Miksi kaikki samanhenkiset miehet asuu Savossa, Karjalassa tai Pohjanmaalla?
Sellaiset jalat maassa olevat, rehdin ja mukavan oloiset ns tavalliset vapaat nelikymppiset miehet asuu aina jossain Pohjanmaalla, Karjalassa tai Savossa. Miksi niin kaukana?
Terveisin nainen Auran rantamilta
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuo on? Ruuhka-Suomessa jalat maassa olevat, rehdin ja mukavan oloiset ns tavalliset nelikymppiset miehet ovat vähemmistössä naisiin nähden, ei niitä kuljeskele juuri vapaana.
Tämän havainnon olen itsekin tehnyt.
Ja itse asiassa olisin valmis muuttamaan, Pohjanmaalle tai Karjalaan esim. Kunhan ne miehet vaan tajuaisi, että ei kukaan siltä istumalta muuta vaan se, että on etäisyyttä, tarkoittaa hitaampaa tutustumista.
Jos nyt löytäisi potentiaalisen kumppanin, niin koulujen kesäloman voisin asua hänen luona ja hän sitten oman kesälomansa mun luona Turussa. Kyllä sitä 3 kk yhdessä asumisen pohjalta jo varman tietäisi, onko ystävyydestä ihan parisuhteeksi.
"kunhan ne miehet tajuaisi..."
Montako miestä tarvitset?
Savolaiset on alinta kastia. Hulluja, sisäsiittoisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo miehet asuisivat turussa tai helsingin kalliossa?
Kaikki eivät voi olla baristoja kulmakunnan hipsterikahvilassa
Helsingissähän ei tunnetusti ole laisinkaan poliiseja, palomiehiä, lääkäreitä, asianajajia, insinöörejä, pankkiireja.
Ainoastaan kahvinkeittäjää toisen perään.
Vierailija kirjoitti:
Savolaiset on alinta kastia. Hulluja, sisäsiittoisia.
Hei, ei pidä paikkaansa! Minussa on 1/8 pohjalaista seassa! En ole kuin 7/8 sisäsiittoinen.
T: Savolainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, kun en etsi sitä hipsterikahvilan baristaa. Vaikka humanisti olenkin, niin mulla on hyvin perinteiset elämänarvot.
Eikä Turku nyt niin hipsteröitynyt ole kuin Helsinki. 😅
Turkkusessahan savolainen , kirosana. Ainakin silloin kun siellä asuin, sav olaiseksi haukkuivat, vaikka en siinä osassa maata ollut vielä silloin käynytkään. Kyselysi mukaisia miehiä asuu kyllä lapissakin, mutta tietävät etelän naisten kotkotukset.
pohjmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, kun en etsi sitä hipsterikahvilan baristaa. Vaikka humanisti olenkin, niin mulla on hyvin perinteiset elämänarvot.
Turkkusessahan savolainen , kirosana. Ainakin silloin kun siellä asuin, sav olaiseksi haukkuivat, vaikka en siinä osassa maata ollut vielä silloin käynytkään. Kyselysi mukaisia miehiä asuu kyllä lapissakin, mutta tietävät etelän naisten kotkotukset.
Kateus savolaisuutta kohtaan on suurta muualla Suomessa. On tämä tullut huomattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Etsit siis jotain joka on mahdollista vain "maaseudulla" mutta sen pitäisi asia sinulle sopivassa paikassa kaupungissa.
Elämä on.
No näinpä. Mutta ei sitä nyt esim kuukauden tuttavuuden perusteella voi muuttaa jonnekin satojen kilometrien päähän. Suhteen pitäisi ensin olla vankalla pohjalla ja työpaikka uudella aduinseudulla varmistettu.
Etkä sinä siellä uudella paikkakunnalla edes viihtyisi, vaikka olis mikä kolli kainalossa
Miksen viihtyisi? Jos sieltä löytyy työ kivasta maalaiskoulusta, on metsää missä kulkea, joku lätäkkö missä uida ja partiolippukunta, jossa harrastaa, niin miksen viihtyisi? Netin kautta voin tilata kirjoja kotiin.
Justhan sanoit miten niin kovasti ja monia asioita kaipaat Turusta. Siksi. Hinkuaisit sinne koko ajan kuitenkin
Mä olen aiemmin asunut mm Hampurissa ja Lontoossa. Hinkuan sinnekin aina välillä, mutta tiedän, etten enää palaa. Ja kuten sanottu, voinhan pitää asuntoni Turussa ja voidaan vapaalla käydä siellä miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuo on? Ruuhka-Suomessa jalat maassa olevat, rehdin ja mukavan oloiset ns tavalliset nelikymppiset miehet ovat vähemmistössä naisiin nähden, ei niitä kuljeskele juuri vapaana.
Tämän havainnon olen itsekin tehnyt.
Ja itse asiassa olisin valmis muuttamaan, Pohjanmaalle tai Karjalaan esim. Kunhan ne miehet vaan tajuaisi, että ei kukaan siltä istumalta muuta vaan se, että on etäisyyttä, tarkoittaa hitaampaa tutustumista.
Jos nyt löytäisi potentiaalisen kumppanin, niin koulujen kesäloman voisin asua hänen luona ja hän sitten oman kesälomansa mun luona Turussa. Kyllä sitä 3 kk yhdessä asumisen pohjalta jo varman tietäisi, onko ystävyydestä ihan parisuhteeksi.
"kunhan ne miehet tajuaisi..."
Montako miestä tarvitset?
Yhden sitoutumiskykyisen.
pohjmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuu varmaan Lapissakin. Otsikossa oli rajallisesti tilaa.
Kellä meitä sieltä lähtöisiä löytyy myös vaikka pääkaupunkiseudulta.
Vierailija kirjoitti:
Kellä meitä sieltä lähtöisiä löytyy myös vaikka pääkaupunkiseudulta.
Mutta onko teillä edelleen vastaavat elämän arvot? Vai onko teistä tullit baristoja? 😅
Justhan sanoit miten niin kovasti ja monia asioita kaipaat Turusta. Siksi. Hinkuaisit sinne koko ajan kuitenkin