Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parinvaihto, miten ikinä saa onnistumaan?

Vierailija
24.10.2021 |

Puolisollani ja minulla olisi intoa ja kykyä parinvaihtoon/ryhmäkivaan ns. normiheteromeiningillä.
Mutta tämä swinger-skene, sitä selaillessa kiinnostus lopahtaa totaalisesti. Ko. alan jäsensivustolla kuvia paljaista perseistä ja genitaaleista. Suttuista, sekavaa, sekopäistä jopa.

Yhdessä organisoidussa isommassa illassa oltiin ja äh, mitä lähtisi siitä erittelemään ;) kaikenlaista tallaajaa sielläkin, paikat paljaana heti kättelyssä.

Missä fiksuus, kauneus, erotiikka, kiusoittelu, tunneäly?

Miten parinvaihdolle alttiit parit voisi tunnistaa?
Miten edes voisi kuvitella pokaavansa samantasoisen parin baareissa (vrt sinkku etsii sinkkua) ilman että saa hullun leiman? Ei tässä hulluja olla, on vain halu jakaa seksin ihanuutta.

Pitääkö vaan tyytyä fantasioihin, saa just sellaisen mistä haaveilee ;)

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin yritetty mutta ei se nyt ihan niin helppoa ole kuin luulis. Vielä pienet lapset tuovat oman haasteen että pääsis edes tutustumis kahville.

Vierailija
2/126 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vaan laittaa suttuiselle parinvaihtosivustolle tai ihan treffipalstalle ilmoituksen, että siisti ja asiallinen pari etsii toista siistiä ja asiallista paria? Kuvittelisi että muilla sama ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaahan tuo on. Vaimon kanssa tavattiin nettisivun kautta yksi ihan ok pari. Sovittiin tapaaminen ja nähtiin. Vaimo meni jäihin tapaamisessa ja ei halunnut tehdä mitään toisen miehen kanssa. Itselleni toinen nainen olisi kelvannut ja ollut tarjolla, mutta en sitten voinut tehdä mitään kun vaimolla tyssäsi koko homma.

Vierailija
4/126 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko vaan laittaa suttuiselle parinvaihtosivustolle tai ihan treffipalstalle ilmoituksen, että siisti ja asiallinen pari etsii toista siistiä ja asiallista paria? Kuvittelisi että muilla sama ongelma.

Luulen että s-treffit voisi olla sellainen sivusto, josta jotain löytää. Ehkä, vaikka suurin osa on maksullisia palveluja. Ja on kai niitä muita vähän erikoistuneempia.

Vierailija
5/126 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XU:n kautta olemme löytäneet muita samanhenkisiä pareja. Olemme käyneet erilaisissa juhlissa ja ain on ollut kivaa.

Vierailija
6/126 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeatahan se on kun pitää neljän ihmisen kemiat kohdata. Kyllä se lopulta onnistuu kun tarpeeksi kauan jaksaa yrittää. Parin vuoden aikana löydetty neljä vakkaripariskuntaa joiden kanssa voidaan viettää aikuisten laatuaikaa. Noilla sivustoilla on jäsenenä ihan fiksuakin porukkaa. Eivät vaan pidä meteliä itsestään.

Vierailija
7/126 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoimme viestin

Vierailija
8/126 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun vaan swinger- tai muuten seksuaalisesti aktiivisten nettisivuille ilmottautumaan ja valkkaamaan sopivaa seuraa... Mitä aktiivisempi olet, sitä helpommin porukka sinua/teitä lähestyy. 

Sen voisin sanoa että kannattaa itselle ja kumppanille kertoa aluksi mitä on hakemassa ja samalla ehkä antamassa/jakamassa... Voisin sanoa että kaikilla pareilla on "ne omat juttunsa" miksi ovat siellä. Toiset on avoimempia kuin toiset ja ainahan sinne sekaan joku sekopääkin mahtuu, mutta pääsääntöisesti fiksua ja toisia kunnioittavaa porukkaa ollaan tavattu. 

Sieltä joukosta vaan sen täydellisen matcin löytäminen on sitten hankalaa, ja vaikka iholle ehkä pääseekin niin seuraava uusintaan on hankalampaa päästä mikäli kaikki ei ole sitä mieltä et oli kiva juttu. Neljän ihmisen kemiat ei aina välttämättä mee jiiriin.

Tykätkää toisistanne ja olkaa avoimia... kyllä se siitä lähtee... "sharing is caring"

Vierailija
9/126 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Vierailija 69: mitä näitä sivuja on? Tiedetään vain pari toimijaa alalta entuudestaan.

Voi kun ois Pk-seudulla joitain tavallaan normibaareja vähän niin kuin lgb-skenelläkin taitaa olla mutta jossa tietää swinger-henkisten käyvän...

Kiitos muillekin vastauksista

T. ap

Vierailija
10/126 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikeaahan tuo on. Vaimon kanssa tavattiin nettisivun kautta yksi ihan ok pari. Sovittiin tapaaminen ja nähtiin. Vaimo meni jäihin tapaamisessa ja ei halunnut tehdä mitään toisen miehen kanssa. Itselleni toinen nainen olisi kelvannut ja ollut tarjolla, mutta en sitten voinut tehdä mitään kun vaimolla tyssäsi koko homma.

Olisko pitänyt kokeilla ensin netissä jollain teams-sovelluksilla tai kumpikin omaansa, toista paria katsellen?

Vierailija
11/126 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaisitte alkuun kolmannesta pyörästä? Helpompi löytää ja siitä siirtyisitte pikkuhiljaa parinvaihtoon?

Vierailija
12/126 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo varmasti vaikeaa, kun miettii, että pitäisi toisen parin ulkonäön miellyttää molempia + teidän ulkonäön miellyttää heitä ja vielä lisäksi kemioidenkin kohdata. 

Itselle ei tosiaan parinvaihto ole edes juttu, en siitä innostu, mutta voin vain kuvitella miten hankalaa. 

Vierailija
13/126 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Vierailija 69: mitä näitä sivuja on? Tiedetään vain pari toimijaa alalta entuudestaan.

Voi kun ois Pk-seudulla joitain tavallaan normibaareja vähän niin kuin lgb-skenelläkin taitaa olla mutta jossa tietää swinger-henkisten käyvän...

Kiitos muillekin vastauksista

T. ap

Hei ap

Ei nyt kaikista sivuista ole kokemusta ja on täälläkin näistä swinger-sivuista mainittu (alastonsuomi, tinder, xu etc..).

Kannattaa toki tutustua... jos joku sivusto ei oo teidän juttu niin kannattaa verkkoja heittää toisaalle. Sellanen juttu on huomattu että jos sivut on maksulliset, niin sekopäitä on sitten vähemmän ja ihmiset jo tietää miten käyttäytyä.

Ja sekin kannattaa ottaa seuran haussa huomioon et monesti pariskunnat ei pysty nopeisiin liikkeisiin (perheelliset varsinkaan), joten aikaa kannattaa varata... Moni joka tätä "harrastaa" tykkää kulkea anonyyminä, joten sen takia massasta on hankala tunnistaa heimolaisia, mutta jos isommat bileet on saanut porukan kokoon niin se meno voi vaikuttaa ulkopuolisista kummalliselle.

Monessa suuremmissa kaupungissa on välillä miittejä joissa pääsee tutustumaan toisiin ja kannattaa tutustua skeneen esim wildclub tai muissa vastaavissa juhlissa (esim sanctum).

Vierailija
14/126 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut yksipuoleista parvinvaihtoa jo pitkään,vaimon kaveria ja anoppia hoideltu jo palttiarallaa 10v.  Ja olen onnellinen kun elämä sujuu niin ihanasti

Vierailija
15/126 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänne keskusteluun kuuluu?

Vierailija
16/126 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei ainankaa oo vielä onnistunut. Tai viestejä on vaihdeltu mutta treffit puuttuu. Aina on jollakin jotain muuta. Joulukuuta tässä innolla odotellaan ja varauduttu ajamaan vaikka toisellepuolelle suomea että saadaan treffit aikaiseksi. Sillonki varmaan lapset kiipeenä et se siitä lapsivapaasta.

Vierailija
17/126 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pariin kertaan onnistuttu tapaamiset järjestämään XU:sta löytyneen mukavan parin kanssa. Aikaa kyllä kului ensikontatista kohtaamiseen yli vuosi, kun koronarajoituksetkin tulivat suunnitelmia sotkemaan. Paljon tuolla on ehdokkaita ja matchin löytyminen kaikkien osapuolten kannalta on kyllä hankalaa. Jos ei rohkene keskusteluihin ja kahvitreffeihin, niin eihän siitä sitten koskaan kehkeydy mitään. Pikkasen pitää epämukavuusalueella käydä ja pettymyksiinkin valmistautua. 

Vierailija
18/126 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluanpa avata tässä oman kokemukseni parinvaihdosta ja mielellään ottaisin vastaan asiallisia kommentteja ja ehkä vinkkejäkin. Olemme olleet puolison kanssa parinvaihtajia jo yli 10 vuotta. Alussa kaikki oli ihanan jännittävää ja kova halu kokeilla uutta. Ja kuten kaikki sanoo myös meidän oma makuuhuone elämä oli kunnossa ja lisämaustetta etsimään lähdettiin. Alussa oli monenlaisia kokemuksia niin hyviä kuin vähemmän hyviä. Yhteisiä sääntöjä oli luotu, joista sitten vuosien saatossa luovuttu tiedä oliko niistä luopuminen hyvä vai huono asia. Nyt kuitenkin tilanne muuttunut. Omassa sängyssä mies fantasioi käytännössä aina vieraasta naisesta vaikka joskus pyydän josko nyt vain keskityttäisiin toisiimme. Lisäksi parinvaihtotilanteissa olen useaan otteeseen jäänyt toisen parin miehen kanssa katsoja rooliin ( ei ole ottanut eteen ja tästä en ketään syytä, näin toki voi käydä) Tästä kun olen sitten kotona maininnut miehelleni, hänen mielestään olen itsekäs kun pahoitan mieleni toistuvasta katsojan roolista. Eikä tässä kaikki vaan puolisoni selvästi hakee myös romanttisia hetkiä toisen parin naisen kanssa niin seksin aikana kuin myös tilanteen ulkopuolella. Tästä kun mainitsen tulee vain riita. Itse haluaisin pitää seksileikit aikuisten leikkeinä ja muu sitten meidän kahdenkeskisenä. En siis tarkoita pussailua ja halailua, se on ihan ok esileikin aikana. En ole ollut puolisostani koskaan mustasukkainen, mutta nämä uudet tilanteet ja toisten naisten asettaminen aina minun edelle toki puskee pintaan ikäviä tunteita.

Paljon toki on tämä antanut mm. tutustumisen omaan seksuaalisuuteen eli nyt tiedän että esim. naistenvälinen ei minulle anna mitään, vaan on enemmänkin miesten viihdyttämistä leikkien aikana. Joskus siis ennen tätä olin miettinyt olisiko minussa bi puolta, mutta ei ole.

Nyt sitten mietin oliko tämä kaiken tämän pahan mielen arvoinen. Kotona asiasta ei keskustella, vaan miehen mielestä lopetetaan tää parinvaihtojuttu, joskin samaan hengenvetoon totesi sen olevan iso menetys. Minä puolestani parhaillaan mietin eroa ja sitä oliko tämä todellakaan sen arvoista koska liittomme oli aikaisemmin hyvä emmekä juurikaan riidelleet asioista. Nyt riitaa sitäkin enemmän. 

Tässäpä siis toisenlainen tarina parinvaihdosta ja sen varjopuolista. Alussa kaikki oli kivaa ja jännää, mutta miten tarina päättyy sen näyttää aika, tosin liittomme ei varmasti koskaan eheydy täysin, jos se siis tulee jatkumaan.

Vierailija
19/126 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluanpa avata tässä oman kokemukseni parinvaihdosta ja mielellään ottaisin vastaan asiallisia kommentteja ja ehkä vinkkejäkin. Olemme olleet puolison kanssa parinvaihtajia jo yli 10 vuotta. Alussa kaikki oli ihanan jännittävää ja kova halu kokeilla uutta. Ja kuten kaikki sanoo myös meidän oma makuuhuone elämä oli kunnossa ja lisämaustetta etsimään lähdettiin. Alussa oli monenlaisia kokemuksia niin hyviä kuin vähemmän hyviä. Yhteisiä sääntöjä oli luotu, joista sitten vuosien saatossa luovuttu tiedä oliko niistä luopuminen hyvä vai huono asia. Nyt kuitenkin tilanne muuttunut. Omassa sängyssä mies fantasioi käytännössä aina vieraasta naisesta vaikka joskus pyydän josko nyt vain keskityttäisiin toisiimme. Lisäksi parinvaihtotilanteissa olen useaan otteeseen jäänyt toisen parin miehen kanssa katsoja rooliin ( ei ole ottanut eteen ja tästä en ketään syytä, näin toki voi käydä) Tästä kun olen sitten kotona maininnut miehelleni, hänen mielestään olen itsekäs kun pahoitan mieleni toistuvasta katsojan roolista. Eikä tässä kaikki vaan puolisoni selvästi hakee myös romanttisia hetkiä toisen parin naisen kanssa niin seksin aikana kuin myös tilanteen ulkopuolella. Tästä kun mainitsen tulee vain riita. Itse haluaisin pitää seksileikit aikuisten leikkeinä ja muu sitten meidän kahdenkeskisenä. En siis tarkoita pussailua ja halailua, se on ihan ok esileikin aikana. En ole ollut puolisostani koskaan mustasukkainen, mutta nämä uudet tilanteet ja toisten naisten asettaminen aina minun edelle toki puskee pintaan ikäviä tunteita.

Paljon toki on tämä antanut mm. tutustumisen omaan seksuaalisuuteen eli nyt tiedän että esim. naistenvälinen ei minulle anna mitään, vaan on enemmänkin miesten viihdyttämistä leikkien aikana. Joskus siis ennen tätä olin miettinyt olisiko minussa bi puolta, mutta ei ole.

Nyt sitten mietin oliko tämä kaiken tämän pahan mielen arvoinen. Kotona asiasta ei keskustella, vaan miehen mielestä lopetetaan tää parinvaihtojuttu, joskin samaan hengenvetoon totesi sen olevan iso menetys. Minä puolestani parhaillaan mietin eroa ja sitä oliko tämä todellakaan sen arvoista koska liittomme oli aikaisemmin hyvä emmekä juurikaan riidelleet asioista. Nyt riitaa sitäkin enemmän. 

Tässäpä siis toisenlainen tarina parinvaihdosta ja sen varjopuolista. Alussa kaikki oli kivaa ja jännää, mutta miten tarina päättyy sen näyttää aika, tosin liittomme ei varmasti koskaan eheydy täysin, jos se siis tulee jatkumaan.

Näinhän siinä voi käydä. Vaikka kuinka asioista oltaisiin puhuttu ja sovittu.

Sulle jäi nyt kyllä Musta Pekka käteen tässä pelissä. Asiat ei tule koskaan palaamaan ennalleen.

Vierailija
20/126 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kokemuksesi jakamisesta ja toivon, että tilanteenne ratkeaa jollain tavalla positiivisesti ja rakentavasti. Yksi kysymys: Lähdittekö aidosti molemmat yhtä innokkaasti tähän juttuun alunperin?

Itse jossain määrin työstän tilannetta, jossa minulla on selkeästi suurempi veto aiheeseen kuin puolisollani. Näen riskit tässä erittäin selvästi ja yritän olla sössimättä tilannetta. En itsekään halua tilannetta, jossa mausteesta onkin tullut ainoa minulle maittava pääruokalaji.

Omassa asetelmassamme lähtökohtana on se, että minua stimuloi maksimaalisesti puolisoni nautinto ja kiihoittuminen (ei cuckold asetelmana vaan, että kaikki tasa-arvoisesti mukana)  ja pelkkä tilanteen kokeminen on merkittävää vaikka vain seuraisin.