Minulla ei ole tiskikonetta. Olenko epänormaali?
Kommentit (24)
Ei mullakaan ollut kun yksin asuin, oli sen verran pieni keittiökin, ettei sinne olisi kone järkevästi sopinut.
Mutta saa niitä paljon halvemmallakin, ihan uusia koneita.
Minulla ei ole tiskikonetta, minulla ei ole tietokonetta. Minulla on sentään älypuhelin tai en muuten kirjoittelisi tänne.
Olet vain ajastasi jälkeenjäänyt, et suoranaisesti epänormaali, mutta en kehuskelisi sillä.
Maksaa varmasti vähintään 600 jos ostaa jonkun superhypernallin kalliilta merkiltä. Muttaettä ei oo outoa jollei oo konetta. Kukin tyylillään.
Miksi Ap:lla pitäisi olla oma tiskikone? Nykyään tiskikone on vakiovarusteet jokaisessa sijoitus- ja vuokra-asunnossa.
Kun yksin asuu pienessä 23 neliön yksiössä niin ei tuollaista edes tarvitse. Naapurusto on täynnä ravintoloita, joten en tarvitse muuta kuin kahvikupin ja voiveitsen.
Tietääkseni ei ole tautiluokituksessa, joten olet terve eli normaali.
Ei ole meilläkään.
T. Äiti48v+ lapsi18v - talous
Olet mene hyvä ihminen hommaan koronapassi että pääset baariin jotta voit hommata sieltä sen ikioman tiskikoneen.
Siinä tapauksessa että asut yksin, olisit pikemminkin epänormaali jos sinulla olisi tiskikone.
Minulla on, mutta en ole kertaakaan käyttänyt.
Tykkäätte tuhlata vettä. Varmaan pesette kierrätykseen menevät jugurttipurkitkin juoksevan veden alla?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole meilläkään.
Mikä on lopputulos tuosta laskutoimituksesta?
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa että asut yksin, olisit pikemminkin epänormaali jos sinulla olisi tiskikone.
Minä asun yksin. Apk pesee astiat joka toinen päivä. Miksi se tekisi minusta epänormaalin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole meilläkään.
Mikä on lopputulos tuosta laskutoimituksesta?
Ei mikään, laitoin taloutemme jäsenet kommentin loppuun osoituksena siitä, että muissakin kuin yhden hengen talouksissa tiskataan käsin.
On egologisempaa käyttää tiskikonetta ja pestä täysiä koneita.
Mulla on tiskikone mutta yksin asuvana ottaisin mieluummin yhden extrakaapin lisää säilytystilaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ap:lla pitäisi olla oma tiskikone? Nykyään tiskikone on vakiovarusteet jokaisessa sijoitus- ja vuokra-asunnossa.
No ei todellakaan ole astianpesukonetta edes läheskään kaikissa uusissa vuokra-asunnoissa.
No ei mullakaan ole, normaaliuden kanssa sillä ei kai ole mitään tekemistä.