En tajua miksi minulle tuli paha mieli (ov)
Noista miinuspeukuista mitä tästä aloituksestani sain. Jotenkin kyllä pysyin päättelemään, että se ovat epäselvästä viestistä + siitä, että jos joku viesti on saanut paljon miinuksia ihmiset ovat taipuvaisia laittamaan siihen lisää miinuksia.
Tässä siis aloitus: http://www.vauva.fi/keskustelu/4355013/ketju/uskaltaisitko_varata_juna_saapumisaika_lentoasemalle_13_03_lento_lahtee_13_55
Kommentit (25)
Ylempi kommentti tulee saamaan ala peukkuja
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:14"]
Kummallista
[/quote] On, ehkä pitäisi oikeasti kirjoittaa vähän paremmin viestejä tänne.
ap
Kaikki kommentit on samalta henkilöltä
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:15"]
Mitä helvettii
[/quote] Joo linkki tuli väärään paikkaan :(
ap
Miinuspeukutus kertoo aina peukuttajasta itsestään. Sillä ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi. Ja muutenkin - täällä on kiukkuista porukkaa tänään.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:15"]
Mitä helvettii
[/quote]
En tajua miksi minulle tuli paha mieli (ov)
Noista miinuspeukuista mitä tästä http://www.vauva.fi/keskustelu/4355013/ketju/uskaltaisitko_varata_juna_saapumisaika_lentoasemalle_13_03_lento_lahtee_13_55
aloituksestani sain. Jotenkin kyllä pysyin päättelemään, että se ovat epäselvästä viestistä + siitä, että jos joku viesti on saanut paljon miinuksia ihmiset ovat taipuvaisia laittamaan siihen lisää miinuksia.
ap
Mä en ymmärrä miten ihmisiä jaksaa nuo peukutukset mihinkään suuntaan kiinnostaa...
Kysymys oli "uskaltaisitko varata". Yläpeukku = uskaltaisin, alapeukku = en uskaltaisi. Älä ota niitä henkilökohtaisesti, monesti vastaan itsekin noin jos minulla ei ole mitään kommentoitavaa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:17"]
Miinuspeukutus kertoo aina peukuttajasta itsestään. Sillä ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi. Ja muutenkin - täällä on kiukkuista porukkaa tänään.
[/quote] En kyllä tuolle ilmiölle muuta selitystä keksi kuin mainitut. Tuossahan ei ollut edes mitään mielipidettä esitetty, jota siis voisi kompata tai ei kompata.
ap
Ehkö osa niistä alapeukuista oli vastauksia kysymykseen?
Luulen että ihmisiä huvitti tuo otsikointisi (juna lentokentälle). Itsekin vähän hämmästelin, miksi kirjoitit otsikkoon juna, vaikka tekstisi osoitti sinun tietävän, että sinne ei mene junaa vaan bussi. En kyllä alapeukuttanut :).
Peukutin alas = en uskaltaisi.
Anteeksi jos loukkasin, en tullut ajatelleeksi, että ap käsittää sen väärin.
Voi, älä ole pahalla mielellä. Voin antaa sinulle yläpeukkua lohdutukseksi
Koska suunnitelmasi oli typerä, ja ihmiset olivat eri mieltä sen kannattavuudesta. Jos olisit saanut yläpeukkua, niin varmaan olisit luullut, että suunnitelma on hyvä kun näin moni peesaa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:22"]
Peukutin alas = en uskaltaisi.
Anteeksi jos loukkasin, en tullut ajatelleeksi, että ap käsittää sen väärin.
[/quote]
Hyvä tietää, että osa tuli tuosta. Näin tämä taitaa palstalla nykysin mennäkin, vaikka ei ole varsinainen peukutusketju.
ap
Alapeukutin siksi, että idea nyt vaan lähtökohtaisesti oli mielestäni huono. Eli en todellakaan uskaltaisi. Jos olet tuollainen mielensäpahoittaja suosittelen myös jättämään väliin av:lle kirjoittelun.
Kummallista