Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ostaisit designtuolit ruokailutilaan, mitkä ostaisit?

Vierailija
28.12.2014 |

Tai onko sulla jo jotkut ihanat? Suosittele :)

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin yksittäisiä kivoja tuoleja. En millään voisi tyytyä vain yhteen tuolimalliin, kun maailma on täynnä kauniita istuimia. Tällä hetkellä meillä on pari punaista Tolixia, Domus, mummon entisöity fiftarituoli, Wegnerin pyöreä tuoli ja se Aallon vyötetty malli, jonka nimeä en nyt muista.

Vierailija
42/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:43"]

Rumia kaikki yllämainitut, ei kai sitten haittaa kunhan ovat designia.

[/quote]

No tämä selvä! Ole niin ystävällinen ja linkitä meille kaunis tuoli. Kiitos!!!
[/quote]

Makuasioita. Ihmiset tuppaavat ostamaan noita koska haluavat vaikuttaa fiksuilta, eivät luota omaan makuunsa. Voi niistä silti joku oikeasti tykätäkin, sitä en sano, mutta monilla ns. 'tykkäämistä'.
[/quote]
Millaisista tuoleista ihmiset oikeasti tykkäisivät?

Mulla on ongelma: Meillä on tosi ruma lasinen pöytä ja aivan kamalat Kirsti-kalusteen puutuolit, joissa valkoista ja koivua. En vain ole löytänyt budjettiimme sopivaa ruokapöytää. Joku ehdotti keskenään erilaisia talonpoikaistuoleja, mutta en ole sellaisiakaan löytänyt, joista pitäisin JA jotka olisivat meidän budjetin sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

DSW:t on melkoisen kupit. Meillä on 3107:t ja pysyy. Eli kuten 22 kirjoitti, "tanskalaista klassista retroa".

Vierailija
44/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:59"]

35 jatkaa, olen luullut, et noi on eamesin tuoleja.

[/quote]

29 palaa:

Olin juuri tulossa hehkumaan Eamesin pariskunnan suunnittelemia tuoleja ja viestisi sai mut googlettamaan:

http://www.vepsalainen.com/fi/tuotteet/ruokapoydan-tuolit/dsw-tuoli

Vepsäläisen sivulla se, jota minä kutsun Myraniksi ja joku muu Antiksi (muurahainen sekin) on nimeltään Seiska. Domus on sentään Domus :)

Ap:n ei auta muu kuin lähteä kiertämään kirppareita, kierrätyskeskuksia ja kalusteliikkeitä ja vain luottaa omaan silmäänsä ja takapuoleensa (ainakin meidän perheessä vietetään paljon aikaa ruokapöydän ympärillä, silloinkin kun ei syödä). Hyvä tuoli on yksi ihmisen parhaista ystävistä.

32 toi mun mieleen mainion Guinness-stoutin mainoksen vuosien takaa (suomennan): "Vihaan Guinnessiä. En ole koskaan maistanut sitä."

Ja vielä tämä englantilaisen runoilijan (Keats?) sitaatti: "A thing of beauty is a joy for ever."

Vierailija
45/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoppu hallista...osta...

Vierailija
46/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:15"]

[/quote]

Kysymys kertoo aloittajan totaalisesta maun puutteesta ja epävarmuudesta, kun täytyy tällaista asiaa muilta kysellä. Vähän samaa, kun jenkkeihin menija kysyy täällä palstalla, että mitä sieltä amerikasta ostetaan.

Vierailija
47/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:15"]

[/quote]

Kysymys kertoo aloittajan totaalisesta maun puutteesta ja epävarmuudesta, kun täytyy tällaista asiaa muilta kysellä. Vähän samaa, kun jenkkeihin menija kysyy täällä palstalla, että mitä sieltä amerikasta ostetaan.
[/quote]
Eh eh

Vierailija
48/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:59"]

35 jatkaa, olen luullut, et noi on eamesin tuoleja.

[/quote]

29 palaa:

Olin juuri tulossa hehkumaan Eamesin pariskunnan suunnittelemia tuoleja ja viestisi sai mut googlettamaan:

http://www.vepsalainen.com/fi/tuotteet/ruokapoydan-tuolit/dsw-tuoli

Vepsäläisen sivulla se, jota minä kutsun Myraniksi ja joku muu Antiksi (muurahainen sekin) on nimeltään Seiska. Domus on sentään Domus :)

Ap:n ei auta muu kuin lähteä kiertämään kirppareita, kierrätyskeskuksia ja kalusteliikkeitä ja vain luottaa omaan silmäänsä ja takapuoleensa (ainakin meidän perheessä vietetään paljon aikaa ruokapöydän ympärillä, silloinkin kun ei syödä). Hyvä tuoli on yksi ihmisen parhaista ystävistä.

32 toi mun mieleen mainion Guinness-stoutin mainoksen vuosien takaa (suomennan): "Vihaan Guinnessiä. En ole koskaan maistanut sitä."

Ja vielä tämä englantilaisen runoilijan (Keats?) sitaatti: "A thing of beauty is a joy for ever."
[/quote]
Vaikka en noista pidäkään olen niitä sentään kokeilemaan päässyt, eivät sen jälkeenkään näyttäneet kauniilta, olen näet rahvasta kansanosaa. Uskallan myös mielipiteeni pitää toisin kuin moni muu, keisarin uudet vaatteet jne..armollisesti teidän 32

Vierailija
49/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskat... Ostettiin viime kesänä ja on kyllä ihanat

Vierailija
50/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eamesin mustat DSW:t olleet jo yhdeksän vuotta. Todella harmi kun tulivat supersuosituiksi, tuolloin tuntuivat persoonallisemmilta :/

Vierailija
51/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskieuroopan designkirppikset on täynnä noita eamesin tuoleja. Kivan näkösiä, en ottais meille.

Vierailija
52/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon noi dswt maksaa kpl? Taita nahalla verhoillut domukset olla kalliimpia.

Vierailija
53/53 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

DSW taitaa olla nykyään siinä 400 euron kieppeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä