Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duodart-eturauhaslääke

Vierailija
28.12.2014 |

Onko kellään miehellä kokemusta kyseisestä lääkkeestä? Olen syönyt sitä exprosin jälkeen noin kuukauden, kun Exåpros ei enää tehonnut. Duodart ei tehoa ollenkaan, kivut ovat lisääntyneet ja kusettaa entistä enemään ja useammin. Ja kaiken huipuksi, erektion saaminen on hidastunut, mutta onneksi vielä toimii, kun esileikit ovat ovat riittävän pitkät ja tehokkaat.

Onkohan sittenkin diagnoosi väärä ja minulla on eturauhasen liikaksvun lisäksi virtsasatietulehdus? Burana auttaa jopa paremmin kuin Duodart! Taidan siirtyä taksin Exprosiin, kun jäi piilereitä jäljelle?

Kirjoittakaapa mihet kokemuklsianne ko. lääkkeestä ja eturauhasvaivoista yleensä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194985004671/artikkeli/mies+kasteleeko+pissa+kengat+ala+hapea+hakea+apua.html

Yllämainitussa artikkelissa mainittiin uudesta eturauhaslääkkeestä, joka auttaa myös erektiovaikeuksiin.

Onko tietoa mikä lääke kyseessä?

Vierailija
2/4 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Gefinaa. Sillä olen pärjännyt jo kahdeksan vuotta. Nyt välillä suihku on hidas, mutta onhan sitä aika vähän istua ja odottaa kusen tuleminen.

mies 69v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo olen käyttäny duodarttia sillä psa arvo laski normaaliksi senjälkeen oon käyttny xatralcr 10 mg nyt on taas virtsavaikeus tullu ja meinaa käydä kipeästi virtsatessa olen tilannu ajan kokeisiin ja sitten lääkäriin että jospa apu löytyy

Vierailija
4/4 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt xatral 10 mg vaivat on tullut pahemmaksi kirvelyä on paljon virtsa ei tule kunnolla ulos lopetin kyseisen tuotteen käytön  kokeilen duodarttia niitä on kotona.Eturauhanen on operoitu kerran huonolla menestyksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme