mies ja munapierut
Olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä yli puoli vuotta. Nykyään mies päästelee pieruja hyvin estottomasti. Saatan olla hänen kanssaan sohvalla sylikkäin ja hän pieraisee yhtäkkiä kamalat kaalin hajuiset katkut. Minua ällöttää suunnattomasti. Mitä mieltä olette? Onko typerää valittaa asiasta?
Kommentit (35)
miksei täällä voisi olla suodatinta näihin... huoh,,
Todellakin saa sanoa. Huonoa käytöstä tuollainen ja viittaa siihen, että mies pitää sinua itsestäänselvyytenä tai on kyllästynyt. -mies-
normi meininkiä. Pieraise joskus niin että näytät paljasta hanuria ja levität kankkuja niin että näkyy kun suppureikä on kiinni-auki-kiinni.
No pakkohan sun on! jos kert vituttaaa.. mitä muutakaan voit? no vaihtoehtoisesti impata ja nautiskella
Kun täällä on vastaavia ketjuja naisen piereksimisestä, ne saavat poikkeuksetta kannustusta, että naisella on oikeus pierrä ja se "joka pieruaan pidättää, sillä on muutakin salattavaa". Mutta kun kyse on miehen pierusta, se onkin yhtäkkiä saatanallista. Get real muthafuckers!
Epäilen, et mies on mennyt sulta salaa hakemaan kiinalaista. Jos koira-wok oli tehty haisevasta koirasta, niin seuraus voi olla tämä. Vannota miehesi seuraavalla herkuttelukerralla varmistamaan, että liha on peräisin ainoastaan ruusun tuoksuisesta koirasta.
Siis mä luulin että Sellanen munapieru, vähän niinkuin pillupieru. Että ottaa esinahan sisälle ilmaa ja "pieraisee" ne ilmat sormilla puristamalla ulos. :'D