Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini peilasi minuun pienenä pahuutta. Tarkoitan, että sain hänen reaktioistaan vastakaiun, että hän näkee minut pahana ihmisenä, jota häpesi

Vierailija
24.10.2021 |

Hän kohteli minua epäreilusti ja väärin ja kun vastustin —> olin paha. Mielestäni se ei ole pahuutta, että taistelee omista oikeuksistaan, joita minulla oli takuulla enemmän, kuin hänellä. Jos hänellä ei ollut oikeuksia, se on hänen ongelmansa, ei lapsen. Siis oikeutta olla minkälainen hän halusi. Mulla ois pitänyt saada olla.
Se ei tarkoita pahuutta. Se on ennemminkin pahuutta, että rajoitetaan toisten moraalisesti oikein olevia oikeuksia. Ja minun moraalissani hyvän esittäminen ja teeskennelty siveys ja hyvesignalointi ovat pahuuta. Vain aito sydämen hyvyys on hyvyyttä, kaikki muu on jotain muuta.
Äitini mielestä ihminen ei saanut olla kokonainen, täysi, epätäydellinen, normaali. Hän oli ikävä kyllä kasvattaessaan minua luonnehäiriöinen ihminen ja minä olen saanut kärsiä siitä todella paljon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kasva irti äidistäsi ja menneestä. Sinun aikasi tulla nyt aikuiseksi.

Vierailija
2/10 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten lapsellinen lähestyminen lapsuuden traumoihin. Etkö todella itse pysty käsittelemään mitään kipupisteitäsi, vai mistä asenteesi kertoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen aikaan ymmärretty autismiasi. Monissa tilanteissa äidilläsi oli "syytäkin" hävetä kun kirjolla olevaa käytöstäsi ei ymmärretty. Onneksi autismin kirjolla olevan poikasi tilanne on parempi.

Vierailija
4/10 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten lapsellinen lähestyminen lapsuuden traumoihin. Etkö todella itse pysty käsittelemään mitään kipupisteitäsi, vai mistä asenteesi kertoo?

Vanha, tuttu trollihan tuo ap on. Vaihtaisi edes vähän tyyliä.

Vierailija
5/10 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha, tuttu trollihan tuo ap on. Vaihtaisi edes vähän tyyliä.

Vaihdoinkin. Luepa tästä ja katso ja opi:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4354534/oletteko-tutustuneet-lilithin-t…

Ap

Vierailija
6/10 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se terapeutti on saanut sut vihaamaan äitiäsi! Kannattaisko lopettaa siellä käyminen, ei ole hyväksi kerätä tuollaista vihaa sisäänsä.

Vierailija
7/10 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä se terapeutti on saanut sut vihaamaan äitiäsi! Kannattaisko lopettaa siellä käyminen, ei ole hyväksi kerätä tuollaista vihaa sisäänsä.

Ei vaan vihaan hänen käytöstäön itseäni kohtaan kun olin lapsi. Voit lukea tuosta Lilith-ketjusta, miksi hän toimi minua kohtaan väärin ja vihani oli oikeutettua. Eli hän syytti minua omista virheistään. Kun reagoin niihin Lilith-tyyliin.

Ap

Vierailija
8/10 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhtään äitiäsi parempi? Juttujesi perusteella olet täysiverinen narsisti, joka näkee vikoja kaikkialla muualla paitsi itsessään. Ja kuten narsistit tekevät, kylvät pahuuttasi täälläkin.

Vierailija
9/10 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yhtään äitiäsi parempi? Juttujesi perusteella olet täysiverinen narsisti, joka näkee vikoja kaikkialla muualla paitsi itsessään. Ja kuten narsistit tekevät, kylvät pahuuttasi täälläkin.

En ole narsisti. Totta kai olen äitiäni parempi. Minä en sano lapsilleni, jos nämä ovat kurittomia, että he ovat pahoja!

Ap

Vierailija
10/10 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole narsisti. Totta kai olen äitiäni parempi. Minä en sano lapsilleni, jos nämä ovat kurittomia, että he ovat pahoja!

Ap

Sellainen puhe kun on henkistä väkivaltaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä