Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika jännä, kun Prismasta oli menny lähes kaikki

Vierailija
28.12.2014 |

joulusuklaat -50%, muutama hassu paketti oli jotain pahoja tryffeleitä, muuten ihan tyhjät hyllyt. Samoin kaikki kinkut oli menny, pakkasessa muutama kallis luomukinkku. Yleensähän ne myy niitä alennuksella vähintään pari viikkoa. Ovatkohan laittaneet varastoon jemmaan niitä, vai ovatko osanneet mitoittaa myynnin oikein? Minimanissa oli aika paljon kaikkea myynnissä kuten muinakin vuosina, Cittarilla en ole nyt käynyt joulun jälkeen että mahtaako siellä olla.

Oikeestaan hyvä, mun on tullu ostettua niitä suklaita aina liikaa, kun on saanu halvalla...

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin asun hesassa, ja käyn Prismassa. En jaksa Stocmannilla käydä joka päivä.

Vierailija
2/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"]Moni osti eilen jollain 50 eurolla niit namusia. Muutama ku ostaa useamman paketin ni nopsasti menee. [/quote] Miksi? Mihin niitä tarvitse? Onko pakko hamstrata? Mulle kyllä riitti noi joululahjaksi saadut, mutta ihmetyttää kun mennään ihan 50€ ostelemaan :D

[/quote]

Eikö se ole fiksumpi joka ostaa ne muutamat hintaan 50 senttiä kun muut on maksanut niistä samoista 3,5€?
[/quote]

Mitä se niillä 25paketilla oikeasti tekee? Mun mielestä ei ole fiksua ostaa turhaa sen takia, että saa halvalla alesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"]Moni osti eilen jollain 50 eurolla niit namusia. Muutama ku ostaa useamman paketin ni nopsasti menee. [/quote] Miksi? Mihin niitä tarvitse? Onko pakko hamstrata? Mulle kyllä riitti noi joululahjaksi saadut, mutta ihmetyttää kun mennään ihan 50€ ostelemaan :D

[/quote]

Heh, ei tuo ole vielä edes pahin! Parhaimmillaan olen myynyt -50% joulusuklaata 150€ edestä.

Ja tosiaan, kun ne suklaat tulevat alennukseen niin aamuvarhaisella ihmiset jonottavat kaupan ovella ennen avaamista, että pääsevät hamstraamaan. Avatessa sitten tulee niin täysi ryntäys, että hyvä jos ei joudu tallotuksi kun väki juoksee kuola valuen ja hullunkiilto silmissä kahmimaan joulusuklaata kärryyn.

T. Myyjä
[/quote]

:D voi herranjumala! Kyllä ymmärrän sen muutaman paketin. Mutta olen aika varma, että jos hyllyssä on niin niitä hamstrataan niin paljon kuin jaksaa kantaa, sekä on rahaa, koska kassakone käy päässä, että "ei prkl täähän on nyt 1€ ja muuten 3€. Pakko ostaa 50kpl, koska tää on halpa. Muuten menis 150€" Mä en ymmärrä miksi suomalaiset menee niin sekaisin.

Vierailija
4/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:23"]Prisma, landespedejen junttikauppa.
[/quote] landella mitään prismoja oo.

Vierailija
5/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:13"]

Mitä jännää siinä nyt on, että ovat osanneet Prismassa arvioida tarvittavan suklaan määrän OIKEIN? Koska jos niitä ei enää ole, niin niitähän on ollut sopivasti, eikä tarvitse yrittää päösyä niistä eroon pilkkahinnalla.

[/quote]

No se, että kaikkina vuosikymmeninä mitä minä muistan, eivät ole siihen pystyneet.

ap

Vierailija
6/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:24"]

[/quote]

Eikö se ole fiksumpi joka ostaa ne muutamat hintaan 50 senttiä kun muut on maksanut niistä samoista 3,5€?
[/quote]

Mitä se niillä 25paketilla oikeasti tekee? Mun mielestä ei ole fiksua ostaa turhaa sen takia, että saa halvalla alesta.
[/quote]
No mitä nyt suklaalla tehdään? Syödään tietysti!

Vierailija
7/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin espoolaiset marketit ovat antaneet myymättömät jouluruoat lahjoituksena leipäjonoihin. Paikallislehdessä oli juttua, että joulun aikaan oli järjestetty yksi lahjoituskerta lisää kahden säännöllisen lisäksi nimenomaan jouluruokien takia.

Vierailija
8/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärölle ne alesuklaatkin kertyvät :)

Vierailija
9/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuti ruikuti kun suklaat oli loppu, mistäs nyt makeaa ja lisää ihraa vyötärölle? Valitus pitää tehdä S-ryhmälle kun en saanut alesokolaatia, nyt harmittaa ja sapettaa tosi pahasti.

Vierailija
10/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:24"]

[/quote]

Heh, ei tuo ole vielä edes pahin! Parhaimmillaan olen myynyt -50% joulusuklaata 150€ edestä.

Ja tosiaan, kun ne suklaat tulevat alennukseen niin aamuvarhaisella ihmiset jonottavat kaupan ovella ennen avaamista, että pääsevät hamstraamaan. Avatessa sitten tulee niin täysi ryntäys, että hyvä jos ei joudu tallotuksi kun väki juoksee kuola valuen ja hullunkiilto silmissä kahmimaan joulusuklaata kärryyn.

T. Myyjä

[/quote]

Mutta miten selität sen, että muina vuosina on -50% suklaita riittänyt jopa pitkälle tammikuun puolelle, mutta nyt ei? Miten yksi iso marketti voi myydä kaikki, ja muilla on vielä isot kasat?

ap

Vierailija
11/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:06"]

Ruikuti ruikuti kun suklaat oli loppu, mistäs nyt makeaa ja lisää ihraa vyötärölle? Valitus pitää tehdä S-ryhmälle kun en saanut alesokolaatia, nyt harmittaa ja sapettaa tosi pahasti.

[/quote]

Kuka siitä on ruikuttanut? Se vaan on kummallista. Muista kaupoista kyllä saa vielä halpaa suklaata, tai ainakin eilen sai kun itse ostin.

ap

Vierailija
12/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:09"]

[/quote]

Kuka siitä on ruikuttanut? Se vaan on kummallista. Muista kaupoista kyllä saa vielä halpaa suklaata, tai ainakin eilen sai kun itse ostin.

ap

[/quote]

Etkö saanut eilen tarpeeksi hamstrattua? Paljonko sitä makeaa menee päivässä suolistosi läpi? Muista sellainen ohje, ei makeaa mahan täydeltä!

Vierailija
13/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:09"]

[/quote]

ap

[/quote]

Etkö saanut eilen tarpeeksi hamstrattua? Paljonko sitä makeaa menee päivässä suolistosi läpi? Muista sellainen ohje, ei makeaa mahan täydeltä!

[/quote]

Joo, sain kyllä tarpeeksi. Eikö nyt mene jakeluun että ihmettelen että miten yksi meidän kaupungin isoista marketeista on osannut mitoittaa niin paljon paremmin tuotteiden määrän kuin muut, vaikka muina vuosina on myynyt pitkään alennuksella? Saattaa toki olla että laittavat ensi viikolla siihen ystävänpäiväkarkkeja ja varmuudeksi jo pääsiäiskarkitkin esille...

ap

Vierailija
14/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:05"]Vyötärölle ne alesuklaatkin kertyvät :)

[/quote]
Niin? Eikai tästäkin nyt tarvitse mitään painonvartijaketjua tehdä. Joillekin paino on ongelma ja toisille ei, eikä siitä, että tykkää ostaa paljon alesuklaata kerro kyllä painoindeksistä mitään. :)

Vierailija
15/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:24"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"]Moni osti eilen jollain 50 eurolla niit namusia. Muutama ku ostaa useamman paketin ni nopsasti menee. [/quote] Miksi? Mihin niitä tarvitse? Onko pakko hamstrata? Mulle kyllä riitti noi joululahjaksi saadut, mutta ihmetyttää kun mennään ihan 50€ ostelemaan :D [/quote] Eikö se ole fiksumpi joka ostaa ne muutamat hintaan 50 senttiä kun muut on maksanut niistä samoista 3,5€? [/quote] Mitä se niillä 25paketilla oikeasti tekee? Mun mielestä ei ole fiksua ostaa turhaa sen takia, että saa halvalla alesta.

[/quote]

Niimpä. Mutta nuo hamstraajat sitten ovatkin niitä läskejä. 

Vierailija
16/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon naiset, mitä v*ttua? :D

Vierailija
17/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään kukaan ei tiedä vastausta tähän arvoitukseen. Onko mahdollista että meidän Prisma olisi tehnyt hyväntekeväisyyteen lahjoituksen, ne kinkut ymmärtäisin, mutta kyllä niitä suklaita oli myyty alennuksella, koska alehinnat oli laitettu hyllynreunoihin, ja siinä oli tyhjiä laatikoita, kyllä ne oli myyty, ainakin osa. Itse en ole mitään ostoryntäystä koskaan ollut todistamassa alesuklaisiin, suurin osa ihmisistä on niitä saanut tarpeeksi jouluna.

Vierailija
18/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kaupasta on perunalaatikot loppu, mutta lanttua ja porkkanaa hyllyt täynnä.

Mistä kertoo?

Vierailija
19/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemmassa, laittavat kohta täydellä hinnalla myyntiin.

Vierailija
20/70 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi