Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuisille ei tehdä (juurikaan) talvihaalareita?

Vierailija
29.12.2014 |

Valtran haalarit yms. ovat ainoita aikuisille tehtyjä haalareita, joita minä olen nähnyt. Haalarit ovat aivan loistava talvivaate ja on kätevää, kun menee koiran kanssa aamulla lenkille, niin haalarin voi laittaa suoraan yöpuvun päälle.

Olisi hienoa, jos aikuisille tehtäisiin haalareita myös arkikäyttöön. Ne voisi olla aika hienojakin.

Jos joku tietää aikuisten haalareista, jotka ovat sosiaalisesti hyväksyttävän näköisiä, niin kertokaa lisää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas haalari ei ole kätevä vaate, paitsi lapselle joka makaa lumessa. Aikuiselle hankaluutta tekee koot. Helposti on liian pitkä selkä tai lyhyet hihat/lahkeet, tai päinvastoin.

1980-luvulla oli aikuisten lasketteluhaalareita, mutta ne eivät olleet koskaan huippusuosittuja juuri mitoitusobgelmien vuoksi.

Vierailija
2/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpakaupassa on, säästötalossa. Sosiaalisesta hyväksynnästä en osaa sanoa mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kutsutaan pilkkihaalareiksi. Hyvän saa alle satasella. Suosittelen lämpimästi ( ja lämpimänä) pulkkamäkeen. 

Vierailija
4/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkihaalareitahan on marketit ja ulkoiluliikkeet pullollaan. Ja kyllä tarkenee.

Vierailija
5/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus 90-luvulla aikuisten talvihaalari. Se oli kätevä lumessa, ei mennyt lunta housunkauluksesta sisään. 

Vierailija
6/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuo mitoitus. Mulle ei noi jumpsuit oloasut mahdu koska yläaosa on M koossa hartioista pieni ja L koossa haarat roikkuu polvissa. Muuten kyllä tykkäisin haalariesta. Talvihaalareita en oo ees vaivautunu kokeileen. Ylipäätään ihmettelen miksi paidoista tehään niin kapeita tai miks vaan helman pituus kasvaa kun koko suurenee.
m21, 171cm, ruumiinrakenteeltaan vähän pyöreä

Vierailija
7/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkihaalari on hyvä. Hommasin moisen jo ennen kuin aloitin pilkkiharrastuksen. Ovat lämpimiä.

Vierailija
8/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ajoinhan ne tulee muotiin. harmittaa kun hävitin kun oli niin hirveän näköinen, mitä mukavin vaate ja nopea pukea.

Vierailija
9/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90- luvulla oli Luhtalla todella upeita talvihaalareita. Kaipaan niitä hirveästi. Ostin joskus 10 vuotta sitten Seppälän alesta lasten 170- senttiset enstexhaalarit, mutta nekin ovat jo puhki.

Viimeksi tänään alessa katselin lasten haalareita itselleni, mutta suurin löytämäni koko oli 116 cm! Eikö lapsetkaan pidä enää haalareita?? omat lapset jo teinejä.

Vierailija
10/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:21"]

Pilkkihaalari on hyvä. Hommasin moisen jo ennen kuin aloitin pilkkiharrastuksen. Ovat lämpimiä.

[/quote]

No ei ole hyvä pienelle naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan