Mitä odotat joululta eniten?
Kommentit (46)
Jouluruokaa ja vapaita. Aattona parasta on pelata uutta lautapeliä perheen kanssa kaiken hössötyksen jälkeen. Meidän joka vuoden perinne.
Sitä hetkeä aattona kun ruuat on syöty ja joulupukki käynyt. Voi huokaista.
Olen jouluihminen, mutta kauhea homma tossa järjestämisessä.
Rauhallisia pyhiä. Joulukonsertteja. Ruokakin ok. Lunta.
Uusi kylpytakki. Jonka varmaan itse ostan ja paketoin. Sit avaan sen perheen kanssa ja odotan kun sauna lämpenee illalla. ❤️
Yhdessäoloa, hyvää joulumieltä, lahjojen avaamista, hyvää kirjaa, herkkuja
Vuokra talo jossa asun :olisi Joulu-sauna?Kruunaisi jouluni!Kun elämä kapenee vanhana,ystävät kuolee.Niin sanottua perhe joulua en vietä . Kyntilät ovat minulle tärkeät ,joten sytytän kyntilät lyhtyyn. Tietysti toivoisin olisi valkeaa lunta.Taita olla turha toive pääkaupunki setu? Joulu valmisteluni: Teen kortteja. Kirjastot aivan varmasti kerää niitä tänäkin vuonna: Jakavat yksinäisille kodin hoidon asiakaille, sama palvelutalot ymm. Kortin teot on jo alla veteraaneille,sotiemme naisten tai lottien muistamiseksi. Posti kerää niitä.Usemman voi laitaa isoon kirjekuoreen.Vähän harmitaa ei autoa,auto kuskia .En pääse Honkanummen ja Malmin hautausmaat. Julkisilla en jaksa vanhana ne reissata enää. Mutta muistan heitä sydämessäni. Joten ihan Hyvä Joulu tulossa.Ei tressiä.Ei hössötystä.(ps. sille jota ärsytää kirjotius virheet ,olen lukihäiriöinen anteeksi)
Asun ulkomailla, olen sinkku eikä Suomessa enää oikein ketään läheistä tai kaukaisempaa.
Olen viettänyt Joulut erään ystäväpariskunnan kanssa yhdessä.
Menen heille Joulunviettoon, tästä on tullut traditio. Välillä olen leikitellyt ajatuksella viettä Joulu yksin mutta en saa lupaa! Ystävättäreni saa pahan mielen jos ehdotankin, joten vanhaan tapaan jatketaan.
Ostamme ruoat ja herkut kimpassa. Joitakin lahjoja vaihdetaan ja vietetään kiireetöntä ja mukavaa aikaa yhdessä.
Heillä on koira ja kolme kissaa, ei lapsia.
Rauhaa, tunnelmaa, kynttilöitä, lyhtyjä, toivottavasti lunta edes vähän, ja onhan ne jouluruuat aina yhtä hyviä. Kunhan muistaa välttää ähkyä ja liiallista suklaata. Miehellä aattona synttärit, joten kakkuakin varmaan pitäis...
Eniten odotan, että joulu menisi ohi mahd pian. Kärsin hössötyksestä ja koko jouluteatterista. Tapanin iltana voi jo hengähtää helpotuksesta.
Lomaa ja pientä hengähdystaukoa töiden paineesta. Rauhoittumista ja sellaisia pimeitä iltoja, kun ainoastaan kuusessa on valot ja saa vaan olla.
Rauhaa . Mutta taitaa lapset ja perheet haluta taas tulla ….
Vierailija kirjoitti:
Eniten odotan, että joulu menisi ohi mahd pian. Kärsin hössötyksestä ja koko jouluteatterista. Tapanin iltana voi jo hengähtää helpotuksesta.
Miksi sitten ylipäätään osallistut ”jouluteatteriin”, kun kerran kärsit siitä?
Että saan olla töissä ja tulee pyhäkorvaukset :D
tia.a 68v. mummo kirjoitti:
Vuokra talo jossa asun :olisi Joulu-sauna?Kruunaisi jouluni!Kun elämä kapenee vanhana,ystävät kuolee.Niin sanottua perhe joulua en vietä . Kyntilät ovat minulle tärkeät ,joten sytytän kyntilät lyhtyyn. Tietysti toivoisin olisi valkeaa lunta.Taita olla turha toive pääkaupunki setu? Joulu valmisteluni: Teen kortteja. Kirjastot aivan varmasti kerää niitä tänäkin vuonna: Jakavat yksinäisille kodin hoidon asiakaille, sama palvelutalot ymm. Kortin teot on jo alla veteraaneille,sotiemme naisten tai lottien muistamiseksi. Posti kerää niitä.Usemman voi laitaa isoon kirjekuoreen.Vähän harmitaa ei autoa,auto kuskia .En pääse Honkanummen ja Malmin hautausmaat. Julkisilla en jaksa vanhana ne reissata enää. Mutta muistan heitä sydämessäni. Joten ihan Hyvä Joulu tulossa.Ei tressiä.Ei hössötystä.(ps. sille jota ärsytää kirjotius virheet ,olen lukihäiriöinen anteeksi)
..Hyvää Joulun odotusta💞niin ihana kirjoitus.Mitä muuta ihminen voi odottaa💞👍
Vierailija kirjoitti:
Lomaa ja pientä hengähdystaukoa töiden paineesta. Rauhoittumista ja sellaisia pimeitä iltoja, kun ainoastaan kuusessa on valot ja saa vaan olla.
Entisten hehkulamppujen aikaan olikin ihanaa tuijotella valoja. Ledejä ei voi, eikä saa tuijottaa kun silmät menee pilalle.
Joulun tunnelmaa, mikä tulee pimeydestä, kausivaloista, hillityistä koristeista, joulukuusesta ja lumesta. Syödään hyvin ja vietetään kiireetöntä aikaa perheen kanssa. Väliviikko lomaillaan.
Odotan, että Pukki tulisi tänä jouluna kahdesti, kun viime jouluna jäi tulematta.
Joulupukin täysiä säkkejä