Mysteerilaulajat 2021 OFFICIAL
Tällä mielestäni kivalla ohjelmalla ei näyttäisi olevan kunnollista omaa ketjua. Tehdään yhdessä tästä sellainen.
Kommentit (46)
Eilisen jakson kilpailija haroi ja suki koko ajan letitettyjä hiuksiaan. Olen huomannut, että joku hoistensukimisjuttu on muillakin nuorilla naisilla telkkarissa, varsinkin kun on jotkut pitkät irtohärpäkkeet.
Sirrellään tukkaosiota taakse ja eteen, harotaan sormilla.
Tämä kommentti nyt ohi ohjelman idean.
Vierailija kirjoitti:
Eilisen jakson kilpailija haroi ja suki koko ajan letitettyjä hiuksiaan. Olen huomannut, että joku hoistensukimisjuttu on muillakin nuorilla naisilla telkkarissa, varsinkin kun on jotkut pitkät irtohärpäkkeet.
Tämä kommentti nyt ohi ohjelman idean.
olisko tämä somali kuitenkin ollut mies ..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti nyt ohi ohjelman idean.olisko tämä somali kuitenkin ollut mies ..?
Hän on transnainen, syntynyt aikoinaan mieheksi, Ylellä oli viime vuonna hieno dokumentti hänestä, mutta se ei valitettavasti ole enää nähtävissä.
Ennen vikaa vaihetta kisaaja on kerännyt 2000-4000 joten aika varma saisi olla että viimeiseksi ei jää hyvä laulaja ettei kannattaisi yrittää kolminkertaistaa summaa kymppitonniin. Ja jos toisaalta olisi varma että viimeinen on huono niin miksi olisi jättänyt sen jäljelle.
Musiikkiohjelmaksi viihdyttävä 😍 Tullut Ruudusta katsottua usea jakso putkeen. Feikkejä saisi ehkä olla himpun verran enemmän, mutta ei kai oo sitten riittänyt jostain syystä niin montaa. Toivottavasti tulee kakkoskausikin, ja enemmän feikkejä, mutta riittääkö uusia hyviä laulajia, nytkin tosi monta käydään läpi 😁