Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parinvaihto, miten ikinä saa onnistumaan?

Vierailija
24.10.2021 |

Puolisollani ja minulla olisi intoa ja kykyä parinvaihtoon/ryhmäkivaan ns. normiheteromeiningillä.
Mutta tämä swinger-skene, sitä selaillessa kiinnostus lopahtaa totaalisesti. Ko. alan jäsensivustolla kuvia paljaista perseistä ja genitaaleista. Suttuista, sekavaa, sekopäistä jopa.

Yhdessä organisoidussa isommassa illassa oltiin ja äh, mitä lähtisi siitä erittelemään ;) kaikenlaista tallaajaa sielläkin, paikat paljaana heti kättelyssä.

Missä fiksuus, kauneus, erotiikka, kiusoittelu, tunneäly?

Miten parinvaihdolle alttiit parit voisi tunnistaa?
Miten edes voisi kuvitella pokaavansa samantasoisen parin baareissa (vrt sinkku etsii sinkkua) ilman että saa hullun leiman? Ei tässä hulluja olla, on vain halu jakaa seksin ihanuutta.

Pitääkö vaan tyytyä fantasioihin, saa just sellaisen mistä haaveilee ;)

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluanpa avata tässä oman kokemukseni parinvaihdosta ja mielellään ottaisin vastaan asiallisia kommentteja ja ehkä vinkkejäkin. Olemme olleet puolison kanssa parinvaihtajia jo yli 10 vuotta. Alussa kaikki oli ihanan jännittävää ja kova halu kokeilla uutta. Ja kuten kaikki sanoo myös meidän oma makuuhuone elämä oli kunnossa ja lisämaustetta etsimään lähdettiin. Alussa oli monenlaisia kokemuksia niin hyviä kuin vähemmän hyviä. Yhteisiä sääntöjä oli luotu, joista sitten vuosien saatossa luovuttu tiedä oliko niistä luopuminen hyvä vai huono asia. Nyt kuitenkin tilanne muuttunut. Omassa sängyssä mies fantasioi käytännössä aina vieraasta naisesta vaikka joskus pyydän josko nyt vain keskityttäisiin toisiimme. Lisäksi parinvaihtotilanteissa olen useaan otteeseen jäänyt toisen parin miehen kanssa katsoja rooliin ( ei ole ottanut eteen ja tästä en ketään syytä, näin toki voi käydä) Tästä kun olen sitten kotona maininnut miehelleni, hänen mielestään olen itsekäs kun pahoitan mieleni toistuvasta katsojan roolista. Eikä tässä kaikki vaan puolisoni selvästi hakee myös romanttisia hetkiä toisen parin naisen kanssa niin seksin aikana kuin myös tilanteen ulkopuolella. Tästä kun mainitsen tulee vain riita. Itse haluaisin pitää seksileikit aikuisten leikkeinä ja muu sitten meidän kahdenkeskisenä. En siis tarkoita pussailua ja halailua, se on ihan ok esileikin aikana. En ole ollut puolisostani koskaan mustasukkainen, mutta nämä uudet tilanteet ja toisten naisten asettaminen aina minun edelle toki puskee pintaan ikäviä tunteita.

Paljon toki on tämä antanut mm. tutustumisen omaan seksuaalisuuteen eli nyt tiedän että esim. naistenvälinen ei minulle anna mitään, vaan on enemmänkin miesten viihdyttämistä leikkien aikana. Joskus siis ennen tätä olin miettinyt olisiko minussa bi puolta, mutta ei ole.

Nyt sitten mietin oliko tämä kaiken tämän pahan mielen arvoinen. Kotona asiasta ei keskustella, vaan miehen mielestä lopetetaan tää parinvaihtojuttu, joskin samaan hengenvetoon totesi sen olevan iso menetys. Minä puolestani parhaillaan mietin eroa ja sitä oliko tämä todellakaan sen arvoista koska liittomme oli aikaisemmin hyvä emmekä juurikaan riidelleet asioista. Nyt riitaa sitäkin enemmän. 

Tässäpä siis toisenlainen tarina parinvaihdosta ja sen varjopuolista. Alussa kaikki oli kivaa ja jännää, mutta miten tarina päättyy sen näyttää aika, tosin liittomme ei varmasti koskaan eheydy täysin, jos se siis tulee jatkumaan.

Oletteko käyneet terapiassa? Kuulostaa siltä, että miehesi on aiheuttanut sinulle suuren pettymyksen ja että siitä on vaikea päästä yli. Kuulostaa vähän siltä, että ehkä halusikin kokeilulta vain sitä, että itse saa panna muita, joten koetko itsesi jotenkin huijatuksi? Jollain tapaa miehesi kuulostaa siltä, ettei hän arvosta sinua riittävästi. Minun maailmassani se on syy erota.

On hyvä, että myös varjopuolista puhutaan. Joskus vaikuttaa siltä, että seksikokeilujen puolestapuhujat eivät oikein tahtoisi, että niistä edes puhutaan. Kun taas itse ajattelen, että nimenomaan toisten saman asian harrastajien tulisi tukea niitä, joille tulee ongelmia. 

Itselläni ei ole siis kokemusta eikä tuollaiset jutut kiihota yhtään. Koen hyvin harvan miehen kiihottavana eikä mieskään ole ikinä tuonut tällaista kiinnostusta esille (jos toisi, päästäisin varmaan menemään). 

Vierailija
42/126 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluanpa avata tässä oman kokemukseni parinvaihdosta ja mielellään ottaisin vastaan asiallisia kommentteja ja ehkä vinkkejäkin. Olemme olleet puolison kanssa parinvaihtajia jo yli 10 vuotta. Alussa kaikki oli ihanan jännittävää ja kova halu kokeilla uutta. Ja kuten kaikki sanoo myös meidän oma makuuhuone elämä oli kunnossa ja lisämaustetta etsimään lähdettiin. Alussa oli monenlaisia kokemuksia niin hyviä kuin vähemmän hyviä. Yhteisiä sääntöjä oli luotu, joista sitten vuosien saatossa luovuttu tiedä oliko niistä luopuminen hyvä vai huono asia. Nyt kuitenkin tilanne muuttunut. Omassa sängyssä mies fantasioi käytännössä aina vieraasta naisesta vaikka joskus pyydän josko nyt vain keskityttäisiin toisiimme. Lisäksi parinvaihtotilanteissa olen useaan otteeseen jäänyt toisen parin miehen kanssa katsoja rooliin ( ei ole ottanut eteen ja tästä en ketään syytä, näin toki voi käydä) Tästä kun olen sitten kotona maininnut miehelleni, hänen mielestään olen itsekäs kun pahoitan mieleni toistuvasta katsojan roolista. Eikä tässä kaikki vaan puolisoni selvästi hakee myös romanttisia hetkiä toisen parin naisen kanssa niin seksin aikana kuin myös tilanteen ulkopuolella. Tästä kun mainitsen tulee vain riita. Itse haluaisin pitää seksileikit aikuisten leikkeinä ja muu sitten meidän kahdenkeskisenä. En siis tarkoita pussailua ja halailua, se on ihan ok esileikin aikana. En ole ollut puolisostani koskaan mustasukkainen, mutta nämä uudet tilanteet ja toisten naisten asettaminen aina minun edelle toki puskee pintaan ikäviä tunteita.

Paljon toki on tämä antanut mm. tutustumisen omaan seksuaalisuuteen eli nyt tiedän että esim. naistenvälinen ei minulle anna mitään, vaan on enemmänkin miesten viihdyttämistä leikkien aikana. Joskus siis ennen tätä olin miettinyt olisiko minussa bi puolta, mutta ei ole.

Nyt sitten mietin oliko tämä kaiken tämän pahan mielen arvoinen. Kotona asiasta ei keskustella, vaan miehen mielestä lopetetaan tää parinvaihtojuttu, joskin samaan hengenvetoon totesi sen olevan iso menetys. Minä puolestani parhaillaan mietin eroa ja sitä oliko tämä todellakaan sen arvoista koska liittomme oli aikaisemmin hyvä emmekä juurikaan riidelleet asioista. Nyt riitaa sitäkin enemmän. 

Tässäpä siis toisenlainen tarina parinvaihdosta ja sen varjopuolista. Alussa kaikki oli kivaa ja jännää, mutta miten tarina päättyy sen näyttää aika, tosin liittomme ei varmasti koskaan eheydy täysin, jos se siis tulee jatkumaan.

Parinvaihto vaatii sen että oma parisuhde on kunnossa. Ja silloin kun oma parisuhde on kunnossa oma kumppani on tärkein ja häntä kunnioitetaan. Tekstisi kuullostaa siltä, että miehesi tunteet ovat laimenneet sinua kohtaan. Mikä rooli sitten parinvaihdolla siinä asiassa sitten  on. Itselleni ero olisi tullut huomattavasti aiemmin ilman parinvaihtoa, koska sain muitakin niin sinnittelin puolisoni kanssa. Parinvaihto ei sovi kaikille, eikä parinvaihtajat ole immuuneita eroille.  Ketään ei voi omistaa ja jos toinen haluaa kokea ja mennä niin luultavasti sen tekee jossakin vaiheessa. 

Eli päädyit parinvaihtoon ainakin osittain siksi, että olisit todellisuudessa tahtonut erota. Itselleni on tosi vaikea nähdä miksi se on parempi vaihtoehto kuin erota suoraan. Toisaalta, tämän motiivin luettuani olen entistä vakaammin sitä mieltä, että päästäisin kumppanin menemään, jos hän ehdottaisi parinvaihtoa, vaikka alun perin se tuli mieleeni vain intuitiivisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri ton vuoksi halusin kertoa meidän tarinan parinvaihdosta. Jotta ne jotka tätä harkitsevat miettivät asiaa vielä toisenkin kerrran. Vaikka kuinka kaikki tuntuu selvältä ja sovitulta niin iso riski on kuitenkin mukana. Itse tän yli 10 vuoden aikana useamman eron, mielipahan ja riidan nähneenä. Toki monilla toimiikin, mutta vähän tää on kuitenkin sellasta "venäläistä ruletti". Sanoi sitten puolestapuhujat mitä tahansa. Itsekin vielä pari vuotta sitten oli vahva lipunkannattaja, mutta nyt silmät avautuneet lajin riskeille. Mut yhteenvetona parinvaihtoa harkitseville: Punnitkaa kahteen tai kolmeen kertaan ennen kuin päätätte. 

Moraalisaarnasi on kuultu nyt moneen otteseen. Siinä ei ole totuuspohjaa; kuten ei moralisoinnissa yleensäkään.

Hyvä että joku ottaa tämänkin puolen esiin. Fantasiat ja tosielämä poikkeavat toisistaan ja ihmissuhteissa on aina riski joutua konfliktiin ja vaarana jonkun loukkaantuminen henkisesti. Miksi parinvaihto olisi poikkeus? Siinä riski on jopa suurempi kuin kahdenkeskisessä suhteessa, koska osapuolia on enemmän ja ollaan hyvin intiimien asioiden kanssa tekemisissä.

Vierailija
44/126 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri ton vuoksi halusin kertoa meidän tarinan parinvaihdosta. Jotta ne jotka tätä harkitsevat miettivät asiaa vielä toisenkin kerrran. Vaikka kuinka kaikki tuntuu selvältä ja sovitulta niin iso riski on kuitenkin mukana. Itse tän yli 10 vuoden aikana useamman eron, mielipahan ja riidan nähneenä. Toki monilla toimiikin, mutta vähän tää on kuitenkin sellasta "venäläistä ruletti". Sanoi sitten puolestapuhujat mitä tahansa. Itsekin vielä pari vuotta sitten oli vahva lipunkannattaja, mutta nyt silmät avautuneet lajin riskeille. Mut yhteenvetona parinvaihtoa harkitseville: Punnitkaa kahteen tai kolmeen kertaan ennen kuin päätätte. 

Moraalisaarnasi on kuultu nyt moneen otteseen. Siinä ei ole totuuspohjaa; kuten ei moralisoinnissa yleensäkään.

Hyvä että joku ottaa tämänkin puolen esiin. Fantasiat ja tosielämä poikkeavat toisistaan ja ihmissuhteissa on aina riski joutua konfliktiin ja vaarana jonkun loukkaantuminen henkisesti. Miksi parinvaihto olisi poikkeus? Siinä riski on jopa suurempi kuin kahdenkeskisessä suhteessa, koska osapuolia on enemmän ja ollaan hyvin intiimien asioiden kanssa tekemisissä.

Olen samaa mieltä. Hypetys on erittäin epäuskottavaa. Miksi joku seksuaalinen alakulttuuri olisi ainoa maailmassa, mihin ei liity mitään ongelmia, vaan kaikki on yhtä onnen tykistystä? Jokainen ymmärtää, että tuolloin asioita on vääristelty ja kaunisteltu tai sitten kyseessä ovat ihmiset, jotka ovat vasta aloittaneet harrastuksen ja ovat sen lumoissa hetkellisesti. Lapsellista toki silloinkin.

Vierailija
45/126 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvaihto, en voisi kuvitellakaan. Minulla siinä olisi liian monta asiaa ja suhdekombinaatiota hallittavana. Samaa mieltä on vaimo. Hän on mustasukkainen, tietää ja tunnustaa sen, ja sen kanssa on elettävä. Minä taas en ole, ja sekin on vaimosta merkillinen asia, joka vaatii sulattelua sekin. Mutta yli on päästy. Meillä on 9, 11 ja 13-vuotiaat lapset, vanha, työpaikan kautta aikoinaan tutuksi tullut perheystävä, 60-vuotias sinkkumies.

Kaikki alkoi siitä, että vieraamme saunassa viattomasti aivan hieroi vaimon hartioita. Kun sen kaikki hyväksyivät, lapset tietysti eivät olleet paikalla, vieras siirtyi etupuolelle. Vaimolla on kieltämättä komeat ryntäät, herkät ja hyväilynkipeät.

Miehen mökillä oltiin, saunomassa keskellä viikkoa, lapset jätetty kotiin.

Tunnelmahan siinä tihentyi. Vaimo naurahteli kuin nuori tyttö, ei peitellyt meiltä että hyvältä tuntui. Mutta minulle se oli liikaa, piti poistua. Tavallaan toivoin että mentäisiin pitemmälle, niin kuin oli mentykin. Vaimo tunnusti, iloisesti ja häpeilemättä, että oli antanut mehen tunnustella.

Enpä arvannut kuinka se säväytti. Mikä seikkailu, nautinto se oli ollut molemmille. Ja mitä nyt sitten eteenpäin. Aikuinen nainen joka antaa hyväillä häpyään, kostua ja kihelmöidä, antaa varmaan mielessään jo antaa miehelle pillua. Tai niin kuin nainen sanoo, kokea yhdynnän.

Minä en ole, kuten sanoin, mustasukkainen. Tämä on jo elvyttänyt vaimon ja minun suhdetta, kuinka se sängyn puolella vireytyisikään, jos kirsikkana kakun päälle päästäisimme perheystävämme seuraavan saunomisen päälle naimaan.

Vierailija
46/126 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parinvaihdossa (seinger) mitään suhteita perusteta.

Vierailija
47/126 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parinvaihdossa (seinger) mitään suhteita perusteta.

Swinger siis. Kemioiden on kohdattava mutta sehän on ehto ihan kaikissa onnistuneissa ihmisten välisissä kohtaamisissa.

Vierailija
48/126 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin tuossa syksyllä ja avaanpa nyt tän loppuun. Olemme eronnut ja parempi kai niin. Jonkun mielestä jopa moralisoi, mutta enemmänkin halusin varoittaa et miettikää. Meillä oli hyvä parisuhde ennen tätä swingausta, mutta sitten ruoho alkoi puolisolle tuntua muualla mehevämmältä.

Ja joo sain itsekin kyllä hyviäkin panoja eli ei ollut siitä kiinni.

Muistutan kuitenkin että tuossakin yhteisössä on ihmisiä jotka eivät ole aina hyvät mielessä. Ja näyttää et naiset hyvinkin mielellään omivat miehiä itsekkäästi seksitilanteissa, joten näille pareille vinkki.KÄYTTÄKÄÄ SINKKUMIEHIÄ! On todellä jännää et etsitään pareja ja sit ku päästään asiaan niin itseasiassa selviää et halutaankin parin naiselle vierasta. Tää on niin monta kertaa nähty.

Mut jokainen tyylillään ja syö sit mitä kokkaa. Eksäni todennäköisesti yhteisössä pyörii, itse jäin pois tosin muutaman hyvän sinkun tiedän eli en puutetta kärsi ja parisuhdetta en etsi/halua.

No mut tuli toi mun aikasempi juttu mieleen niin päätinpä laittaa mihin tää meillä johti. Joten hyvät ihmiset harkitkaa tarkkaa ja monelta kantilta.

Vierailija
49/126 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä mainittu moralisointi on false flag.

Vierailija
50/126 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkan nainen siinä edellä purkaa ahdistustaan, mikähän sun todellinen ongelma on?

Vierailija
51/126 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi olevan paljon kiinni siitä, missä parisuhteen vaiheessa parinvaihtoon ryhdytään. Jos parisuhde on vireä ja muutenkin kunnossa on siihen parinvaihdolla tai kolmannella saatavissa vielä lisää extrapotkua. Jos suhde on jo väljähtynyt, todennäköisyys ongelmille kasvaa saatua hyötyä suuremmaksi.

Vierailija
52/126 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotkan nainen siinä edellä purkaa ahdistustaan, mikähän sun todellinen ongelma on?

En ole Kotkasta päinkään. Mut ilmeisesti sielläkin sit joku muu on kohdannut samantapaista, ku sen tähän toit esille. Tsrmppiä siis myös Kotkaan.

Vierailija
53/126 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavia juttuja. Meillä on vähän toinen. Kimppakiva-ideasta on edetty ja baaritapahtumassa käyty pari kertaa. Kuviteltiin vähän toisenlaiseksi. Melko arkista, ei oikein tulla juttelemaan uusille naamoille. No täytyy antaa vielä tilaisuus tai matkustaa muualla käymään.

Boldasin.

Toi on aika kutkuttava tilanne itsensä haastamiseen ja vähän "suoraan syvään päätyyn" olo uusille voi tulla helposti. Kannattaa tietää, että noissa tilanteissa/miiteissä pidetään luonnollisena, että ihmiset tulevat juttelemaan. Ja aika suoraan aletaan usein puhumaan seksistä eikä esim säästä. Aika tavallinen avaus on esim: Oletteko uusia täällä, miten päädyitte sivustolle jne. Ei siitä suoraan vedetä johtopäätöksiä, että "noi haluaa meitä heti/nyt seksiin". Toki pidetään varmaan signaalina, ettei ainakaan ihan vastenmielisenä pidetä😁. Jos on aivan superkuuma hottispari niin lähestymisiä voi tulla, vaikka nurkassa istua nököttäisi, muut joutuvat useimmiten hieman laittamaan itseään likoon. Tuolla tarvitaan vähän sellaista cocktail-kutsu osaamista. Ihmiset ovat tuolla todella huomaavaisia ja pyrkivät olemaan kohteliaita toisiaan kohtaan. Ikävällä tavalla torjutuksi tulemisen kokemuksia ei ole tullut.

Vierailija
54/126 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Kotkasta päinkään. Mut ilmeisesti sielläkin sit joku muu on kohdannut samantapaista, ku sen tähän toit esille. Tsrmppiä siis myös Kotkaan.

Ota opiksesi, älä kuse enää omiin muroihisi.

Vierailija
55/126 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin oman tarinani päätöksen ihan tarkoituksella ja en kussut muroihini ainakaan tarkoituksella, vahinkoja tosin voi sattua🤣 Tää teksti on niitä varten jotka miettii asiaa ja tarkoitus olla neuvoa. Swingeryhteisö ei halua tuoda negatiivisia puolia esille, koska välillä luulevat jopa itsekin olevansa jotenkin kaiken yläpuolella, näin varmaan itsekin alkuaikoina ajattelin...parempi ihminen syndrooma iski.

Olimme mukana useammalla sivustolla sen yli 10 vuoden ajan ja paljon nähtiin. Ja totta sekin että ihania ihmisiä siellä on paljonkin, mutta on siellä myös tuo tummempi puoli josta ei haluta puhua.

Mut joo mä lopetan neuvoni tähän ja totta maar jokainen teköö niin ku haluaa.

Vierailija
56/126 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 v. nainen ja kerron kokemuksesta. Parinvaihto on ihan perseestä, siis tuo 2+2 juttu. Se ei vain onnistu, tai onnistuu harvoin. Jos haluaa tuota vaihtelua seksiin tuolla saralla, niin pitää olla isommat ympyrät. Suomessa niitä ei ole. Me halusimme pitää asian hyvin anonyyminä ja se ei kyllä näin pienessä maassa onnistu. Nykyisin käymme viikon lomalla Ranskassa. Siellä on tuossa asiassa helpompaa. Voi aina sanoa, että olemme Ruotsista.:) Parinvaihtoa helpompi juttu täällä on nuo kolmannet ja neljännet pyörät. Siinä ei ole niin paljoa säätämistä. Nuoria kundeja riittää kunnostaa huolehtivall keski-ikäiselle rouvalle .:) Ja mies voi hankkia sellaisen sugarbaben.

Vierailija
57/126 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme yritä saada neljän ihmisen kemioita sopimaan yhteen. Haemme kolmatta, joka voi olla meidän tapauksessa nainen tai mies, hetero, bi tai gay. Olemme käyneet erilaisissa eroottisissa illoissa ja  huomasimme, että meille sopii paremmin pienemmät ja alkottomat ympyrät. Kaksi kertaa ollaan käyty nyt perjantaisin Wildclubilla. Viimeksi  oltiin päiväryhmässä.  Neljä tuntia on sopiva irtiotto arjesta;)

Vierailija
58/126 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olen 44 v. nainen ja kerron kokemuksesta. Parinvaihto on ihan perseestä, siis tuo 2+2 juttu. Se ei vain onnistu, tai onnistuu harvoin. Jos haluaa tuota vaihtelua seksiin tuolla saralla, niin pitää olla isommat ympyrät. Suomessa niitä ei ole. Me halusimme pitää asian hyvin anonyyminä ja se ei kyllä näin pienessä maassa onnistu. Nykyisin käymme viikon lomalla Ranskassa. Siellä on tuossa asiassa helpompaa. Voi aina sanoa, että olemme Ruotsista.:) Parinvaihtoa helpompi juttu täällä on nuo kolmannet ja neljännet pyörät. Siinä ei ole niin paljoa säätämistä. Nuoria kundeja riittää kunnostaa huolehtivall keski-ikäiselle rouvalle .:) Ja mies voi hankkia sellaisen sugarbaben. "

Tuon allekirjoitan täysin. Parinvaihdossa on liikaa säätämistä. Vain harvoilla se toimii. Ja olen sitä mieltä, että ei kannata edes kokeilla. Nuo kolmen kimpat jne. on paljon helpompia. Meillä noita on harrastettu 15 vuotta, Muutamilla hyvin yksinkertaisilla säännöillä on selvitty ongelmitta. ( Olen 49 v. nainen )

Vierailija
59/126 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Olen 44 v. nainen ja kerron kokemuksesta. Parinvaihto on ihan perseestä, siis tuo 2+2 juttu. Se ei vain onnistu, tai onnistuu harvoin. Jos haluaa tuota vaihtelua seksiin tuolla saralla, niin pitää olla isommat ympyrät. Suomessa niitä ei ole. Me halusimme pitää asian hyvin anonyyminä ja se ei kyllä näin pienessä maassa onnistu. Nykyisin käymme viikon lomalla Ranskassa. Siellä on tuossa asiassa helpompaa. Voi aina sanoa, että olemme Ruotsista.:) Parinvaihtoa helpompi juttu täällä on nuo kolmannet ja neljännet pyörät. Siinä ei ole niin paljoa säätämistä. Nuoria kundeja riittää kunnostaa huolehtivall keski-ikäiselle rouvalle .:) Ja mies voi hankkia sellaisen sugarbaben. "

Tuon allekirjoitan täysin. Parinvaihdossa on liikaa säätämistä. Vain harvoilla se toimii. Ja olen sitä mieltä, että ei kannata edes kokeilla. Nuo kolmen kimpat jne. on paljon helpompia. Meillä noita on harrastettu 15 vuotta, Muutamilla hyvin yksinkertaisilla säännöillä on selvitty ongelmitta. ( Olen 49 v. nainen )

Mitkä ovat teidän sääntönä?

Vierailija
60/126 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttina alkuperäisen viestiin: Suosittelisin kokeilemaan osallistumista johonkin tyylillä toteutettuun eroottiseen tapahtumaan, jossa luontevassa ympäristössä voi myös tavata muita samanhenkisiä. Mikäli ei sopivaa matchia löydy, voi kokemus jokatapauksessa olla kihelmöivä pieni seikkailu ihan vain oman kumppanin kanssa, jossa pääsee virittäytymään viriiliin tunnelmaan (ja siten kokemaan nautinnolliset jatkot). Googlesta löytyy etsimällä muutamia hyviä vaihtoehtoja.