Äiti! Miksi pistät jäähylle lapsen etkä itseäsi?
Oma syysi on jos olet kasvattanut lapsesi niin huonosti että se raivoaa. Ei se ole lapses syy. Mene ite jäähylle.
Kommentit (15)
Ei, kyllä se on sun syy jos mun lapset käyttäytyy huonosti.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:20"]Älytön kommentti. Äiti päättää rajat eikä toistepäin. Ja sitä paitsi lasten kuuluu kärsiä lamasta.
[/quote]
Ei raja tarkoita rankaisua.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:20"]Älytön kommentti. Äiti päättää rajat eikä toistepäin. Ja sitä paitsi lasten kuuluu kärsiä lamasta. [/quote] Ei raja tarkoita rankaisua.
[/quote]
Tarkoittaa, ellei lapsi muuten tottele.
ap, erittäin hyvä kysymys. Lapsi ei ole niin paha ja holtiton, että ansaitsisi eristämistä.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:20"]Älytön kommentti. Äiti päättää rajat eikä toistepäin. Ja sitä paitsi lasten kuuluu kärsiä lamasta. [/quote] Ei raja tarkoita rankaisua.
[/quote]
Tarkoittaa, ellei lapsi muuten tottele.
[/quote]
Ei tarviikaan aina totella.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:23"]
[/quote]
Ei niin. Mutta voi niitä rankaistakin tarvittaessa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:23"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:20"]Älytön kommentti. Äiti päättää rajat eikä toistepäin. Ja sitä paitsi lasten kuuluu kärsiä lamasta. [/quote] Ei raja tarkoita rankaisua. [/quote] Tarkoittaa, ellei lapsi muuten tottele. [/quote] Ei tarviikaan aina totella.
[/quote]
Vaikkei aina ja kaikissa tilanteissa tarvitsisikaan, niin pääsääntöisesti lapsen pitää totella vanhempia ja oppia käyttäytymään.
Päin vastoin. Jos lapsi ei raivoa koskaan, kasvatuksessa on melko suurella todennäköisyydellä mennyt jotain pahasti pieleen.
Mun ei tarvinnut rangaista eikä käyttää jäähyä.
Ihminen on kuin NOKKONEN. Se pistää ja puree. Jos sen kastaa ja hauduttaa, se haisee ja karkottaa kaiken. Se kerää itseensä saasteita.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:35"]
Ihminen on kuin NOKKONEN. Se pistää ja puree. Jos sen kastaa ja hauduttaa, se haisee ja karkottaa kaiken. Se kerää itseensä saasteita.
[/quote]
Koivun juurien lailla se imee kaikki ravinteet salaa itseensä ja tukahduttaa KAIKEN ympäriltään. Se piiskaa tuulessa oksansa perhosen päälle, mikä aikaansaa hirmumyrkyn ja lopulta koko maapallon tuhoutumisen. ;(
Menen kyllä jäähylle jos käyttäydyn kohtuuttoman huonosti( joskus vaan pettää pinna) ja lapset saa sitten päättää milloin saan tulla pois( mutta lapset ei toki päätä milloin joudun jäähylle vaan itse sinne menen)
Jos itse menen vaikka vessaan ja pistän oven lukkoon että rauhoittuisin ennen kuinn rääjhdän minulla on lapset oven takana huutamasa ja repimässä kahvasta ja hakkaamassa ovea.
Älytön kommentti. Äiti päättää rajat eikä toistepäin. Ja sitä paitsi lasten kuuluu kärsiä lamasta.