Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet on niin kovia?

Vierailija
28.12.2014 |

Taas yksi suhde päättymässä. Alkuun kaikki menee hyvin, molemminpuolista ihastusta ja jännitystä, tutustutaan toiseen, jutellaan, on onnellinen olo. Sitten kun on tarpeeksi rakastunut, tulee kylmä suihku. Pitää suostua tietynlaiseen seksiin, pitää pukeutua tietyllä tavalla, pitää olla aina varalla ja valmis, jos toisella onkin aikaa tavata. Miehen aika on tärkeämpää. Jos ei toimi kuten toivotaan, tunnelma on jäätävä ja mies kylmäkiskoinen. Kasvoista huomaa, että on suorastaan raivoissaan.

Mielestäni mulla ei ole erityisen huono itsetunto tai ole muutakaan syytä, että lankeaisin erityisesti narsistisiin tyyppeihin. Onko niin, että niitä vain on enää vapaana tässä iässä (täytän parin vuoden päästä 40)? Ihan tavallista, luotettavaa kaveria etsin joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja haluaa sitoutua.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:28"]

Mulla täysin sama kokemus!! Jään seuraamaan tätä ketjua, josko tulisi vastauksia. Itse luulen syyn olevan omalla kohdalla ujous ja herkkyys joka kiinnostaa ns. koviksia jotka haluaa alistaa. Eli alussa esittävät helliä ja kilttejä mutta totuus paljastuu myöhemmin.

[/quote]

Ei se ole alun esittämistä, vaan miehet toteavat tutustumisen aikana, että et laita kampoihin, jolloin on ihan sama miten paljon määrää kun kiltti nainen tekee kaiken, suostuu kaikkeen, ei laita vastaan eikä tee miten itse haluaisi. Siksi jopa alunperin kiltit miehet muuttuvat pompottaviksi ja dominoiviksi.

[/quote]

Oikeasti kiltit miehet eivät muutu pompottajiksi. Itsetunnoltaan normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta yrittää hakea valta-asemaa suhteessa arvostelemalla toista. Ei vaikka toinen olisi kuinka kiltti ja periksiantava. Jos tällaista huomaa tietää olevansa tekemisissä itsekkään ihmisen kanssa joka on valmis käyttämään vaikka kynnysmattona tilaisuuden tullen. Myös mulla edellytys hyvälle suhteelle on, että voin olla sellainen kuin olen tarvitsematta pelätä toisen arvostelua. Ap on valittevasti törmännyt ihan vääriin miehiin. Hyviäkin toki on, mutta valitettavan varattuja monet jo tässä iässä. Se ei silti ole syy jäädä katselemaan kusipäistä käytöstä.

Vierailija
22/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut sivusta monien parisuhteita. Jatkuvaa taistelua siitä kumpi määrää. Koko ajan haudotaan kostoa ja mietitään miten saadaan toisesta yliote. Näihin kuuluu monesti myös se, että erotaan heti, jos tulee riitaa. Seuraavana päivänä ollaan sitten taas yhdessä ja sama vääntö johtajuudesta jatkuu. Miksi parisuhteen pitäisi olla jatkuvaa naisen ja miehen valtataistelua? Minulle tuosta tulee vain mieleen lapsena käydyt raivoisat väittelyt siitä, että kummat on parempia: tytöt vai pojat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään miehellä ole velvollisuutta hyväksyä sinua "sellasena kuin olet". On ihan sallittua haluta potentiaaliselta kumppanilta tiettyjä asioita ja jos niitä ei voi saada, siirtyä eteenpäin. Toisen muuttaminen ei yleensä onnistu.

Vierailija
24/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:54"]Mutta hei kaikki muutkin herkät ja joustavat naiset, teillä on toivoa. Itseään ei tarvitse kadottaa vaan muistuttaa, että omia puolia täytyy silti pitää. Se on tärkeä huomata missä se ongelma on, reilusti parikymppisenä vasta itsekin tajusin, että miksi ihmeessä ne kohteliaat unelmavävyt ovat hiljalleen mullekin muuttuneet päällepäsmäreiksi, jotka ei kunnioita. [/quote] Onko sulla konkreettisia vinkkejä miten toimia erilaisissa tilanteissa? Musta tuntuu että kaipaan jotain konkreettisempaa. Olen aina pitänyt itsestäni mutta syöhän se itsetuntoa aina kun mies alkaakin kohdella välinpitämättömästi.

[/quote]

Suosittelen sinua lukemaan kirjan: Why Men Love Bitches: From Doormat to Dreamgirl - A Woman's Guide to Holding Her Own in a Relationship. Vaikket olisi parikymppinen nainen niin suosittelen, tuon kirjan lukeminen oli itselleni se avain muutokseen :) Huom. tuo 'bitch' ei ole kirjassa mikään arvosteleva, perinteinen bitch vaan siis vain nainen, joka kunnioittaa itseään ja vaatii sitä samaa mieheltä. Tuossa kirjassa on omat osiot seksistä, tapaamisista, mustasukkaisuudesta, ihan kaikesta ja miesten mielipiteillä varustettuna. Ja konkreettisia tilanteita myös.

[/quote]

Mutta ei kai terve parisuhde voi olla mitään valtataistelua jossa on pakko "ottaa oma tilansa" tai toinen vie sen? 

Vierailija
25/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:28"]

Mulla täysin sama kokemus!! Jään seuraamaan tätä ketjua, josko tulisi vastauksia. Itse luulen syyn olevan omalla kohdalla ujous ja herkkyys joka kiinnostaa ns. koviksia jotka haluaa alistaa. Eli alussa esittävät helliä ja kilttejä mutta totuus paljastuu myöhemmin.

[/quote]

Ei se ole alun esittämistä, vaan miehet toteavat tutustumisen aikana, että et laita kampoihin, jolloin on ihan sama miten paljon määrää kun kiltti nainen tekee kaiken, suostuu kaikkeen, ei laita vastaan eikä tee miten itse haluaisi. Siksi jopa alunperin kiltit miehet muuttuvat pompottaviksi ja dominoiviksi.

[/quote]

Oikeasti kiltit miehet eivät muutu pompottajiksi. Itsetunnoltaan normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta yrittää hakea valta-asemaa suhteessa arvostelemalla toista. Ei vaikka toinen olisi kuinka kiltti ja periksiantava. Jos tällaista huomaa tietää olevansa tekemisissä itsekkään ihmisen kanssa joka on valmis käyttämään vaikka kynnysmattona tilaisuuden tullen. Myös mulla edellytys hyvälle suhteelle on, että voin olla sellainen kuin olen tarvitsematta pelätä toisen arvostelua. Ap on valittevasti törmännyt ihan vääriin miehiin. Hyviäkin toki on, mutta valitettavan varattuja monet jo tässä iässä. Se ei silti ole syy jäädä katselemaan kusipäistä käytöstä.
[/quote]
Jos asia on näin niin mistä nuokin hyvät yksilöt bongaa niiden esittäjien joukosta? Ei naisella ole aikaa käydä läpi kymmeniä miehiä joiden kanssa on pitkä suhde.

Vierailija
26/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:15"]

Ei kellään miehellä ole velvollisuutta hyväksyä sinua "sellasena kuin olet". On ihan sallittua haluta potentiaaliselta kumppanilta tiettyjä asioita ja jos niitä ei voi saada, siirtyä eteenpäin. Toisen muuttaminen ei yleensä onnistu.

[/quote]

Ding ding, kyllä on velvollisuus hyväksyä kumppani sellaisena kuin on niin kauan kun ollaan yhdessä. Jos joku asia vaivaa, niin sitten jättää naisen. Tämähän ei yleensä vain ole se lopputapahtuma kuten tämänkin keskustelun perusteella todetaan, vaan usein se mies jää suhteeseen ja murentaa entisestään naisen itsevarmuutta, koska nainen itse sen myös sallii.

Tuo, että kumppanin ei tulisi hyväksyä toista omana itsenään on toisen rajoihin puuttumista. Ymmärrät asian vakavuuden, kun haet hakusanoilla emotional boundaries.

Vierailija
27/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:54"]Mutta hei kaikki muutkin herkät ja joustavat naiset, teillä on toivoa. Itseään ei tarvitse kadottaa vaan muistuttaa, että omia puolia täytyy silti pitää. Se on tärkeä huomata missä se ongelma on, reilusti parikymppisenä vasta itsekin tajusin, että miksi ihmeessä ne kohteliaat unelmavävyt ovat hiljalleen mullekin muuttuneet päällepäsmäreiksi, jotka ei kunnioita. [/quote] Onko sulla konkreettisia vinkkejä miten toimia erilaisissa tilanteissa? Musta tuntuu että kaipaan jotain konkreettisempaa. Olen aina pitänyt itsestäni mutta syöhän se itsetuntoa aina kun mies alkaakin kohdella välinpitämättömästi.

[/quote]

Suosittelen sinua lukemaan kirjan: Why Men Love Bitches: From Doormat to Dreamgirl - A Woman's Guide to Holding Her Own in a Relationship. Vaikket olisi parikymppinen nainen niin suosittelen, tuon kirjan lukeminen oli itselleni se avain muutokseen :) Huom. tuo 'bitch' ei ole kirjassa mikään arvosteleva, perinteinen bitch vaan siis vain nainen, joka kunnioittaa itseään ja vaatii sitä samaa mieheltä. Tuossa kirjassa on omat osiot seksistä, tapaamisista, mustasukkaisuudesta, ihan kaikesta ja miesten mielipiteillä varustettuna. Ja konkreettisia tilanteita myös.

[/quote]

Mutta ei kai terve parisuhde voi olla mitään valtataistelua jossa on pakko "ottaa oma tilansa" tai toinen vie sen? 

[/quote]

Kaikki ihmissuhteet ovat valtataistelua pohjimmiltaan ja se ongelma tässä on, että osa antaa toiselle tilan ja aina on niitä, jotka sen tilan haluavat käyttää.

Väitän, että jos oma itsekunnioitus on hukassa ei tällaisiin asioihin ole törmännyt tai jos on, ne miehet ei kauaa ole kuvioissa edes pysyneet. Kyse on ihan perusasioista: millä tavalla oletan, että muut ihmiset minua kohtelevat.

Vierailija
28/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:15"]Ei kellään miehellä ole velvollisuutta hyväksyä sinua "sellasena kuin olet". On ihan sallittua haluta potentiaaliselta kumppanilta tiettyjä asioita ja jos niitä ei voi saada, siirtyä eteenpäin. Toisen muuttaminen ei yleensä onnistu.
[/quote][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:15"]Ei kellään miehellä ole velvollisuutta hyväksyä sinua "sellasena kuin olet". On ihan sallittua haluta potentiaaliselta kumppanilta tiettyjä asioita ja jos niitä ei voi saada, siirtyä eteenpäin. Toisen muuttaminen ei yleensä onnistu.
[/quote]

Kuule sanopa tuo miehelle joka vaan roikkuu vihaamassaan suhteessa eikä vaan lähde. Mua ei erot sinänsä haittaa, siis sattuuhan ne mutta jokaisella on eroamiseen oikeus. Mutta ne teot ennen sitä ja se miten erotaan, niissä miehet tekee väärin.

Vierailija
29/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:23"]

Taas yksi suhde päättymässä. Alkuun kaikki menee hyvin, molemminpuolista ihastusta ja jännitystä, tutustutaan toiseen, jutellaan, on onnellinen olo. Sitten kun on tarpeeksi rakastunut, tulee kylmä suihku. Pitää suostua tietynlaiseen seksiin, pitää pukeutua tietyllä tavalla, pitää olla aina varalla ja valmis, jos toisella onkin aikaa tavata. Miehen aika on tärkeämpää. Jos ei toimi kuten toivotaan, tunnelma on jäätävä ja mies kylmäkiskoinen. Kasvoista huomaa, että on suorastaan raivoissaan.

Mielestäni mulla ei ole erityisen huono itsetunto tai ole muutakaan syytä, että lankeaisin erityisesti narsistisiin tyyppeihin. Onko niin, että niitä vain on enää vapaana tässä iässä (täytän parin vuoden päästä 40)? Ihan tavallista, luotettavaa kaveria etsin joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja haluaa sitoutua.

[/quote]

Kyllä löytyy ihan normaalimiehiäkin jotka hyväksyy kaikki toisen asiat sellaisina niinku ne on esimerkiksi täältä. Ette edelleenkään voi yleistää että kaikki olis jotain vaikka joka ikinen teidän omakohtanen kokemus sanois toisin

Vierailija
30/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo alusta asti, ennen kuin edes tapaa tuollaista miestä, omanarvontuntoinen, niin tuollaiset miehet luikkivat pakoon. Itsevarmuus näkyy ihmisestä, tavasta jolla puhuu itsestään, miten kantaa itsensä... En ole vielä tavannut sellaista miestä, joka osaisi aluksi käyttäytyä tosi ihanasti ja sitten muuttuisikin vaan on jo aikaisessa vaiheessa tullut tylyjä kommentteja miehiltä. Nykyään voisin jo suoraan sanoa tuollaisessa tilanteessa, että pidän miestä sairaana paskana ja hän voi poistua näköpiiristäni. Kun taas aikaisemmin ajattelin, että vikä olisi minussa. 

Vierailija
31/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:27"]

Älä alistu. Miehet aina etsivät naisen rajoja. Jos annat jollekin merkkejä, että jopa pukeutumiseesi voi puuttua olet tietyllä tavalla itse syypää siihen miksi miehet kohtelevat sinua jatkuvasti tuolla tavalla.

[/quote]

Tämä on totta. Itse miehenä odotan, että naisella on tarpeeksi itsekunnioitusta pitää kiinni omista rajoistaan. Hyvin mukautuvat naiset ovat lopulta mahdottomia kumppaneita, koska tuskastunut heidän joustavuuteensa ja alan käyttäytyä tavalla, jota inhoan itsekin. 

Vierailija
32/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:27"]

Älä alistu. Miehet aina etsivät naisen rajoja. Jos annat jollekin merkkejä, että jopa pukeutumiseesi voi puuttua olet tietyllä tavalla itse syypää siihen miksi miehet kohtelevat sinua jatkuvasti tuolla tavalla.

[/quote]

Tämä on totta. Itse miehenä odotan, että naisella on tarpeeksi itsekunnioitusta pitää kiinni omista rajoistaan. Hyvin mukautuvat naiset ovat lopulta mahdottomia kumppaneita, koska tuskastunut heidän joustavuuteensa ja alan käyttäytyä tavalla, jota inhoan itsekin. 
[/quote]
Miksi ihmeessä!? Etkö osaa kontrolloida käytöstäsi? hyi

Vierailija
34/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:28"] Mulla täysin sama kokemus!! Jään seuraamaan tätä ketjua, josko tulisi vastauksia. Itse luulen syyn olevan omalla kohdalla ujous ja herkkyys joka kiinnostaa ns. koviksia jotka haluaa alistaa. Eli alussa esittävät helliä ja kilttejä mutta totuus paljastuu myöhemmin. [/quote] Minäkin olen ujo ja herkkä, mutta uskallan tutustua uusiin ihmisiin, eli helposti lähestyttävä kuitenkin. Olen miettinyt voiko yksi syy olla se, että jätän "valtatyhjiön" suhteeseen, kun itse hyväksyn miehen sellaisena kuin hän on. En huomauttele mitkä sukat minkäkin kenkien kanssa, tai millainen kampaus häntä paremmin pukisi tai että hänen pitäisi syödä terveellisemmin. Pitäisikö itse olla jyräävämpi ja arvostelevampi, niin äijä pysyisi hiljaa. -ap [/quote] Ihan hyvä teoria tämäkin ja myös itsestä huomaan saman. En arvostele toista. Vasta noihin kusipäisyyksiin olen puuttunut mutten tarpeeksi jämäkästä. Olen vain valittanut muttei ole tullut seurauksia (=että olisin lähtenyt suhteesta). Mua ainakin on jo kauan väsyttänyt tämä että ihmissuhteet on tuollaista valtataistelua. Että koko ajan pitäisi jaksaa olla niskan päällä tai toinen kyllästyy tai alkaa ottamaan valtaa lisää. Miksei vaan voi olla samalla viivalla ja KUMPPANEITA. Onko ihan mahdoton juttu näköjään miehille? Olen vasta 25 mutta väsynyt jo kaikkeen tähän paskaan.

[/quote]

Ikävä kuulla että olet jo 25-vuotiaana väsynyt tähän paskaan. Minulla on sama tunne mutta ikää tosiaan jo enemmän. Nuoruuden suhteeni kesti yli kymmenen vuotta ja sitä miestä on usein ikävä. Vaikka mitä muita ongelmia oli, niin tiesin, että kelpaan hänelle aina omana itsenäni. Hän hyväksyi minut täysin ja kannusti kaikessa, mitä halusin tehdä.

Nykyään osuu kohdalle vain näitä käsikirjoittajia, jotka on etukäteen päättäneet miten ilta etenee ja suhde etenee ja millainen naisen pitää olla. Jos asiat ei mene suunnitelmien mukaan niin naamasta näkyy miten raivoissaan ovat. Muutaman kerran olen ollut varma, että kohta tuo lyö, vain siksi ettei mulla ole sellaisia vaatteita päällä kuin on käsketty tai että ei harrastetakaan sellaista seksiä kuin on päättänyt. Joo, en tätä paskaa tarvitse ja hyvä ettet sinäkään. -ap

Vierailija
35/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:27"]

[/quote]

[/quote]

Tässä perus lyttääjämies jolla on huono itsetunto. Luultavasti ei itse tiedosta tätä kuitenkaan.

Vierailija
36/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:28"] Mulla täysin sama kokemus!! Jään seuraamaan tätä ketjua, josko tulisi vastauksia. Itse luulen syyn olevan omalla kohdalla ujous ja herkkyys joka kiinnostaa ns. koviksia jotka haluaa alistaa. Eli alussa esittävät helliä ja kilttejä mutta totuus paljastuu myöhemmin. [/quote] Minäkin olen ujo ja herkkä, mutta uskallan tutustua uusiin ihmisiin, eli helposti lähestyttävä kuitenkin. Olen miettinyt voiko yksi syy olla se, että jätän "valtatyhjiön" suhteeseen, kun itse hyväksyn miehen sellaisena kuin hän on. En huomauttele mitkä sukat minkäkin kenkien kanssa, tai millainen kampaus häntä paremmin pukisi tai että hänen pitäisi syödä terveellisemmin. Pitäisikö itse olla jyräävämpi ja arvostelevampi, niin äijä pysyisi hiljaa. -ap [/quote] Ihan hyvä teoria tämäkin ja myös itsestä huomaan saman. En arvostele toista. Vasta noihin kusipäisyyksiin olen puuttunut mutten tarpeeksi jämäkästä. Olen vain valittanut muttei ole tullut seurauksia (=että olisin lähtenyt suhteesta). Mua ainakin on jo kauan väsyttänyt tämä että ihmissuhteet on tuollaista valtataistelua. Että koko ajan pitäisi jaksaa olla niskan päällä tai toinen kyllästyy tai alkaa ottamaan valtaa lisää. Miksei vaan voi olla samalla viivalla ja KUMPPANEITA. Onko ihan mahdoton juttu näköjään miehille? Olen vasta 25 mutta väsynyt jo kaikkeen tähän paskaan.

[/quote]

Ikävä kuulla että olet jo 25-vuotiaana väsynyt tähän paskaan. Minulla on sama tunne mutta ikää tosiaan jo enemmän. Nuoruuden suhteeni kesti yli kymmenen vuotta ja sitä miestä on usein ikävä. Vaikka mitä muita ongelmia oli, niin tiesin, että kelpaan hänelle aina omana itsenäni. Hän hyväksyi minut täysin ja kannusti kaikessa, mitä halusin tehdä.

Nykyään osuu kohdalle vain näitä käsikirjoittajia, jotka on etukäteen päättäneet miten ilta etenee ja suhde etenee ja millainen naisen pitää olla. Jos asiat ei mene suunnitelmien mukaan niin naamasta näkyy miten raivoissaan ovat. Muutaman kerran olen ollut varma, että kohta tuo lyö, vain siksi ettei mulla ole sellaisia vaatteita päällä kuin on käsketty tai että ei harrastetakaan sellaista seksiä kuin on päättänyt. Joo, en tätä paskaa tarvitse ja hyvä ettet sinäkään. -ap

[/quote]

Huh huh. Siis miten tuo seksistä päättäminen menee käytännössä? Meillä on miehen kanssa aian jotenkin sellaista seksiä mitä me molemmet haluamme, siis vaihtelemme asentoa, sanon jos joku ei miellytä yms. Onko mies siis vaatinut jotain tiettyä? Hyi olkoon.

Vierailija
37/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:27"] Älä alistu. Miehet aina etsivät naisen rajoja. Jos annat jollekin merkkejä, että jopa pukeutumiseesi voi puuttua olet tietyllä tavalla itse syypää siihen miksi miehet kohtelevat sinua jatkuvasti tuolla tavalla. [/quote] Tämä on totta. Itse miehenä odotan, että naisella on tarpeeksi itsekunnioitusta pitää kiinni omista rajoistaan. Hyvin mukautuvat naiset ovat lopulta mahdottomia kumppaneita, koska tuskastunut heidän joustavuuteensa ja alan käyttäytyä tavalla, jota inhoan itsekin.  [/quote] Miksi ihmeessä!? Etkö osaa kontrolloida käytöstäsi? hyi

[/quote]

Minulle ei ole luonnollista ja helppoa ajaa toisen ihmisen etua omani vastaan, joten on parempi, että ihmiset pitävät itse puoliaan. En halua joutua arvailemaan, tekeekö joku pyytämäni asian mielellään (eli vahvistaako se suhdettamme) vai vasten tahtoaan (jolloin se heikentää suhdettamme). -32

Vierailija
38/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:27"] Älä alistu. Miehet aina etsivät naisen rajoja. Jos annat jollekin merkkejä, että jopa pukeutumiseesi voi puuttua olet tietyllä tavalla itse syypää siihen miksi miehet kohtelevat sinua jatkuvasti tuolla tavalla. [/quote] Tämä on totta. Itse miehenä odotan, että naisella on tarpeeksi itsekunnioitusta pitää kiinni omista rajoistaan. Hyvin mukautuvat naiset ovat lopulta mahdottomia kumppaneita, koska tuskastunut heidän joustavuuteensa ja alan käyttäytyä tavalla, jota inhoan itsekin.  [/quote] Tässä perus lyttääjämies jolla on huono itsetunto. Luultavasti ei itse tiedosta tätä kuitenkaan.

[/quote]

Voisitko perustella näkemystäsi? En saa oikein logiikastasi kiinni. -32

Vierailija
39/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaikki kiteytyy siihen tosiasiaan, että on todella pieni todennäköisyys löytää ihminen, jonka kanssa tulee toimeen. Ihmiset pariutuu usein tuntematta toista pätkääkään. Ilmeisesti ajatellaan että pohjimmiltaan kaikki ihmiset on samanlaisia, mutta näinhän se ei ole. On ilkeitä, kilttejä, kontrolloivia, manipuloivia, suvaitsevaisia jnejne, you name it.

Jos miettii ihan realistisesti, niin on hyvin pieni mahdollisuus koskaan löytää ihmistä, jonka kanssa mätsää yhteen. Enkä tarkoita tällä että sen toisen pitää olla täydellinen, vaan sitä, että jotta se kahden ihmisen yhteiselo onnistuisi, pitää todella monien asioiden sopia yhteen.

Vierailija
40/63 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on pitänyt oppia jo nuorena, että miehet ei itke ja nössö itkupilli ei ole mies eikä mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä