En enään ikinä suostu polyamoriseen suhteeseen
En, vaikka naiset kuinka pitäisivät sitä kriteerinä. Haukkukaa vain mustasukkaiseksi…
Kommentit (29)
Sopii panomiehille, aisankannattajille ja naisille.
Jokunen vassari hippimieskin joukossa.
Ei tuo ole hyväksi (lähes) kenellekään, se on selvä. Aika harva sitä varmaan kriteerinä pitää, mutta ne jotka pitävät ovat varmaan lähtökohtaisesti sitoutumiskammoisia. Tai siis "suurin osa", ei saa yleistää. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Jos alat kirjoittaa ”enää” ja heität tuon n-kirjaimen helvettiin, saatat vielä joskus löytääkin suhteen.
Jos naiselle kirjoitusvirheet, etenkin sellaiset jotka eivät vaikuta tekstin ymmärrettävyyteen, on ongelma, niin siinä vaiheessa soi kaikki varoituskellot. Narsisti.
No ei siihen kannatakaan ryhtyä huonolla itsetunnolla, juurikin tuon mustasukkaisuuden takia.
satunnainen katsoja kirjoitti:
Sopii panomiehille, aisankannattajille ja naisille.
Jokunen vassari hippimieskin joukossa.
Naisille, miten muka? Kuulostaa lähinnä painajaiselta minusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos alat kirjoittaa ”enää” ja heität tuon n-kirjaimen helvettiin, saatat vielä joskus löytääkin suhteen.
Enää-sanassa on yksi n. Jos sen vielä heittää pois, niin siitähän tulee "eää".
t. viisastelija-besserwisser-smartass
En ikinä suostuisikaan, siksi tuli juuri ero. Kootkoon ukko nyt sellaisen haaremin kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
^ jokaisen miehen unelma; nainen, joka on koko ajan korjaamassa miestä
Taudit kyllä leviävät tuolla tavalla. Pitäisi vaatia testit ennen kuin mitään fyysistä tapahtuu. Epäkäytännöllistä kun kurinalainen käytös ei oikein muutenkaan istu tuollaiseen käytökseen.
Ilmeisesti kivikaudella ollut normaalia, mutta jotain on pitänyt tapahtua kun parisuhde otti vallan. Ehkäpä juurikin nuo taudit alkoi tappamaan ja sairastamaan liikaa ihmisiä. Mustasukkaisuuskin saa uusia ulottuvuuksia, jos joku kumppani yhtäkkiä kilahtaa ja päättää tappaa kaikki, jos ihan surkeaksi menee.
” ” ” ” En enään ikinä suostu polyamoriseen suhteeseen ” ” ” ”
Juuri päinvastoin !
Ei näitä nykyajan femakkoämmiä tule ottaa vakavasti, vaan käsitellä heitä heidän itsensä määräämillä säännöillä; eli pitää naista itselleen ainoastaan seksileluna antamatta noille minkäänlaista arvostusta kuten vielä 30 vuotta sitten naisille annettiin.
Kaikki muu olisi miehenä itsensä pettämistä ja kukapa haluasi itseään kusettaa.
Vielä kerran, nämä nykyämmät itse ovat meille miehille nuo pelisäännöt sanelleet, eläkäämme siis olemassa olevien sääntöjen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Taudit kyllä leviävät tuolla tavalla. Pitäisi vaatia testit ennen kuin mitään fyysistä tapahtuu. Epäkäytännöllistä kun kurinalainen käytös ei oikein muutenkaan istu tuollaiseen käytökseen.
Ilmeisesti kivikaudella ollut normaalia, mutta jotain on pitänyt tapahtua kun parisuhde otti vallan. Ehkäpä juurikin nuo taudit alkoi tappamaan ja sairastamaan liikaa ihmisiä. Mustasukkaisuuskin saa uusia ulottuvuuksia, jos joku kumppani yhtäkkiä kilahtaa ja päättää tappaa kaikki, jos ihan surkeaksi menee.
Se, mitä tapahtui, oli maanviljelyn alku. Viljavaraston tarkoittivat mahdollisuutta siirtää varallisuutta seuraaville sukupolville. Mies ei voinut olla varma omista jälkeläisistään ilman massiiivista seksuaalisuuden rajoittamista ja naisten alistamista.
Pikkuhiljaa tämä purkautuu niissä yhteiskunnissa, joissa isyys on varaa selvittää testein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle kirjoitusvirheet, etenkin sellaiset jotka eivät vaikuta tekstin ymmärrettävyyteen, on ongelma, niin siinä vaiheessa soi kaikki varoituskellot. Narsisti.
No sitten olen onnellisesti narsisti.
Itse olen ajatellut olevani sapioseksuaali, niin ableistista kuin se onkin. On ihanaa, kun on älykäs ja kirjoitustaitoinen kumppani.
Älykkäät ihmiset osaavat kommentoida itse aihetta, vähemmän älykkäät keskittyvät pilkunnussimiseen ja sivistyssanoilla pätemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten olen onnellisesti narsisti.
Itse olen ajatellut olevani sapioseksuaali, niin ableistista kuin se onkin. On ihanaa, kun on älykäs ja kirjoitustaitoinen kumppani.
Älykkäät ihmiset osaavat kommentoida itse aihetta, vähemmän älykkäät keskittyvät pilkunnussimiseen ja sivistyssanoilla pätemiseen.
Mitä kommentoitavaa aiheessa on? Tietenkin jokainen valitsee itse reunaehdot suhteelleen, yhdessä kumppanin tai kumppanien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri päinvastoin !
Ei näitä nykyajan femakkoämmiä tule ottaa vakavasti, vaan käsitellä heitä heidän itsensä määräämillä säännöillä; eli pitää naista itselleen ainoastaan seksileluna antamatta noille minkäänlaista arvostusta kuten vielä 30 vuotta sitten naisille annettiin.
Vielä kerran, nämä nykyämmät itse ovat meille miehille nuo pelisäännöt sanelleet, eläkäämme siis olemassa olevien sääntöjen mukaisesti.
Kun on noin ruma sisältä kuin millaista tekstiä suollat, elämäsi ja naissuhteesikin tulevat aina olemaan rumia. Se säteilee sinusta ja vetää puoleensa tietyntyyppistä seuraa.
Hyvät ja fiksut ihmiset vetävät toisiaan puoleensa. Ja päinvastoin.
Juu ei tuohon todellakaan pidäkään vain pitkin hampain suostua, ei se ole kellekään osapuolelle hyvä. Helposti löytää naisia jotka haluavat omistaa ja olla omistettuja, sehän on se normaali tapa.
Minä taas en enää ryhdy suhteeseen kenenkään kanssa joka haluaa olla täysin monogaminen. Parasta kaikille on jos kukin elää elämää joka itselle sopii, tietysti vahingoittamatta muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri päinvastoin !
Kun on noin ruma sisältä kuin millaista tekstiä suollat, elämäsi ja naissuhteesikin tulevat aina olemaan rumia. Se säteilee sinusta ja vetää puoleensa tietyntyyppistä seuraa.
Hyvät ja fiksut ihmiset vetävät toisiaan puoleensa. Ja päinvastoin.
Tuskinpa lainaamallasi kirjoittajalla on koskaan ollutkaan seuraa, varsinkaan romanttista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, mitä tapahtui, oli maanviljelyn alku. Viljavaraston tarkoittivat mahdollisuutta siirtää varallisuutta seuraaville sukupolville. Mies ei voinut olla varma omista jälkeläisistään ilman massiiivista seksuaalisuuden rajoittamista ja naisten alistamista.
Pikkuhiljaa tämä purkautuu niissä yhteiskunnissa, joissa isyys on varaa selvittää testein.
Käsittääkseni myös kristinusko pitkälti määritteli ja määrittelee edelleen mikä on ainoa oikea pariutumismuoto. Toivoisin, että ihmisten oma, uskonnoista vapaa ajattelu määrittelisi itse kullekin sopivan suhdemuodon. Itselle sopimattomaan ei pidä suostua.
Noita ulimiehiä ja muita naistenvihaajia on nykyään niin paljon että väkisin joudutaan vähitellen polyamoriaan jotta jokaiselle fiksulle naiselle löytyisi fiksu mies. Edes yhteinen muiden kanssa jaettuna jos omaa ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
No ei siihen kannatakaan ryhtyä huonolla itsetunnolla, juurikin tuon mustasukkaisuuden takia.
Ja itsetunto on näköjään tosi huono, kun kaikki poikkipuoliset kommentit on pitänyt ilmiantaa :D
Nostan sulle hattua, että tajusit. Itsekästä, epäkypsää ja lapsellista moiset viritelmät.