Alec Baldwin ura taisi olla siinä
Hän tulee kokemaan niin suuret syyllisyydentuskat siitä, mitä tapahtui, ettei hän pysty enää jatkamaan näyttelijänä. Se tulee vaikuttamaan Baldwinin uraan samalla tavoin kuin mitä kävi näyttelijä Kristoff St. Johnin kohdalla: piinaava syyllisyys ja tuska oman pojan itsemurhasta ajoi hänet entistä enemmän alkoholin haittakäyttäjäksi ja ennenaikaiseen kuolemaan vain 52-vuotiaana toissavuonna.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin karma olisi iskenyt kun trumppia mollasi:). Kukahan laittoi kovat piippuun?
Karma esiintyy budha uskonnossa . Kerrotko meille mikä KARMA ISKI TÄHÄN KUOLLEESEEN NAISEEN MITÄ PAHAA HÄN OLIKAAN TEHNYT ???
Ampujalta jäi tärkein vaihe tekemättä, varsinkin kun aseiden hoitajana oli nuori ja epävarma henkilö. Aina pitää itse tarkistaa, ettei ase ole ladattu, kun sen saa toiselta käteensä. Minulle on vielä epäselvää, miksi hän ampui kuvaajaa, kun minun mielestäni elokuvissa ammuskellaan leikisti toisia näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Baldwinin viha ei kohdistunut pelkästään Trumppiin vaan hän vihasi myös kuvaajaansa ja ohjaajaansa jotka uskalsi olla hänen kanssaan eri mieltä vaikka hän oli sentään elokuvan ohjaaja.
Mikä ihmeen viha ???? Amerikassa tehdään paljon huumori vitsi ohjelmia missä myös itse Trump ollut mukana jos muistatte monet ohjelmassa missä hän oli itsekin . Unohtuiko nämä ??? Nehän myy rahasta niitä ohjelmia katsojat maksaa ne . Kyllä nämä vihajutut on omassa päässäsi nyt . Ladatun aseen hänelle antoi juutalainen David ohjaajan avustaja mieti vaikka sen Davidin karmaa kun hän jäi siitä kiinni .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leffan aseseppä oli joku teinipissis! Mikä voisi mennä pieleen?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a05aa6d6-d3cb-4f8c-be91-d590d5…
Iltis on ottanut asejärjestelijästä niitä siistimpiä kuvia artikkeliinsa, tässä vähän tuoreempia, joista voi päätellä varoitusvärinkin: https://twitter.com/trevorsutcliffe/status/1451760090088755205?s=21
On taas sen luokan twitterkommunikoija kavereineen että tuota lukiessa saa aivosyövän.
Lisäksi apulaisohjaaja, eikä tää asevastaava, jätti tarkistamatta aseen, julisti sen turvalliseksi ja ojensi näyttelijälle. Asevastaava ei ollut just siinä tilanteessa paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se muutenkin jo eläkeiässä.
Balwin on itse sanonut että joutuu tekemään filmejä satavuotiaaksi että rahat riittää hänen pieniin lapsiinsa.
Vaikuttaa niin sovinistiseltä ja narsistiselta tyypiltä etten usko että omantunnontuskat pitemmän päälle vaivaa. Päälimmäinen tunne lienee itsesääli.
Mikähän lääkitys sekoittaa aivosi tai huumeet. Hänellä on elätettävänä 6 pientä lasta ja hän ajattelee heidän koulutusta ruokaa asumista omalla työllään elättää heitä ja sinä haukut häntä ???
Mut sen Alec vaimo on outo lapset syntyy puolen vuoden välein .
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin karma olisi iskenyt kun trumppia mollasi:). Kukahan laittoi kovat piippuun?
Huoh. Mistä teitä karmaa huutelevat oikein löytyy? Kuka on niin täydellinen, ettei voisi karmasta syyttää elämän tapahtumia? Elämän kriisit voivat olla ovi johonkin uuteen jonne ei muuten olisi koskaan päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Debiili. Baldwin onkin ainoa, joka on Trumpia mollannut ja siksi on helppo tietää, että karmahan se tässä puhui. Jokaista mollaajaa (heitähän ei monta ole) odottaa samanlainen kohtalo. Eiku
Sieluun sattuu, kun näin sen kuvan Alecista tien reunalla melkein kyykkyasennossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se Baldwinin vika ollut. Siellä olisi pitänyt olla asevastaava, turvallisuusvastaava ja rekvisiittavastaava joiden läpi tuon aseen ei olisi koskaan pitänyt päästä.
Siellähän oli. Ja se kertoo sen, että joku noista ne kovat sinne piippuun laittoi. Hätäkeskusnauhasta selviää ketä epäillään, ei mene kauaa kun kiinni jää. Kohde vaan ei varmasti ollut se, joka surmansa sai.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Trumpin mieleen on Baldwinin uran (ja kunniankin) tuhoutuminen.
Eikä varmasti ole ainoa:(
Vierailija kirjoitti:
Ampujalta jäi tärkein vaihe tekemättä, varsinkin kun aseiden hoitajana oli nuori ja epävarma henkilö. Aina pitää itse tarkistaa, ettei ase ole ladattu, kun sen saa toiselta käteensä. Minulle on vielä epäselvää, miksi hän ampui kuvaajaa, kun minun mielestäni elokuvissa ammuskellaan leikisti toisia näyttelijöitä.
Ei koske elokuvia. Jos elokuvanäyttelijä saa rooliin kuuluvan ydinaseiden laukaisunapin, hänen on voitava luottaa, että sen painaminen ei aiheuta ydinsotaa.
Sama koskee muuta kuvausrekvisiittaa. Ei näyttelijä ole mikään aseasiantuntija. Elokuvien kuvauksissa kuuluu voida osoittaa aseella kameraa ja muita ihmisiä ilman vaaraa. Oikeassa elämässä muita ihmisiä ei koskaan osoiteta aseella.
Vierailija kirjoitti:
Aika yleinen on sellainen kuvakulma, että näyttelijä ampuu kameraa kohti, tai pikemminkin vähän kuvasta viistoon, kuten taisi olla tässäkin tapauksessa. Luotihan ei osunut kameraan vaan meni juuri sen ohi.
Lähde: melkein mikä tahansa action-filmi tai -sarja, katso vaikka vähän tarkemmin
Olikohan vahinko - vai hyvin suunniteltu murha?
Tämä puuttuukin vielä: Alec Baldwin Matters!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin, että ohjaaja tai apulaisohjaaja - kumpi se nyt olikaan - oli se, joka lopulta ojensi aseen Baldwinille? On se nyt hemmetti ihmeellistä, jos ei voi luottaa, että monien käsien kautta kulkenut rekvisiitta on turvallista käyttää - kun rekvisiitan pitäisi olla sitä jo lähtökohtaisestikin, ei tässä ole kyse minkään metsästysaseiden oikeaoppisesta käsittelystä.
Vierailija kirjoitti:
Baldwinilta ei ole tullut uusia Instagram-päivityksiä. Viimeisin on se, kun hän kertoo, että sydän on rikki uhrin ja tämän perheen vuoksi.
Toivottavasti saa toipua rauhassa ilman uteliaita.
Alex Baldwin oli itse tuottajana ja antoi potkut liittoon kuuluneille työntekijöille. Tilalle palkattii jotain harjoittelijoita ja lopputulos on kaikkien nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Baldwin on tunnettu mulkvisti, joka osannee kääntää negatiivisenkin julkisuuden hyväkseen.
Hän on silti ihminen, jolla on tarvittaessa omatunto.
Eiköhän Baldwinin ura jatku mutta Trump itse ole jatkossakin syrjäytynyt eläkelläinen.