Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile millainen olet ja millaiset sinuun useimmiten ihastuvat

Vierailija
28.12.2014 |

Kuvaile omaa ihannekumppaniasikin!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/84 tukkireidet, löllömaha. Isot tissit.  Kukaan ei ole tunnustanut ihastuneensa 32 ikävuoteeni mennessä

Ja tässä mun tuleva siippani:

http://www.imdb.com/name/nm1854386/

Vierailija
2/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeasti ihan hirveä, huumorintajuton nelikymppinen täti, hankala ja vaativa luonne. urakeskeinen, ylikoulutttu, ylipainoinen kurppa, joka, nuoruuteni ilmausta mukaillakseni, ei anna ymmärtää eikä ymmärrä antaa.

muhun ihastuu monenlaiset miehet. En ymmärrä, miksi.

olen naimisissa ihannekumppanini kanssa, joka on fiksu, itsestään ja vaimostaan ylpeä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni, mutta pippurinen blondi kauniilla silmillä. Melko sovitteleva ja kiltti, mutta toisaalta läheisten kanssa myös vähän jääräpää ja se joka kotona lapsille pitää kuria. Saan flirttailua asiakaspalveluammattinikin (johon sovin muuten tosi hyvin!) myötä osakseni ihan tavallisilta hyvännäköisiltä nuorilta miehiltä (alle 30v itsekin) ja sellaiset ne on muutenkin kiinnostustaan osoittaneet joskus ihan suoraankin. Valitettavasti heille olen ollut saman (ihanan) miehen kanssa teini-ikäisestä ja oma nallekarhumainen toimistoduunari-ukkoni on se unelmamieheni. Osaa keskustella kanssani kaikesta, mistään ei tarvitse tapella ja arvot on hyvin samanlaiset. Ollaan samaa mieltä siitä mitä elämässä halutaan saavuttaa. Keskinäinen ymmärrys, kunnioitus ja rakkaus on tärkeää parisuhteessa. Tähän liittyy myös ne keskinäiset kemiat ja kahden persoonan "sopiminen yhteen". :)

Vierailija
4/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lisää, että itsellä ylipainoa, mutta miehet olleet aina "normaali"painoisia.

Vierailija
5/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuhma, ja juuri siksi minuun ihastuvat kaikki ne pahat pojat... ;)

Vierailija
6/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomioiva, hellyydenkipeä, menevä, juhliva, mutta myös kotona viihtyvä, itsevarma ihmissuhteissa, pohdiskeleva, tiedonjanoinen, utelias, hyvin toimeentuleva ja ihan kohtuullisen näköinen.

Minusta kiinnostuu miehet, joilla on yleensä paljon siskoja ja ovat tottuneet olemaan tekemisissä naisten kanssa. Vähän omituiset tapaukset, jotka roikkuvat ja joilla on vähintään lieviä mielenterveysongelmia.

Pelkästä seksistä kanssani on kiinnostuneita kaikenlaiset miehet.

Vierailija
7/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:10"]

170/84 tukkireidet, löllömaha. Isot tissit.  Kukaan ei ole tunnustanut ihastuneensa 32 ikävuoteeni mennessä

Ja tässä mun tuleva siippani:

http://www.imdb.com/name/nm1854386/

[/quote]

Hajoan kateudesta siskoseni....siis tuon äijäsi suhteen. Millaiset häät on tulossa?

Vierailija
8/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävällinen ja hauskakin, otan muut ihmiset sellaisina kuin he ovat. Minusta on hauskaa vaihtaa välillä vapaalle ja vaan nauttia kanssaihmisten seurasta, miesten ja naisten. Miehet viihtyvät minun seurassani koska oikeasti kuuntelen mitä heillä on sanottavana, mutta en ole sellaista tyyppiä johon juuri kukaan oikein ihastuisi. Se ei näin 12:sta avioliittovuoden jälkeen toki ole mulle mikään ongelma, helpottaa vaan elämää että voi olla aidosti läsnä, kohdella miehiä ensisijaisesit persoonina enkä miehinä koska tietää ettei tässä ole mitään jännitteitä. Voi vaan rentoutua ja antaa mennä, nauttia hyvästä seurasta.

Vierailija
9/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo pitkähiuksinen brunette, 163 cm. Nörtti. Hoikka. Kiltti. Mustan huumorin ystävä. Epävarma? Yksinäinen. Valtavasti lukenut.

Minusta ovat kiinnostuneita muusikkorentut, itseäni nuoremmat 20 kymppiset pojat, kokoomuslaiset, yksi ralliautoilija, filosofiaa opiskelevat nuorukaiset, fiftarit ja baareissa -valitettavasti- diplomi-insinöörit (ei oman alan).

Itseäni kiinnostaisi joku kiltti nörtti. Tai joku raksamies.

Vierailija
10/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen, hymyilevä, vähän itsepäinen, urheileva, normaalipainoinen, pitkätukkainen. Eipä muhun ole kukaan ihastunut yli 12 vuoteen. Tai ainakaan mulle tullut kertomaan.

Vierailija
11/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:46"]

Olen ujo pitkähiuksinen brunette, 163 cm. Nörtti. Hoikka. Kiltti. Mustan huumorin ystävä. Epävarma? Yksinäinen. Valtavasti lukenut.

Minusta ovat kiinnostuneita muusikkorentut, itseäni nuoremmat 20 kymppiset pojat, kokoomuslaiset, yksi ralliautoilija, filosofiaa opiskelevat nuorukaiset, fiftarit ja baareissa -valitettavasti- diplomi-insinöörit (ei oman alan).

[/quote]

No kiinostaisiko raksaava nörtti DI?

Vierailija
12/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni kiltti, mutta hermostun kun tarpeeksi ärsytetään, ja joku on joskus väittänyt itsepäiseksikin. Ujohko, ensimmäiset 37 vuotta hyvin laiha, yleensä tukka alle hartiapituinen kun on melkoisen ohut. Hyvin harvoin kukaan lähestyi. Tai sanotaan että ne lähestyneet sen reilun 20 vuoden aikana oli laskettavissa yhden käden sormilla. Aina sellaisia itseäni noin 10 vuotta vanhempia, väkivaltaisia ja narsistisia piirteitä omaavia mielenterveysongelmaisia ja ylipainoisia olivat. Ja monesti itseäni lyhyempiä.

Silloin kun vielä kävin joskus ulkona, ei minua lähestytty esim. parin vuoden aikana ollenkaan. Enää en mene kokeilemaan, mitäs minä yksin siellä tekisin. Olen rupsahtanut ja lihonutkin, jos ei nuorena ja hoikkana ollut menekkiä niin mites nyt sitten.

Ei kukaan voi esim. luonteen perusteella olla oikein mitään mieltä kun ei tutustu tarpeeksi sitä nähdäkseen edes.

Minun ihannemieheni on aina ollut se jonka saan, näitä ei paljon ollut, ja toivoin että aidosti tykkäisi minusta eikä kohtelisi huonosti, mutta haaveeksi jäi.

Mutta nyt toivon vain ettei kukaan yritäkään lähestyä vaikka kauppareissulla, etten onneton haksahtaisi enää. Onneksi sentään kotoa ei tule kukaan hakemaan. Luulisin olevani aika turvassa.

Vierailija
13/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:46"]

[/quote]

No kiinostaisiko raksaava nörtti DI?

[/quote]

No ehkä.

Vierailija
14/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma, vähän pomotteleva (tykkään pitää asiat hallinnassa), pienessä porukassa viihtyvä ja noh minun sanotaan olevan viisas :D. Sopusuhtaisissa mitoissa, ei ehkä kaikista kaunein.

Muutama ihastunut vasta "ilmoittanut", parikymppinen olen. Pienet piirit ja kun ei ole suurinpia tissejä tai ravaa baareissa, ei niitä oikein tule :D

Mutta ne ihastuneet ovat lähes poikkeuksetta nörttejä ja "rumia" miehiä(ei pidä huolta ulkonäöstään pahemmin, on kyllä poikkeuskin). Pelaavat erilaisia pelejä (ps yms), ovat tietokoneella lähes koko pöivän, ajattelevat asioita aina järjellisesti esim matikan kautta.

Yksikin ällötys tunnusti ihastuksensa pari vuotta sitten, torjuin ja äskettäin otti yhteyttä tunnustaakseen olleeensa koko ajan "rakastunut, vaikka oli suhteessakin tässä välissä. *yökötys* Siinä sitten taas sai torjua ja sen jälkeen lueskella ties mistä kuinka häntä harmittaa tilanne ja olisi ehkä kuitenkin pitänyt pysyä suhteessa, jossa oli. Ahdistaa enää nähdäkään tätä, vaikka en kyllä anna pilata elämääni..

Unelmamies olisi suhteellisen komea, mutta ennen kaikkea huomaavainen, kiltti ja ihana. Ei viettäisi koko aikaansa pelaten/puhuen ihme nörttijuttujaan. Puhuisi tunteistaab ja osoittaisi ne myös. (+absolutisti)

Unelmista vain taitaa tälläisen saada :c

Vierailija
15/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko pieni, hoikka/normaali blondi, hymyilevä, melko positiivinen luonne, nätiksi/kauniiksi sanottu. Sporttinen ja eläin-ja lapsirakas, kouluttautunut, kiinnostunut monenlaisista asioista (paitsi seiskalehdestä, salkkareista tai tositeeveestä). Osaan keskustella ja olla sosiaalinen, mutta nautin ihan yksinolosta ja luonnonrauhastakin. Mieluummin vietän iltaa kotona kuin baareissa. Ystävät ja perhe ovat tärkeitä. Ihastuneita on ollut enkä keksi yhtään yhdistävää tekijää heissä, olen ollut onnellisesti naimisissa monta vuotta.

Vierailija
16/16 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti ja huumorintajuinen, samanlaiset ihastuu. Yleensä miehet olleet minua fiksumpia. Ihannekumppani ois vähän renttu, mutta olen pystynyt olemaan erossa niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi