Onko ketään joka kävi lukion mutta ei tanssinut wanhoja?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minä
Sinäkö? Minä myös (me too).
Ei meillä ollut tuota perinnettä.
En tanssinut, koska olin vanhoillislestadiolainen, joten tanssi oli syntiä. Kävi kyllä kateeksi tanssiaisissa, kun muut tytöt pyörähtelivät kauniissa mekoissaan ja itse istuin vain yleisön joukossa. No, ei ole pahin trauma, joka ko. lahkosta jäi.
Jätin vanhojen tanssit väliin.
Ei iskenyt yhtään.
en tanssinut, en saanut paria. mut ei se oikeestaan haittaa, ku tajusin, mite stressaava se päivä oikeesti oli 😅 mä tykkäsin enemmän siitä, ku olin vähän niinku ystäväni assistentti koko päivän ja laitoin musat soimaan tanssijoille
Boomeriaikaan ei järjestetty, se oli silloin kun pissiskset eivät olleet vielä syntyneetkään.
Vierailija kirjoitti:
En kiinnittänyt tansseihin mitään huomiota. Kävin lukion 1984–1987.
Kävin lukion samaan aikaan. Meillä ei ollut mitään tansseja.
En osallistunut, koska ei ollut rahaa. Tämä siis 80-luvun lopulla.
me (kaikki tulevat abit) keräsimme vuoden aikana rahaa, jolla kustannettin ravintolaillalliset, sovittiin teatterin kanssa pukujen lainaamisesta, kampaukset tehtiin toinen toisillemme, vain pari kävi kampaajalla omalla kustannuksellaan ottamassa kampauksen, meikit oli melkein kaikilla omasta takaa ja kaikki eivät halunneet meikkiä lainkaan, valokuvaus oli niinikään kustannettu yhteisistä keräysvaroista + sitten otettiin itsekin. Kaikessa tässä käytettiin hyväksi kunkin omia vahvuuksia ja harrastuksia: joukossamme kun oli mm. valokuvauksen harrastaja ja pari tosi taitavaa "feikkikampaajaa" (tarkoittaen, että eivät olleet ammatiltaan kampaajia, mutta olivat muuten oppineet taitaviksi tuolla alalla). Kaikkeen tähän lähdettiin siksi ettei haluttu, että kukaan joutuu jäämään tansseista pois siksi ettei olisi varaa ja että ei kehtaisi sanoa. Minä en osannistunut tansseihin, mutta osallistuin sitten muuhun yhteiseen toimintaan, koska halusin.