Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei haittaisi, jos tyttäreni ja mieheni panisivat

Vierailija
28.12.2014 |

Tämä on joku ihme tabu? Nykyinen mieheni on ihana rakastaja, ja meillä on avoin suhde. Kaikki on paremmin kuin tyttäreni isän kanssa. Tytär on nuori aikuinen, jolla on oma elämänsä. Luulen että seksisuhde vanhemman miehen kanssa tekisi hänelle psyykkisesti ja fyysiseti hyvää. Mies on elämäni paras rakastaja (ja rakastajia on ollut paljon), ja toivon että tyttäreni pääisi kokemaan jotain yhtä mahtavaa.

Tiedän, että mieheni pitää nuoremmista naisista ja ottaa silloin tällöin alle 25vuotiaan hoidon. Olen sanonut hänelle suoraan, että saa panna tytärtäni jos tahtoo. Olen itse maannut hänen kavereidensa kanssa. Olisi tekopyhää kieltää aikuisilta ihmisiltä seksi. Ehkä seksi saman miehen kanssa voisi lähentää minua ja tytärtäni?

Edistin vähän asiaa: ehdin jo vihjailla tyttäreni juoruiluhaluiselle ystävälleni mieheni seksitaidoista. Tytttärelleni en siitä puhu, toki hänen tietää erittäin avoimesta suhteestani, en halua että hän hämmästyy jos näkee jomman kumman meistä rakastajan kanssa kaupungilla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penax kirjoitti:

Olen ollut siinä tilanteessa kuin miehesi on, erotuksena että olin tytön ensimmäinen. Ratkaisu tuntui todella oudolta, mutta hoidin sen kunnialla ja kaikki on vielä vuosienkin jälkeen tosi hyvin. Äiti oli itse menettänyt neitsyytensä ikävästi joten siinä oli jotain sellaista taustalla.

Itsekkin olin avovaimon tyttären ensimmäinen mies. Hänen äiti oli poissa vkl tuli tytär vaatteissa, jotka eivät jättäneet arvailun varaa sohvalla kiehnäämään. Sanoi, että haluaa vien hänen neitsyyden, koska on nähnyt miten nain hänen äitiään, kun oli salaa katsellut äitinsä ja minun touhuja. Oli sitä mieltä, että kannattaa seksikokeilut aloittaa turvallisen miehen kanssa. Myöhemmin tytär oli parhaalle ystävälleen kertonut asiasta, joka tuli yökylään menettämään neitsyytensä. myös. 

Mene sinne Livechattiin jauhamaan outoja fantasioitasi. Täällä on jo outouskiintiö täynnä.

Vierailija
22/27 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää rakkaat ihmiset ymmärtäkö väärin. Mies ja tyttäreni eivät ole asuneet yhdessä, kyseessä ei isäpuoli. Eikä siis tietenkään lapsen isä kuten viestissä kirjoiti. He tuntevat toisensa ja pitävät toisistaan paljon.

En ymmärrä vertausta kauppatavaraan. Sanon vaan että minua ei haittaa yhtään ja mielelläni tuupin asiaa eteenpäin. Tietenkin mies ja tytär tekevät omat päätöksensä. Eiköhän jokainen äiti toivo tyttärelleen hyvää seksielämää ja laadukkaita rakastajia.... vai? 

ap

Lakkaa ”tuuppimasta”; tyttäresi seksielämä ei pitäisi kuulua sulle tippaakaan!

Vaikka hanskaasi runqqaileva porvoolainenhan sä taidat olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perverssiä, jos äiti yrittää puuttua tyttärensä seksielämään.

Vierailija
24/27 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko aloittajan kertomuksen olevan totta. Keksitty juttu, jolla vain halutaan provosoida.

Vierailija
25/27 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ikivanhassa aloituksessa ole totta kuin että joku himoitsee puolisonsa tytärtä mutta kommentoidaan silti. 

Moraalin pitää aina perustua järkeen. Tuo ei ole moraalitonta, mutta mitään järkeä siinä ei ole. Moraalittomuuden pitää siis aina olla järjetöntä. Tuo on vain järjetöntä mutta ei moraalitonta. 

Puolison kavereita ja sukulaisia ei vaan kannata mennä paneskelemaan, vaikkei se väärin olisikaan. 

Vierailija
26/27 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista se on kun sairaat ihmiset pääsevät lisääntymään.

Yhtä sairas taitaa olla myös tämän palstan ylläpito.

Vierailija
27/27 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko tämä siis joku huiviin peittävän ihmisen avaus miehensä monikulxxxturisesta elämästä vai mitä tää on