Olin kaupassa enkä muistanu miten vaakaa käytetään?! Normaaliako??
Eli kävin siis kaupassa ja otin kurkkua, johon pitää lätkästä se vaakanumero. Jäin yhtäkkiä miettiin että miten sitä vaakaa käytetään, siis en muistanu että pitää vaan painaa numeroa?! Yritin katseella ettiä jotain ns yleisnappulaa jota painetaan joka tuotteen kohdalla ja se antaa sitten sen numeron.. Mulla meni jotain 15-20sekkaa tajuta että "Hetkonen, tätä numeroahan mun pitää painaa!"
Mikä ihme muistikatkos mulle tuli? Oon vasta 24vuotias. Säikähdin kauheena että joko mulle on iskemässä joku sairaus?
Kommentit (10)
Onko sulla migreenitaipumusta? Se voi joskus tehdä tollasta.
Minä en kerran autolla risteykseen pysähdyttyä muistanut miten ykkönen laitetaan päälle.
Ei oo koskaan mulla ollu migreeniä. Huh, jos onkin ihan normaalia vaan :)
Ap
Mua nauratti kerran kun radiossa juontaja unohti nimensä kesken lähetyksen :D
Eikös se ole vähän niin, että kun joku asia on niin automatisoitunut, sitä helposti yhtäkkiä unohtaakin miten se toimii kun alkaakin yhtäkkiä sitä miettiä, eikä mene sillä autopilotilla, joka meillä on useasti päällä.
Juu kaikenlaisia hetkellisiä muistikatkoksia tulee varmasti ihan jokaiselle. Mulla esim monesti jos nukkuu päikkärit, nii herätessä en välttämättä muista missä olen tai mikä päivä on tms. Toki jos jatkuu pidemmän aikaa ja pahenee nuo muistihäiriöt niin kipinkapin lääkäriin, mutta vielä ihan normilta kuulostaa. :)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:51"]Minä en kerran autolla risteykseen pysähdyttyä muistanut miten ykkönen laitetaan päälle.
[/quote]kiitos tämän päivän parhaasta jutusta! Aivan huikea!
No minä en kerran osannut laittaa pakkia päälle... 20v ajanut autoa ja tuota autoakin yli puoli vuotta eli pakki oli tullut siitä laitettua päälle muutama kerta. Olipa kyllä kamala tunne ja vielä kaveri kyydissä :(
OLit luultavasti hiukan muissa ajatuksissasi. Suurimalle osalle käy noin joskus. Ei muisteta esim. pankkikortin tunnuslukua, henkkarin loppuosaa tms. Itselleni kävi joskus niin, etten hetkeen muistanut nimeäni oikein makoisten päiväunien jälkeen... Ja olin tuolloin parikymppinen :)