Aika jännä, kun Prismasta oli menny lähes kaikki
joulusuklaat -50%, muutama hassu paketti oli jotain pahoja tryffeleitä, muuten ihan tyhjät hyllyt. Samoin kaikki kinkut oli menny, pakkasessa muutama kallis luomukinkku. Yleensähän ne myy niitä alennuksella vähintään pari viikkoa. Ovatkohan laittaneet varastoon jemmaan niitä, vai ovatko osanneet mitoittaa myynnin oikein? Minimanissa oli aika paljon kaikkea myynnissä kuten muinakin vuosina, Cittarilla en ole nyt käynyt joulun jälkeen että mahtaako siellä olla.
Oikeestaan hyvä, mun on tullu ostettua niitä suklaita aina liikaa, kun on saanu halvalla...
Kommentit (70)
Eilen ostin prismasta viidellä sentillä lanttusurvoksia, porkkanat oli jo loppu.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:17"]Joka kaupasta on perunalaatikot loppu, mutta lanttua ja porkkanaa hyllyt täynnä.
Mistä kertoo?
[/quote]
Kukaa ei jaksa imellyttää sitä.
Moni osti eilen jollain 50 eurolla niit namusia. Muutama ku ostaa useamman paketin ni nopsasti menee.
Prisma, landespedejen junttikauppa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"]Moni osti eilen jollain 50 eurolla niit namusia. Muutama ku ostaa useamman paketin ni nopsasti menee.
[/quote]
Miksi? Mihin niitä tarvitse? Onko pakko hamstrata? Mulle kyllä riitti noi joululahjaksi saadut, mutta ihmetyttää kun mennään ihan 50€ ostelemaan :D
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"]Moni osti eilen jollain 50 eurolla niit namusia. Muutama ku ostaa useamman paketin ni nopsasti menee.
[/quote]
Miksi? Mihin niitä tarvitse? Onko pakko hamstrata? Mulle kyllä riitti noi joululahjaksi saadut, mutta ihmetyttää kun mennään ihan 50€ ostelemaan :D
[/quote]
+ musta tuntuu, että ostat vaan sen takia kun halvalla saat. Siitä sitten muuttuukin hamstraamiseksi. "mulle kaikki heti!"
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:23"]Prisma, landespedejen junttikauppa.
[/quote] Joidenkin ei tarvitse ruokakaupallaan päteä.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"]Moni osti eilen jollain 50 eurolla niit namusia. Muutama ku ostaa useamman paketin ni nopsasti menee. [/quote] Miksi? Mihin niitä tarvitse? Onko pakko hamstrata? Mulle kyllä riitti noi joululahjaksi saadut, mutta ihmetyttää kun mennään ihan 50€ ostelemaan :D
[/quote]
Eikö se ole fiksumpi joka ostaa ne muutamat hintaan 50 senttiä kun muut on maksanut niistä samoista 3,5€?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:16"]joulusuklaat -50%, muutama hassu paketti oli jotain pahoja tryffeleitä, muuten ihan tyhjät hyllyt. Samoin kaikki kinkut oli menny, pakkasessa muutama kallis luomukinkku. Yleensähän ne myy niitä alennuksella vähintään pari viikkoa. Ovatkohan laittaneet varastoon jemmaan niitä, vai ovatko osanneet mitoittaa myynnin oikein? Minimanissa oli aika paljon kaikkea myynnissä kuten muinakin vuosina, Cittarilla en ole nyt käynyt joulun jälkeen että mahtaako siellä olla.
Oikeestaan hyvä, mun on tullu ostettua niitä suklaita aina liikaa, kun on saanu halvalla...
[/quote]
Oletko Seinäjoelta?
Markettien myynti on vähän takkuillut, joten tilausten kanssa on varmaan oltu aika varovaisia. Paikallisessa prismassa en huomannut alennuksellla muuta kuin porsaan ulkofilettä 2,95€/kg ja isot Saarioisen lanttu-/porkkana-/perunalaatkot 0,99€kpl.
Sokeri on myrkkyä. Sitä ei tule syömän.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:16"]
joulusuklaat -50%, muutama hassu paketti oli jotain pahoja tryffeleitä, muuten ihan tyhjät hyllyt. Samoin kaikki kinkut oli menny, pakkasessa muutama kallis luomukinkku. Yleensähän ne myy niitä alennuksella vähintään pari viikkoa. Ovatkohan laittaneet varastoon jemmaan niitä, vai ovatko osanneet mitoittaa myynnin oikein? Minimanissa oli aika paljon kaikkea myynnissä kuten muinakin vuosina, Cittarilla en ole nyt käynyt joulun jälkeen että mahtaako siellä olla.
[/quote]No ainakin meidän kaupassa tilattiin niin vähän kuin mahdollista, tyhmää kaupankäyntiähän se on myydä isolla alella, alle ostohintojen...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"]
Moni osti eilen jollain 50 eurolla niit namusia. Muutama ku ostaa useamman paketin ni nopsasti menee.
[/quote]
Niin mut kun vertaa edellisiin vuosiin, kaipa niitä on muinakin vuosina ihmiset ostaneet jotkut sitte vaikka 50€.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:16"]joulusuklaat -50%, muutama hassu paketti oli jotain pahoja tryffeleitä, muuten ihan tyhjät hyllyt. Samoin kaikki kinkut oli menny, pakkasessa muutama kallis luomukinkku. Yleensähän ne myy niitä alennuksella vähintään pari viikkoa. Ovatkohan laittaneet varastoon jemmaan niitä, vai ovatko osanneet mitoittaa myynnin oikein? Minimanissa oli aika paljon kaikkea myynnissä kuten muinakin vuosina, Cittarilla en ole nyt käynyt joulun jälkeen että mahtaako siellä olla. Oikeestaan hyvä, mun on tullu ostettua niitä suklaita aina liikaa, kun on saanu halvalla... [/quote] Oletko Seinäjoelta?
[/quote]
Kokkolasta :) Oon kyllä sieltä Seinäjoen suunnalta kotoisin.
Harmi, että suklaa ei säily ensi jouluun.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:23"]Prisma, landespedejen junttikauppa. [/quote] Joidenkin ei tarvitse ruokakaupallaan päteä.
[/quote]
ja joillain ei ole vara päteä
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:36"]
Harmi, että suklaa ei säily ensi jouluun.
[/quote]
Säilyy kun säilyttää viileässä. Niissä on päiväys vain niin että ei yllä seuraavaan sesonkiin.
meidän prismassa oli enää jotain ulkomaisia kilon paketteja ja fazun tummaa suklaata, cittari oli pullollaan fazerin konvehteja, yhtään pandaa tai marabouta ei enää ollu, harmittaa kun en tykkää noista fazereista enää- ennen niissäkin oli jotain hyviä muttei enää, ei tarvinnu sitten ostaa
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:23"]Prisma, landespedejen junttikauppa. [/quote] Joidenkin ei tarvitse ruokakaupallaan päteä.
[/quote]
ja joillain ei ole vara päteä
[/quote] Toisilla on varaa olla pätemättä :-)
Siellä on suomalaiset juossut jo kielipitkällä eilen, koska pakko.