Nordean takia tili yli 200
E miinuksella!!! Perkele. Eilen hokasin vasta iltapäivällä uutiset ja oli jo tietenkin ollut alennusmyynneissä kahdestatoista alkaen:( luotin siihen mitä tili näytti! Ja kun vielä electron niin en ajatellut yhtään... Illalla alko hirvittään kun uutiset luin! Kiitos paska pankki!
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:10"]Jos on elektron tai joku muu kortti millä ei tilinylityksiä pitäisi tulla niin ei se ole käyttäjän vika jos ei pankki hoida asioitaan. Eihän tämäkään sotku koske kuin yhtä pankkia, muut ovat asiansa hoitaneet oikein. [/quote] Ja luetaan uutiset oikein. Kyse ei ole pankin toiminnasta, vaan kauppiaat eivät ole tilittäneet saataviaan 5 päivän varausajan sisällä. [/quote] No, jos se aika olis enemmän kun 5 päivää niin tuota ei olis tapahtunut. Muissa pankeissahan tuota ongelmaa ei ollut. Älä ole lammas!
[/quote]
Ei ole pankin vika jos ihmiset ei seuraa omia ostoksiaan rahavaroihinsa verrattuna ollenkaan :)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:10"]Jos on elektron tai joku muu kortti millä ei tilinylityksiä pitäisi tulla niin ei se ole käyttäjän vika jos ei pankki hoida asioitaan.
Eihän tämäkään sotku koske kuin yhtä pankkia, muut ovat asiansa hoitaneet oikein.
[/quote]
Ja luetaan uutiset oikein. Kyse ei ole pankin toiminnasta, vaan kauppiaat eivät ole tilittäneet saataviaan 5 päivän varausajan sisällä.
[/quote]
No, jos se aika olis enemmän kun 5 päivää niin tuota ei olis tapahtunut. Muissa pankeissahan tuota ongelmaa ei ollut. Älä ole lammas!
[/quote]
Lyhyt aika on asiakkaalle parempi. Itseäni ainakin vituttaa liikkeet jotka eivät osaa tilittää ostoja ajoissa, en tykkää asioida tällaisissa paikoissa.
Miten niin ei muka muissa pankeissa? Minulla on tili OP-pankissa ja ihan sama juttu. Katevaraukset näkyivät vielä lauantaina, mutta eivät enää eilen.
Ap syyttää pankkia, vaikka se on jokaisen omalla vastuulla, että tietää mitä on ostanut. Normaalit ihmiset eivät osta yli varojensa tuolla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:25"]
No, Nordea-niminen paskapankki nyt ei ole koskaan aiemminkaan ottanut mitään vastuuta virheistään. Eipä tarvi minua enää asiakkaaksi kosiskella. Aikanaan maksoivat myös veronpalautuksia tuplana tileille ja sitten karhusivat takaisin isolla korolla. Minulla sen oli vienyt automaattinen veloitus, joten periaatteessa ei ollut suoraan minusta johtuva ongelma kun pankki ei etukäteen tiedota maksavansa palautuksia päin veetä. Muuten olisin osannut ottaa sen sieltä pois, sen automaattiveloituksen. Ja kohtelivat sitten niin paskasti tilannetta selvitellessä, että päätin vaihtaa pankkipalveluni muualle.
[/quote] Millainen automaattiveloitus ottaa rahat saldon mukaan?
No kyllä vuosia electronia käyttäneet ovat oppineet siihen, että sitten kun summa ei enää "mene läpi" niin tilillä ei ole enää rahaa. olen tarkka rahoistani (maksan laskut aina ensin ja siirräm tuleviin laskuihin varten rahat toisille tileille), mutta sitten ns. Vapaata käyttörahaa en seuraa hirveästi, koska luotan electroniin. Eipä ole 15v. aikana tullut tilinylityksiä alennusmyyntien aikaan. Vaikken itse ole nordean asiakas, ymmärrän kyllä todellakin,että noin voi electron-asiakkalla käydä. Normaalia pankkikorttia käyttävät säästelevät kuitteja ja seuraavat tilejään tarkemmin, kun reaaliaikaisen katevarauksen saavat electron-käyttäjät.
Miten te uskallatte käyttää sitä korttianne koskaan, kun ei aina mitään katevarauksia käytetä? Joku torstaina höylätty ostos saattaa ihan hyvin lähteä vaikka seuraavan viikon keskiviikkona. Mistä teitä oikein sikiää?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:25"]
No, Nordea-niminen paskapankki nyt ei ole koskaan aiemminkaan ottanut mitään vastuuta virheistään. Eipä tarvi minua enää asiakkaaksi kosiskella. Aikanaan maksoivat myös veronpalautuksia tuplana tileille ja sitten karhusivat takaisin isolla korolla. Minulla sen oli vienyt automaattinen veloitus, joten periaatteessa ei ollut suoraan minusta johtuva ongelma kun pankki ei etukäteen tiedota maksavansa palautuksia päin veetä. Muuten olisin osannut ottaa sen sieltä pois, sen automaattiveloituksen. Ja kohtelivat sitten niin paskasti tilannetta selvitellessä, että päätin vaihtaa pankkipalveluni muualle.
[/quote] Millainen automaattiveloitus ottaa rahat saldon mukaan?
[/quote]
Suoraveloitus, joka on ajoitettu samalle päivänmäärälle kuin veronpalautus. Menee joka kuukausi samaan aikana. Oli jo laskuttajan kanssa sovittu poikkeusjärjestelystä koska rahaa ei pitänyt olla ja homma oli sinällään ok.