Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on miehen hyvä karisma?

Vierailija
29.12.2014 |

Onko karisma seksikästä mielestäsi ? Kuvaile 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattisin mies, jonka olen tavannut, ei ole lainkaan itsevarma. Hän on hyvin nöyrä ja on lisäksi huomaavainen ja luotettava. Ja seksikkäin mies ikinä lähinnä näiden henkisten ominaisuuksiensa vuoksi. Kaunis hymy päällä sulattaa minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:05"]

Itsevarma ja energinen. Varmat otteet fyysisesti ja henkisesti. 

[/quote]

:D Mullekin tuli noista varmoista otteista fyysisesti mieleen lähinnä tyyppi, joka taluttaa kädestä pitäen naisensa puoliväkisin minne huvittaa ja henkisesti painosta toimimaan mielensä mukaan.  Lähinnä muslimipariskunta, vaimolla hunnutus.

Missä menee hyvän maun raja varmoissa otteissa? Sehän voidaan helposti tulkita ahdisteluksi

[/quote]

Vierailija
4/32 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:23"]

Karismaattisin mies, jonka olen tavannut, ei ole lainkaan itsevarma. Hän on hyvin nöyrä ja on lisäksi huomaavainen ja luotettava. Ja seksikkäin mies ikinä lähinnä näiden henkisten ominaisuuksiensa vuoksi. Kaunis hymy päällä sulattaa minut.

[/quote]

Eli hyvät käytöstavatkin on hyvää karismaa?

Vierailija
5/32 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaa joko on tai sitten ei. Sitä ei voi tehdä käytöstavoilla tai millään. Ei liity ulkonäköön tms

Vierailija
6/32 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:23"]

[/quote]

Eli hyvät käytöstavatkin on hyvää karismaa?
[/quote]

Kyllä sillä hyvät käytöstavat todellakin on. Mutta ei tippaakaan sitä lipevää nuolemista, vaan kunnollisia äidin opettamia käytöstapoja.

Vierailija
7/32 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattinen mies (tai ihminen yleensä) on aidosti toiset huomioonottava, on läsnä tilanteissa ja omaa hyvän huumorintajun. Karismaattisen ei tarvitse korostaa itseään millään tavoin, kaikki haluavat olla hänen ystäviään. Tunnen pari karismaattista miestä, he kohtelevat kaikkia ihmisiä tasavertaisesti -- oli kyseessä sitten yritysjohtaja tai pultsari.

Vierailija
8/32 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Missä menee hyvän maun raja varmoissa otteissa? Sehän voidaan helposti tulkita ahdisteluksi

[/quote]

Karismaattinen mies on älykäs ja osaa lukea tilanteita niin, että tietää koska hänen käytöksensä voitaisiin tulkita ahdisteluksi. Ulkonäöllä on usein hyvin vähän tekemistä karisman kanssa, se on jotain sisäsyntyistä hehkua ja kemiaa, jota toisista miehistä vain tulee esiin. Karismaa ei voi oppia tai saada, jos sitä ei luontaisesti miehessä ole.

Vierailija
9/32 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää karismaattisia tapauksia kiitos. Miksen minä tapaa tollaisia

Vierailija
10/32 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käsittänyt että miehellinen karisma on sitä että pitää päänsä asioissa mutta näistä vastauksista tulee sellainen fiilis että voi olla hyvä mies karismaattisesti myös pelkästään sillä että omaa hyvät käytöstavat ja itse olen lapsena jo ne oppinut. Onko muita piirteitä ?

Vierailija
11/32 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 12:33"]

Itsevarma ja omat rajansa tunteva, mutta samalla nöyrä ja toiset huomioon ottava. Tuohon päälle vielä valoisa luonne.

[/quote]

Aivan kuin ilmetty minä

Vierailija
12/32 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 12:52"]

Karismaattinen mies tuskin on ilman naista, ellei sitten halua olla

[/quote]

Itse olin ilman naista aika pitkäänkin vaikka naispuoliset kaverit tietty toitottaa että miten ihmeessä mulla ei ole naista ollut. Noh sitä olen ihmetellyt ihan itsekkin

Vierailija
13/32 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailkaa teidän tuttuja karismamiehiä ?

Vierailija
14/32 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 08:20"]

[/quote]

[/quote]

Karismaattinen mies on älykäs ja osaa lukea tilanteita niin, että tietää koska hänen käytöksensä voitaisiin tulkita ahdisteluksi. Ulkonäöllä on usein hyvin vähän tekemistä karisman kanssa, se on jotain sisäsyntyistä hehkua ja kemiaa, jota toisista miehistä vain tulee esiin. Karismaa ei voi oppia tai saada, jos sitä ei luontaisesti miehessä ole.

[/quote]

"Karismaa ei voi oppia tai saada, jos sitä ei luontaisesti miehessä ole."

Karisma - tai sen puute - on siis geeneissä ? Kieltämättä helpottava uutinen meille joilla sitä ei ole.

Itse olin aina kuvitellut että ihminen - jokainen - voi kehittyä ihmisenä ja vaalia hyveitä, mutta taisin olla väärässä.

Vierailija
15/32 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismalle ei ole mittaria, joissakin sitä on ja joissakin ei. Kyllä ihmisessä voi tapahtua muutos karisman suhteen, sitä voi tulla ihmiselle jolla sitä ei ole ollut ja taas hyvinkin karismaattinen voi menettää sen kokonaan.

Karisma on kuin sumua, hälvenee ja vahvistuu kun muuttujia on paljon.

Vierailija
18/32 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, se on energiaa, joka vetää puoleensa. 

Vierailija
19/32 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea selittää

Vierailija
20/32 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvailkaa nyt millainen mies on hyvin karismaattinen tai kertokaa vaikka esimerkkitapauksia sellaisista miehistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän