Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lomalla ja shoppailen netissä kuin hullu!

Vierailija
28.12.2014 |

Olen kiireisessä duunissa ja normiarjessa en jaksa shoppailulla päätä vaivata. Nyt joulunpyhinä olen ottanut näköjään senkin edestä shoppailuannoksia. Olen tilaillut jo melkein 2000 eurolla vaatteita, koruja, kenkiä, sisustustarvikkeita ja hirveät ostohimot on yhä vain. Onko muita lomashoppailijoita? Kaikki ostokset olen tehnyt pieruverkkareissa sohvalta käsin, ah, miten helppoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hyvät alet? Vai normihinnoillako ostelet?

Vierailija
2/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkalta, NAPista, Mytheresalta, Luisaviaromalta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä myös nyt nettialeissa,ihanaa,oon ostanu hiusjuttuja ja sisutusjuttuja nyt tarttee löytää uusivuosimekko,mitä suosittelet??????

Vierailija
4/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat, paitsi että vielä en ole tilannut. Kolmeen paikkaan ostoskorit valmiina. Auto menee huomenna huoltoon, ja vasta sen jälkeen tilaan jos tilaan, kun tiedän paljon meni autoon.

Hullua kun on yhtäkkiä tätä aikaa, niin huomaa mitä kaikkea tarvitsee.
Hobbyhall, Nextdirect, Finlayson.

Vierailija
5/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, varmaan makaan sohvalla shoppailemassa uutena vuotenakin, joten sanon, pieruverkkarit ja pyllyyn kasvanut sohva! Kalsarituubat ja Visa, thats my plan!

Vierailija
6/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, todellakin! Meinaan seota, kun on aikaa tutkailla, millaisia ihania juttuja maailma haluaa tarjota juuri mulle! Kalliiksi tulee lomailu, olisi varmaan fiksumpaa menna vaikka pulkkamakeen. Mista lainaan lapsen seuraksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä