Parinvaihto, miten ikinä saa onnistumaan?
Puolisollani ja minulla olisi intoa ja kykyä parinvaihtoon/ryhmäkivaan ns. normiheteromeiningillä.
Mutta tämä swinger-skene, sitä selaillessa kiinnostus lopahtaa totaalisesti. Ko. alan jäsensivustolla kuvia paljaista perseistä ja genitaaleista. Suttuista, sekavaa, sekopäistä jopa.
Yhdessä organisoidussa isommassa illassa oltiin ja äh, mitä lähtisi siitä erittelemään ;) kaikenlaista tallaajaa sielläkin, paikat paljaana heti kättelyssä.
Missä fiksuus, kauneus, erotiikka, kiusoittelu, tunneäly?
Miten parinvaihdolle alttiit parit voisi tunnistaa?
Miten edes voisi kuvitella pokaavansa samantasoisen parin baareissa (vrt sinkku etsii sinkkua) ilman että saa hullun leiman? Ei tässä hulluja olla, on vain halu jakaa seksin ihanuutta.
Pitääkö vaan tyytyä fantasioihin, saa just sellaisen mistä haaveilee ;)
Kommentit (126)
Vanhoja tarinoita. Onko Kuopiossa, 26.04.2025, meille, +50v aviopari, seuraa just siihen touhuun?
Vierailija kirjoitti:
"parinvaihtotilanteissa olen useaan otteeseen jäänyt toisen parin miehen kanssa katsoja rooliin ( ei ole ottanut eteen ja tästä en ketään syytä, näin toki voi käydä)"
Laiduta itsesi kaunispainoiseksi niin et ilman.
Palstan saastaisessa ja haisevassa liemessään marinoituva vakoiljetys pyrkii halveksumaan suloisia siskoja käyttämällä sanaa kaunispainoinen. Ex-Kynis.mies
Sinullahan ei, Kynis, ollut kokemusta swinger-maailmasta tai ryhmäseksistä. Haluaisitko?; siksi kai olet tässä ketjussa
Vaimo tuli kipeäksi, mutta onneksi minä pääsin.
En ole koskaan ainekaan vielä kokeillu parinvaihtoa (joka siis on yksi parisuhdeterapian muoto), mutta jos tulee tilanne että parisuhdeterapia voisi olla vaihtoehto yrittää korjata suhde, niin en ole varma haluaisinko edes viedä suhteen ongelmia terapiaan.
Kuitenkin, hyvän parisuhteen aikaan saanti ja ylläpito hyvällä tasolla, vie aikaa jopa vuosia. Ja jos joskus päätyisin parisuhdeterapiaan, niin siinähän on tarkoituksena, ainekin yrittää, käyttää toisen pariskunnan henkilöä terapeuttisena "työkaluna", ja sama toisinpäin, että itse olisi toiselle sen terapeuttinen "työkalu" (enkä antaisi ainekaan omalla kohalla asioiden edetä seksiin asti, että vaihtoaikana ennemmin vaikka runkkaan). Mutta tietty, sama kun oman kumppanin kanssa, vaihtohenkilön kanssa on lähettävä liikkelle perusteista, eikä heti olettaa että henkilöä vaihtamalla voisi vaan jatkaa siitä mihin omassa suhteessa jäi oman kumppanin kanssa, koska ihmiset ei oo koneita (mutta ihmiselle on kyllä jo laitettu hintalappu, joka on se ehkä sama hinta (rippuu miten asiaa katsoo) mitä kohdunvuokraus firmat pyytää vauvasta (minimi liikkuu 60k € paikkeilla), jonka synnättävät pariskunnalle kunhan pariskunta vaan täyttää tietyt ehdot/kriteerit + on rahaa sen firman pyytämän maksun verran).
Sitten jos taas ongelma olisi suhteen seksissä enkä tiedä ongelman ratkaisua mutta haluaisin sen ratkaista, ennemmin hakeutisin seksiterapiaan, kun lähtisin ettimään ryhmäseksii tai pariskuntaa jolle vaihan kumppanin ja saan tilalle hänen kumppanin, jonka kanssa sit harrastaisin seksii.
"parinvaihtotilanteissa olen useaan otteeseen jäänyt toisen parin miehen kanssa katsoja rooliin ( ei ole ottanut eteen ja tästä en ketään syytä, näin toki voi käydä)"
Laiduta itsesi kaunispainoiseksi niin et ilman.