Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei haittaisi, jos tyttäreni ja mieheni panisivat

Vierailija
28.12.2014 |

Tämä on joku ihme tabu? Nykyinen mieheni on ihana rakastaja, ja meillä on avoin suhde. Kaikki on paremmin kuin tyttäreni isän kanssa. Tytär on nuori aikuinen, jolla on oma elämänsä. Luulen että seksisuhde vanhemman miehen kanssa tekisi hänelle psyykkisesti ja fyysiseti hyvää. Mies on elämäni paras rakastaja (ja rakastajia on ollut paljon), ja toivon että tyttäreni pääisi kokemaan jotain yhtä mahtavaa.

Tiedän, että mieheni pitää nuoremmista naisista ja ottaa silloin tällöin alle 25vuotiaan hoidon. Olen sanonut hänelle suoraan, että saa panna tytärtäni jos tahtoo. Olen itse maannut hänen kavereidensa kanssa. Olisi tekopyhää kieltää aikuisilta ihmisiltä seksi. Ehkä seksi saman miehen kanssa voisi lähentää minua ja tytärtäni?

Edistin vähän asiaa: ehdin jo vihjailla tyttäreni juoruiluhaluiselle ystävälleni mieheni seksitaidoista. Tytttärelleni en siitä puhu, toki hänen tietää erittäin avoimesta suhteestani, en halua että hän hämmästyy jos näkee jomman kumman meistä rakastajan kanssa kaupungilla.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Vierailija
2/27 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin että tytär olisi naisen edellisestä avioliitosta. Ihme eukko antaa miehensä hässiä ketä vaanM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäähän nyt. Jos kaikki asianosaiset ovat täysi-ikäisiä eikä homma riko lakeja ja perustuu kaikkien osallistuvien vapaaseen tahtoon, niin mitä tuomittavaa siinä on?

Minusta on aivan loistavaa kun samanmieliset ihmiset löytävät toisensa.

Minulla on vastaava kokemus varhais-aikuisuudestani. Olin mennyt naimisiin ensimmäisen seksikumppanini kanssa. Seksi oli ok. Normikuviot, vaniljaseksi kolmen eri variaation kera. Mieheni "hoiti" minut ensin ja tuli sitten itse. Muutaman vuoden kuluttua erittäin tylsää. En tiennyt miksi seksi alkoi kyllästyttää vaikka mieheni oli "hyvä" rakastaja koska sain orgasmin lähes aina. Mutta niin vain kävi että minua ei enää seksi kiinnostanu.

Halusin olla reilu ja annoin miehelleni luvan "käydä vieraissa" kunhan se ei vaikuta meidän perhe-elämäämme mitenkään, eikä minun tarvitse tietää. Miten kävi? En tiedä.

Mutta minun kohdalleni sattui "romanssi". Tätini (joka on minua vain 11 v. vanhempi) saapui sukumme mökille miesystävänsä kanssa. Miehelleni tuli "menoja" ja minun oli määrä jäädä lasten kanssa viettämään kesälomaa. Tätini päätti lähteä lastemme kanssa kylpylään, koska laituri oli hajalla eikä lapset päässy rannassamme uimaan. Miesystävä lähti heittämään heitä mutta lupasi tulla takaisin tekemään korjaustöitä, koska on puuseppä.

No, elämäni paras yö -ja päivä. En olisi koskaan uskonut millaista seksi voi olla!!!!!! Miten kiimaiseksi mies voi naisen tehdä! Miten pienistä eroista on kyse hyvän ja huonon rakastajan välillä!

Se ilmeisesti pelasti avioliittoni. Nyt osaan kertoia miehelleni mitä haluan. Osaan myöskin kysyä mieheltäni mitä hän toivoisi. Hänkin ilmeisesti on reissuillaan jotain oppinut. 

Olemme nykyään uskollisia ja halukkaita. Joten meidän kohdalla homma toimi. 

Ja olisin totisesti toivonut jonkun kokeneen rakastajan "hienosäätävän" minut oikealle taajudelle jo vuosia aikaisemmin.

Rakastelkaa toisianne!

Vierailija
4/27 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan taas niin, että joku on tullut jouluähkyssä provoilemaan vauva.fi sivustolle.

kuinka muuten tällainen avautuminen tulee mieleen?

Vierailija
5/27 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa. Näin siis, joku unelmissaan kuvittelee myös, että oma tytär ihan oikeasti haluaisi äitinsä kumppania. Hyi helvata. Itelläni on 15-vuotta vanhempi mies ja meillä 2 tytärtä, mutta en hänestä mitään keinoisähahmoa ole hakenut, vaan hän on aina ollut ihana mies ja rakastan miestäni.

Oksettavaa, mitä ihmiset edes pienessä mielessään voivat ajatella hyi!

Vierailija
6/27 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä taustalla jotenkin se, että pelkäät heidän jossain vaiheessa pettävän sinua kun olet huomannut tyttäresi perineen riettaan mielesi ja "miehesi" nyt sohii sinne tänne missä vain jotain liikkuu. Panisi varmaan tuulessa heiluvaa puutakin jos kehtaisi.

Yleensä muuten eläimethän nylkyttää melkein kenen tahansa lajitoverinsa kanssa jos vain irtoaa, harvemmin ihmiset.

Vierailija
7/27 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole taustalla, onpas kummallinen teoria.

Miksi luulet että mieheni ei valikoi tarkasti seksikumppaneitaaan? Joskus luullaan, että useita seksikumppaneita tarkoittaa, ettei valikoi ja ole kriittinen. Todellisuudessa paljon seksiä eri ihmisten kanssa harrastavat miehet ja naiset voivat olla ERITTÄIN valikoivia, heillähän on tietoa siitä mitä kannattaa valita.

Vierailija
8/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:58"]

Tämä on joku ihme tabu? Nykyinen mieheni on ihana rakastaja, ja meillä on avoin suhde. Kaikki on paremmin kuin tyttäreni isän kanssa. Tytär on nuori aikuinen, jolla on oma elämänsä. Luulen että seksisuhde vanhemman miehen kanssa tekisi hänelle psyykkisesti ja fyysiseti hyvää. Mies on elämäni paras rakastaja (ja rakastajia on ollut paljon), ja toivon että tyttäreni pääisi kokemaan jotain yhtä mahtavaa.

[/quote]

Mitäs tabua tuossa tilanteessa on, ei olis ollenkaan ensimmäinen kerta kun vanhemmalla ja lapsella on sama rakastaja, eihän nykyinen miehesi ole millään lailla sukua tyttärellesi. Sen sijaan olet äitinä täysi idiootti, että yrität panettaa tytärtäsi jollain miehellä, muka vedoten johonkin psyykkisiin tai fyysisiin syihin vedoten. Toivottavasti miehesi vaihtaa sinut kokonaan tyttäreesi tai keneen tahansa toiseen naiseen.

Vierailija
9/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:49"]

Minusta on aivan loistavaa kun samanmieliset ihmiset löytävät toisensa.

[/quote]

Vaan, kun tässä ei ollut nyt samanmielisten toistensa löytämisestä kysymys vaan äidin ajatus siitä, että miehensä pitäisi naida naisen tytärtä. Asia olisi aivan toinen, jos mies ja kyseinen tytär alkaisivat omin päin naiskentelemaan, eikä niin, että äiti koittaa tunkea omia panoajatuksiaan miehensä päähän.

Vierailija
10/27 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika sairasta ja sisäsiitosta..

Vierailija
11/27 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että mieheni pitää nuoremmista naisista ja ottaa silloin tällöin alle 25vuotiaan hoidon. Olen sanonut hänelle suoraan, että saa panna tytärtäni jos tahtoo. Olen itse maannut hänen kavereidensa kanssa. Olisi tekopyhää kieltää aikuisilta ihmisiltä seksi. Ehkä seksi saman miehen kanssa voisi lähentää minua ja tytärtäni?

Edistin vähän asiaa: ehdin jo vihjailla tyttäreni juoruiluhaluiselle ystävälleni mieheni seksitaidoista. Tytttärelleni en siitä puhu, toki hänen tietää erittäin avoimesta suhteestani, en halua että hän hämmästyy jos näkee jomman kumman meistä rakastajan kanssa kaupungilla.

tekopyhää se ei ole vaan irstasta

Vierailija
12/27 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin panna omaa 30v tytärtäni?oonko ainoa??

Vierailija
13/27 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on ihan okei.

Vierailija
14/27 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siinä tilanteessa kuin miehesi on, erotuksena että olin tytön ensimmäinen. Ratkaisu tuntui todella oudolta, mutta hoidin sen kunnialla ja kaikki on vielä vuosienkin jälkeen tosi hyvin. Äiti oli itse menettänyt neitsyytensä ikävästi joten siinä oli jotain sellaista taustalla.

Vierailija
15/27 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v""""a. Et sä oot sekasin

Vierailija
16/27 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tätä joskus kun kaverini seurusteli jo 40v naisen kanssa, joka tytär asui edelleen kotona. Hän pani molempia ja se oli äidille ok. Eihän tossa mitään kun kaikki ovat aikuisia, mutta jotenkin tuntuu pervolle.

Vierailija
17/27 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penax kirjoitti:

Olen ollut siinä tilanteessa kuin miehesi on, erotuksena että olin tytön ensimmäinen. Ratkaisu tuntui todella oudolta, mutta hoidin sen kunnialla ja kaikki on vielä vuosienkin jälkeen tosi hyvin. Äiti oli itse menettänyt neitsyytensä ikävästi joten siinä oli jotain sellaista taustalla.

Itsekkin olin avovaimon tyttären ensimmäinen mies. Hänen äiti oli poissa vkl tuli tytär vaatteissa, jotka eivät jättäneet arvailun varaa sohvalla kiehnäämään. Sanoi, että haluaa vien hänen neitsyyden, koska on nähnyt miten nain hänen äitiään, kun oli salaa katsellut äitinsä ja minun touhuja. Oli sitä mieltä, että kannattaa seksikokeilut aloittaa turvallisen miehen kanssa. Myöhemmin tytär oli parhaalle ystävälleen kertonut asiasta, joka tuli yökylään menettämään neitsyytensä. myös. 

Vierailija
18/27 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällainen ketju saa olla täällä? Oksettavaa sairauden lietsontaa, vastauksissa myös insestiä.

Yök.

Vierailija
19/27 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M o D eraattori taitaa itse olla tuollainen ihminen jolle insesŧi ja kumppanin lapsen himoitseminen on ihan normaalia, kun antaa tällaisten keskustelujen olla täällä?

Vierailija
20/27 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset keskustelut kyllä vahvistaa sitä ajatusta, ettei kannata hankkia miestä. Mies on uhka ja potentiaalinen ahdistelija tyttärelle.