ostaisitko 16v alkoholia
Ostaisitko tuntemattomalle 16v siideriä jos hän maksaisi ne ja 5e plussaa?
Kommentit (17)
En. Omalle järkevälle teinille voisin ostaa pari siideriä, jos juo ne seurassani.
No en. Ei paljoa joku vitonen siinä auta :D
En. En ostaisi edes omalle. Siinähän samalla hyväksyisin nuoren alkoholinkäytön ja oikein kannustaisin siihen.
16-vuotiasta punaviiniä tai samppanjaa voisin hyvinkin ostaa. Miksei viskiä tai konjakkiakin, mutten missään tapauksessa siideriä. En muutenkaan pidä siideristä.
En missään tapauksessa osta / tarjoa alkoholia alle 18-vuotiaalle. En edes lasillista skumppaa 17-vuotiaalle perhejuhlissa. Laki ja periaate.
Ei kukaan vastuullinen aikuinen osta alaikäiselle alkoholia. Korkeintaan ykköstä.
Ostaisinko 16 vuotta alkoholia?
No en
Ostaisin minä, mutta mulle ei myydä, kun ei ole ikää tarpeeksi.
En. Mutta oma lapsi on saanut maistaa viiniä. Ja juonut kerran kaksi olutta seurassani. 16-vuotias. Sanoi, että Pepsi on kyllä parempaa, oluesta tulee vain uninen olo.
Hankin yleensä itselleni ja joskus harvoin tutuille 16v Lagavulin:ia. Tai jotain muuta kivaa Islayn saarelta, Skotlannista.
Tuntemattomalle en kyllä ostaisi, siideriäkään.
Toki ostaisin, jos kerran maksaakin.
Joo ja muitakin huumeita, ihan mitä keksii pyytää. Kunhan saan hakista!!1 Eihän se mun asia oo jos se vetää överit ja delaa, hei kamoon.
No ostaisin tottakai tupakkaa ja alkoholia jos saan hakuja. Huumeita en ostasi
En.