Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tämä maskijuttu oikein on? Maskisuositus muuttui niin, että niitä ei tarvitse enää pitää, mutta kaupungilla porukka kulkee maskit naamalla?

Vierailija
23.10.2021 |

En tajua.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se maskin käytön hyöty loppunut, vaikka ei ole pakko käyttää. Minusta maskin käyttö on helppoa, joten jatkoin sitä vielä.

Pakko ei ole ollut MISSÄÄN VAIHEESSA, milloin se menee jakeluun??

Vierailija
22/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jatkuvasti sairaina vai miltä oikein suojaatte muita? Eikö olisi parempi pysyä kotona sairastamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjanmaalla suositus voimassa marraskuun loppuun asti.

Marraskuun 2099 loppuun saakka. Huokaus.

Vierailija
24/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä, miksi se maskin käyttö on joitakin repinyt niin pahasti ylipäätään. Niiden kohdalla kyllä, jotka joutuvat pitkiä työvuoroja tekemään maski naamalla, mutta ei se esim. kaupassa asioidessa mikään ongelma ole sen puoli tuntia - tunnin sitä käyttää. Eipähän ole ollut koko vuonna mitään flunssaa tai vatsatautia, jptka yleensä aina riesana syksystä ja alkukesästä.

Vierailija
25/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän maskia kaupassa ja julkisissa kulkuvälineissä. Tällä hetkellä on kauheasti erilaisia flunssia liikkeellä, eikä kiinnosta sairastaa niitä. Olen nauttinut infektiovapaasta elämästä koko korona-ajan .

Vierailija
26/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä, miksi se maskin käyttö on joitakin repinyt niin pahasti ylipäätään. Niiden kohdalla kyllä, jotka joutuvat pitkiä työvuoroja tekemään maski naamalla, mutta ei se esim. kaupassa asioidessa mikään ongelma ole sen puoli tuntia - tunnin sitä käyttää. Eipähän ole ollut koko vuonna mitään flunssaa tai vatsatautia, jptka yleensä aina riesana syksystä ja alkukesästä.

Todistapa aukottomasti, että flunssien ja vatsatautien puute johtuu maskien käytöstä, eikä esim. muista koronatoimista.

Minulla ei ollut flunssaa eikä vatsatautia ennen koronaakaan vuosikausiin, vaikka mitään normaalia käsien pesua kummempaa ehkäisytoimia ei minulla ollut käytössä. Mutta ihan normaalisti kävin aina lähitöissä, matkustin julkisilla, osallistun massatapahtumiin jne. Eli toisilla se luontainen vastustuskyky vain toimii, toisilla vissiin sitten ei... Otan osaa, jos sinulle sattui tuossa jaossa huonot kortit.

Vierailija
27/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän maskia kaupassa ja julkisissa kulkuvälineissä. Tällä hetkellä on kauheasti erilaisia flunssia liikkeellä, eikä kiinnosta sairastaa niitä. Olen nauttinut infektiovapaasta elämästä koko korona-ajan .

Minullapa ei ollut ennen koronaa flunssaa vuosikausiin, vaikka mitään normaalia käsien pesua kummempaa "varotoimea" ei minulla ollut käytössä, enkä rajoittanut normaalia menemisiäni koskaan mitenkään, en edes flunssakausina. Viimeksi olen ollut kipeänä 2010-luvun alussa. Toisilla se vastustuskyky ilmeisesti toimii, toisilla ei...

Vierailija
28/28 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne maskit paljon auta. Hyvä käsihygienia on tärkeämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan