En tajua miksi minulle tuli paha mieli (ov)
Noista miinuspeukuista mitä tästä aloituksestani sain. Jotenkin kyllä pysyin päättelemään, että se ovat epäselvästä viestistä + siitä, että jos joku viesti on saanut paljon miinuksia ihmiset ovat taipuvaisia laittamaan siihen lisää miinuksia.
Tässä siis aloitus: http://www.vauva.fi/keskustelu/4355013/ketju/uskaltaisitko_varata_juna_saapumisaika_lentoasemalle_13_03_lento_lahtee_13_55
Kommentit (25)
Miksi ihmeessä kukaan pahoittaa mielensä alapeukuista? Onko ap sinulla huono itsetunto?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:30"]Miksi ihmeessä kukaan pahoittaa mielensä alapeukuista? Onko ap sinulla huono itsetunto?
[/quote]
Kyllä minuakin alkaa joskus väsyneenä jopa itkettää alapeukut jos oon kirjoittanut asiallisen kysymysen tai vastauksen
Mä ainakin vastasin sun kysymykseen sillä alapeukulla... Minusta huono idea jättää noin tiukalle aikataulu.
Eikä nuo sun vastauksetkaan kauhean kivoja ollut.
Alapeukuksi ovat ihmiset laittaneet vastauksen "en uskaltaisi". Aapeukkuja on paljon koska voit myöhästyä koneesta jos et varaa tuon enempää aikaa. Eli ihmiset yrittivät auttaa sinua.