Mun mielestä se on tosi törkeetä, että me rokottamattomat nuoret aikuiset ei päästä baareihin leviämisalueilla
Vaikka me saataiskin korona, niin on todella epätodennäköistä, että me kuormitettaisiin sen takia sairaaloita.
Kommentit (17)
Te rokottamattomat nuoret pidätte tätä epidemiaa käynnissä. Miettisit joskus edes hetken muita kuin itseäsi.
Säännöt on yhteiset kaikille, jos ilmainen rokotus ei kelpaa, pysy kotona.
Eihän se sen kummempaa ole, kuin että ajokortittomat eivät saa ajaa autoa. Eivätkä hygieniapassittomat saa työskennellä kyläbaarissasi.
Korona on äärimmäisen pieni terveysongelma, vaikka koko väestö sen saisi
Tietty jos olisi 200000 tapausta viikkoon, tulisi kovemman luokan ongelmia. Tämä on aika hypoteettista.
Toivon että saat pahan koronan etkä mahdu teholle. Se on happiviikset, morfiinia ja moido!
Vierailija kirjoitti:
Korona on äärimmäisen pieni terveysongelma, vaikka koko väestö sen saisi
Onko "äärimmäisen pientä", kun ihmiset sairastuvat ja osa jopa kuolee ?
Mietipä vielä...
Vierailija kirjoitti:
Mene äidillesi vinkumaan penska.
minä kävin painamassa sinun äitiäsi hiilipuolelle.
Ei kai näin ilmiselvää porvoolaiseen kukaan astunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene äidillesi vinkumaan penska.
minä kävin painamassa sinun äitiäsi hiilipuolelle.
Varmasti kiehtovaa panna ruumista.
Muun muassa teidän idioottikakaroiden ja äiskän "minäminä"-lellipentujen bilehulluuden takia epidemia pysyy käynnissä.
Olen itse nuori, kaksi rokotusta saanut enkä silti kulje turuilla ja toreilla tartuttamassa muita. Kasvakaa jo aikuisiksi pikkuhiljaa.
Pääsette kyllä, kunhan teillä on tarpeeksi tuore negatiivinen testitulos, tietysti yksityiseltä puolelta hankittu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai näin ilmiselvää porvoolaiseen kukaan astunut?
Vaikka tämä onkin provo, tällaisia ihmisiä riittää. Uutisten mukaan koronapassien tultua jotkut nuoret havahtuivat peräti näinkin aikaisin siihen, että voisi mennä ottamaan sen ekan rokotteen, nyt kun rokotteilla pääsee bilettämään. Tällaista sakkia täällä. Ja puljut täynnä opiskelijoita jatkuvasti, eikä varmasti kaikki kaksi kertaa rokotettuja.
Elämä on valintoja. Voit ottaa rokotteet ja mennä ravintolaan tai sitten olla menemättä.