Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisyyden pelko ja parisuhde?

Vierailija
24.10.2021 |

Onko muillakin yksinäisyyden pelko ajanut parisuhteeseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on laumaeläin. Olisi epänormaalia ja luonnonvastaista olla tuntematta kaipuuta "laumaan". Rakastaa ja saada vastarakkautta. Ihan perustarvetta.

Vierailija
2/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Viihdyn parhaiten yksin, mutta olen ollut muutamassa pitkässä parisuhteessa ja lisäksi pari lyhyempää seurustelua. En tunne koskaan itseäni yksinäiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihdy yksin on turvallisempaa suhteessa

Vierailija
4/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähemmän yksinäinen ilman parisuhdetta. Enemmän motivaatiota pitää huolta sosiaalisista suhteista kun ei voi jäädä jonkun kanssa sohvan nurkkaan joka ilta ja ei ole mustasukkaista kumppania vaatimassa jatkuvaa huomiota.

Vierailija
5/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut niin yksinäinen kuin suhteessa olin. Mikään ei ole niin musertavaa kuin henkilö, jonka pitäisi olla elämässäsi ykkösenä, keksii vaikka mitä tekosyitä olla tapaamatta.

Vierailija
6/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muutenkin parisuhteen mutta olen myös yksinäinen.

"ihan kiva" parisuhdekin olisi parempi kuin nykyinen totaliyksinäisyys. Harmi vaan että sellaisenkin saaminen tuntuu olevan todellisen työn ja tuskan takana.

Vierailija
7/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella yksinäinen ja surullinen ilman miestä ja suhdetta. Nyt on sosiaalinen elämäkin piristynyt ja vierellä ihminen joka välittää.

Vierailija
8/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on laumaeläin. Olisi epänormaalia ja luonnonvastaista olla tuntematta kaipuuta "laumaan". Rakastaa ja saada vastarakkautta. Ihan perustarvetta.

Tuo olisi ihanteellinen parisuhde. Valitettavasti monien parisuhteet perustuvat jollekin muulle kuin rakastamiselle ja vastarakkaudelle, tulee kommunikaatio-ongelmia, pettämistä, mustasukkaisuutta, henkistä, fyysistä ja taloudellista väkivaltaa yms jotka pahimmillaan muuttavat rakkauden tunteen jopa vihaksi. Monet jäävät silti tällaiseen parisuhteeseen jopa loppuelämäkseen, syystä tai toisesta.

Vierailija
9/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin parisuhteen ja ystäviä mutta ei ole muuta kuin tyhjyyttä huutavat seinät. Pelkään yksinäisyyttä ja se jos mikä masentaa. :(

Vierailija
10/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyisessä parisuhteessa osaltaan siksi että en halua olla yksin. En luultavasti löytäisi parempaa jos lähtisin sellaista etsimään. On tämä nykyinenkin ihan kiva mutta suhde saisi olla helpompi.

Vierailija
11/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista huonoin ja tyhmin syy lähteä parisuhteeseen on yksin olemisen pelko.

En iki maailmassa voisi ajatellakaan sitä syyksi ottaa itselleni mies!

Vierailija
12/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista huonoin ja tyhmin syy lähteä parisuhteeseen on yksin olemisen pelko.

En iki maailmassa voisi ajatellakaan sitä syyksi ottaa itselleni mies!

Ok. Oli miten oli, et taida tietää saati ymmärtää minkälaista on pahin yksinäisyys. Sitä ei halua kokea.