Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miksi minulle tuli paha mieli (ov)

Vierailija
29.12.2014 |

Noista miinuspeukuista mitä tästä aloituksestani sain. Jotenkin kyllä pysyin päättelemään, että se ovat epäselvästä viestistä + siitä, että jos joku viesti on saanut paljon miinuksia ihmiset ovat taipuvaisia laittamaan siihen lisää miinuksia.

Tässä siis aloitus: http://www.vauva.fi/keskustelu/4355013/ketju/uskaltaisitko_varata_juna_saapumisaika_lentoasemalle_13_03_lento_lahtee_13_55

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuksi ovat ihmiset laittaneet vastauksen "en uskaltaisi". Aapeukkuja on paljon koska voit myöhästyä koneesta jos et varaa tuon enempää aikaa. Eli ihmiset yrittivät auttaa sinua.

Vierailija
22/25 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan pahoittaa mielensä alapeukuista? Onko ap sinulla huono itsetunto?

Vierailija
24/25 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:30"]Miksi ihmeessä kukaan pahoittaa mielensä alapeukuista? Onko ap sinulla huono itsetunto?
[/quote]

Kyllä minuakin alkaa joskus väsyneenä jopa itkettää alapeukut jos oon kirjoittanut asiallisen kysymysen tai vastauksen

Vierailija
25/25 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vastasin sun kysymykseen sillä alapeukulla... Minusta huono idea jättää noin tiukalle aikataulu.

Eikä nuo sun vastauksetkaan kauhean kivoja ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän