Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävätär kolmanneksi pyöräksi?

Vierailija
14.05.2010 |

Onko kukaan oikeasti kokeillut sitä, että otetaan sänkyyn mukaan joku kolmas osapuoli, vaikkapa toinen nainen? Mies täyttää kolmekymmentä ja haluaisin "yllättää" hänet ottamalla sänkyyn mukaan eräs bi-henkinen naispuolinen ystäväni. Miten homma onnistuu, koska itse olen 100% hetero, mutta oikeassa mielentilassa (hieman humalassa) voisin kyllä katsella omaa miestäni tutun tytön kanssa. Mieheni on jo vuosia antanut ymmärtää kuinka paljon haaveilee siitä että pääsisi "peuhaamaan kahden kissan kanssa" kuten hän asian ilmaisee...haluaisin toteuttaa sen koska mieheni on minulle kaikki kaikessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tollasta naista olekkaan :)

Mutta jos sattuisit olemaankin, niin ei voi muuta sanoa kuin että antaa mennä vaan. Miehesi rakastaa sinua tuollaisen eleen jälkeen tuplasti sen mitä ennen.

Mutta mitenkäs se kaverisi, oletko varma että haluaa teidän kolmanneksi pyöräksi.

Nuoruusvuosilla saatiin silloisen tyttöystävän kanssa suostuteltua hänen kaverinsa kimppaan, ja innolla odotin koko hommaa kuin kuuta nousevaa. Sitten kun tilanne koitti, jouduin hiukan paitsioon ja tyttöystäväni kamu myönsikin käyttäneensä tilaisuutta päästääkseen tyttöystäväni petiin, ei suinkaan ollut kiinnostunut sitten minusta ollenkaan :)

Vierailija
2/7 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellesi tuo odottelukin on nautinto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan vaan, että vaikka kuinka valmistelet asiaa, saattaa mustasukkaisuus hyvinkin yllättää. Suurena riskinä on, että miehesi myös innostuu asiasta ja alkaa haluamaan uusintoja.

Harkitse tarkkaan.

M34

Vierailija
4/7 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kummatkin varattuja tahollamme eikä ajatus jonmman kumman miehen ottamisesta kolmanneksi innosta. Meillä molemmilla oli fantasioita toiselle miehelle alistumisesta, mutta yksin pelotti liikaa...

Vierailija
5/7 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo johti eroon. Hän oli itse sitä ehdotellut ja kun ystäväkin saatiin mukaan, kokeilimme tuota muutaman kerran. Ihan mukavaahan se toki oli, mutta lopulta nainen tuli mustasukkaiseksi. Nuo sessiot tietenkin lopetettiin, mutta ei se enää mitään pelastanut. Hän jätti minut lopulta tuon takia.

Enpä ole sen jälkeen edes haaveillut sellaisesta. Jos joku tuollaisesta puhuu, minua lähinnä puistattaa.

Vierailija
6/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi tuntua, että ajatus sinänsä toteuttaa toisen haave on hyvä. Pitkässä juoksussa kannattaa miettiäå, että jos tämän kanssa jatkaa, niin ei kannata pilata suhdetta. Jos taas tämä on reitti eteenpäin, niin silloin kannattaa yllättää kaveri

Vierailija
7/7 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään nimessä omaa ystävääsi vai miltä tuntuu ajatus että miehesi haaveksii sen jälkeen ystävästäsi kaiket päivät ja ruinaa uusintoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän