Tykkäätkö töissäsi siitä että olet samassa tilanteessa vaikka
maailman tappiin saakka, vai kierrät eri osastoilla, mahodllisesti eri tehtävänkuvia jne?
Mä olen ollut nyt sellaisena varahenkilönä, jolla siis on oma piste mutta lähtee tarvittaessa keikalle minne vain, onneksi saman talon sisällä, ja tää on oikeastaan aikast kivaa! Ei kerkeä tylsistyä ollenkaan ja hahmottaa kokonaisuudenkin eri tavalla kuin ehkä siitä yhdeltä pallilta mahdollisesti huomaisi.
Kommentit (4)
Vituttaa niin helvetisti olla vaan kassalla. Ennen kuin opiskelin olin kokopäiväisesti töissä nii paljon muutaki hommaa oli sillo
Jopa pullokoneen pesu kuulostaa ihanalta tällä hetkellä.
Olen opettaja. Kahta samanlaista päivää ei ole, kahta samanlaista vuotta ei ole, kahta samanlaista luokkaa ei ole, rinnakkaisluokkien samansisältöinen oppitunti ei ole koskaan samanlainen. Tämä on kivaa mutta haastavaa, ei ehdi rutinoitua, pitää jatkuvasti varautua yllättäviin tilanteisiin.
Sama pesti ehdottomasti. Nimittäin muutan työnkuvaa ja se muuttuu muutenkin koko ajan joten tylsää ei ole ikinä.
Haluaisin tehdä yhtä ja samaa edes puoli vuotta mutta ei niin ei. Uuden oppimista, lisää työtä, toimenkuvan muutosta. Ok jos tämä huomioitaisiin palkassa mutta ae ei ole noussut viiteen vuoteen. Minua ahdistaa muutos. Olen huomannut.