Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä merkonomille työ missä paljon lomaa?

Vierailija
29.12.2014 |

Olen niin kade ihmisille kun on lomaa joulunpyhät, on talvilomat, on syyslomat, on pitkä kesäloma, aina on saldovapaita vaikka töitä tehdään vaan 8-16...mulla on työ missä lomaa 4 viikkoa kesällä ja 1 viikko talvella ja vielä ei sitäkään. Mistä saan työn pitkillä lomilla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen sektori

Vierailija
2/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kunnalle tai valtiolle töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko siellä on sitten lomaa...? oli likellä meno kunnalle, mutta jäin kakkoseksi 150 hakijan joukosta :(

Vierailija
4/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 08:58"]Paljonko siellä on sitten lomaa...? oli likellä meno kunnalle, mutta jäin kakkoseksi 150 hakijan joukosta :(
[/quote]mun siskolla on lomaa 6 vkoa vuodessa ja on töissä kuntayhtymässä jossain toimistohommissa

Vierailija
5/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää työttömäks ni on lomaa

Vierailija
6/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis joulunpyhätkin töissä?

Vierailija
7/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lomaa on liia vähän niin pidä saikkua. Niin mäkin teen jos lomat ei riitä

Vierailija
8/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinne kunnalle sitten pääsee

Vierailija
9/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolle vaan. Mulla on pitkä loma, eli 36 ARKIpäivää, lauantaita ei lasketa siis mukaan. Lisäksi voi ottaa lomarahat vapaana 2,5 viikkoa. Työaika on liukuva, eli duunia tehtävä 7h 15 min päivässä keskimäärin, mutta liukua voi siis aamulla ysiin ja poistua voi puoli kolmesta eteenpäin.

Onhan ne tunnit toki tehtävä mitä pitääkin, mutta itse voi vähän katsella miten parhaiten sopii. Lisäksi perhevapaista ei natkuteta ja muutenkin on joustavaa.

Vierailija
10/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:12"]

Miten sinne kunnalle sitten pääsee

[/quote]

Katselet vaikka oman tai muiden kaupunkien omilta nettisivuilta avoimia työpaikkoja. Sitten haet avointa paikkaa, ei ne kotoa tule kyselemään.

Vierailija
11/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalla max lomat on 38 päivää vuodessa ja lomapäiviksi lasketaan vain ma-pe, ei la. Tämä 38 päivää vasta 15 vuiden jälkeen, 5 vuotta = 28 päivää, 10 vuotta = 30 päivää.

Vierailija
12/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen voi elää pelkkää lomaa varten.

Hanki sellainen työ, jossa viihdyt! Kyllä ne lomatkin sitten venyy.

Itse sain työnantajalta joululahjaksi pari palkallista vapaapäivää = lomaa, koska hän oli sitä mieltä, ettei vaivata palkkakonttoria tällä asialla...

Vierailija
13/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät lomat saa tekemällä pitkän työuran. Myöskään saldovapaat tulevat siitä, että on tehnyt paljon töitä ja ylitunteja on kertynyt eli saldoja ei voi tulla jos on 8-16 töissä eikä tee pitkää päivää.  Sitten on niitä ihmisiä joilla on esim. kokonaistyöaika. He voivat järjestellä työaikaansa niin, että välillä voi olla pois, mutta se tietää pitkän päivän tekemistä muulloin, koska työt on tehtävä. Jotkut myös saavat pitää etäpäiviä, mutta niidenkin tarkoitus on tehdä töitä kotoa käsin ei lomailla. Vaikutat aikamoiselta laiskurilta.

merkonomin koulutuksella voi ilmeisesti tehdä jotain kirjanpitäjän työtä, eikö niin? Siinä työt kasautuvat tilikausien mukaan ja silloin pitää tehdä ympäripyöreitä päiviä ja lomailla silloin, kun on hiljaisempaa.

Vierailija
14/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laiskuri vaan ihmettelen miten muilla on mahdollisuuksia siihen vapaaseen niin paljon. itse vaihdoin hetki sitten työnantajaa ja lomat väheni. Pitäisi olla samalla työnantajalla jotta lomat pitenisi. minulla oli 5 viikkoa kesälomaa ja viikko talvilomaa, tässä firmassa ei koskaan kesäloma pitene yli 4 viikon.

Lisäksi valtiolla ja kunnalla tuntuu olevan lyhempi työaika joten saldotunteja tullee nopeammin?

Vierailija
15/15 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme