyt minua on 2863705224698 kappaletta.
Voi teitä onnekkaita. Minä olin köyhän miehen kolmas vaimo kiinalaisella maaseudulla 1600-luvulla. Aika kului mudassa riisipellolla seisoen ja iltaisin keitin laihaa soppaa perhekunnallemme.
Minä olin rumpalina Suomen sodassa. Loppu tuli jossakin Iisalmen takana sellaisen virran lähellä. Muitakin elämiä on tietysti ollut, mutta tuo on jäänyt mieleen. Kaaduin myös 1943 Syvärillä ja kuolin auto-onnettomuudessa 1972. Nyt on menty turvallisesti. Saapa nähdä miten seuraavassa elämässä.
Minä olen elänyt Antiikin Kreikassa eräällä saarella. Kävin turistina siellä ja eräs nainen lahjatavaraliikkeessä sanoi minulle, että olen ollut siellä kauan kauan sitten. Muutenkin aikakausi on tuntunut tutulta.
Sen jälkeen olen elänyt muutamassa muussakin paikassa.
Minä olin luolanainen. Juoksin lyhyessä mininahkassa ilman alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin rumpalina Suomen sodassa. Loppu tuli jossakin Iisalmen takana sellaisen virran lähellä. Muitakin elämiä on tietysti ollut, mutta tuo on jäänyt mieleen. Kaaduin myös 1943 Syvärillä ja kuolin auto-onnettomuudessa 1972. Nyt on menty turvallisesti. Saapa nähdä miten seuraavassa elämässä.
Näin Sandelsin monesti. Oli ihan erinäköinen kuin siinä olutpurkin kyljessä. Äreä ja piereskeli paljon. Soitimme hänelle vapaalla ja taistelussa, mutta hän ei arvostanut musiikkia. Edelfeltin Porilaisten marssi-maalauksessa on kaverin toisena oikealta. Olimme soittajan opissa samaan aikaan. Hän kuoli keuhkokuumeeseen.
Olin Jope Ruonansuu ja Olli Lindholm edellisissä elämissä. Olen myös ollut Irwin Goodman ja Saulin Niinistön ja Jenni Haukion koira.
Minä olen elänyt Egyptissä vanhaan aikaan, Japanissa, intiaanina Pohjois-Amerikassa, Venäjällä tsaarin aikaan, 1920-luvulla tai sen tienoilla Saksassa. En yllättyisi vaikka olisin kuollut sodassa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtuiko lääkkeesi kun muutama päivä sitten kirjoittelit muka hevosena tälle palstalle...
Hevonen oli Kustaa II:n Aadolfin hevonen 30-vuotisesta sodasta.
Veera koira varastettu oli prinsessa koira .
Kaaduin talvisodassa kun sukset meni ristiin. Kuolin kun kaaduin pyörällä liukastuttuani hevosenpaskaan 1948.
Minä olin katsomassa kun Jeesusta ristiinnaulittiin vuonna 33. Siihen se kuoli eikä koskaan noussut.
Entä jos me jotka "muistamme", olemme oikeasti eläneet nuo hetket menneisyydessä? Minä ainakin pystyn hyvin tarkkaan kuvailemaan elämäni vuosisatoja sitten. Tiedän psykologien selittävän ne valemuistoina. En ole harhainen eikä ole mitään psyykkisiä ongelmia, aina ollut vahva tunne vain, että olen elänyt aiemminkin. Onko muilla tälläistä?
Olen ollut aina sotilas antiikin Kreikasta toiseen maailmansotaan. Vaikea sopeutua tähän rauhan aikaan. Seuraavssa elämässä jos pääsisi taas sotimaan.
Minä olin ritari 1300 luvulla. Muistan kun Hämeen Linnaa laajennettiin. Muistan ne taistelut ja neidon