Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusivuosi ahdistaa

Vierailija
28.12.2014 |

Kaikilla on joku kenen kanssa olla. Tuntuu että on kamalat paineet, että jotain pitäisi tehdä. Kukaan ei tosin pääse viettämään uv:ta kanssani. Onko muilla tällaista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei tarvitse tehdä, eikö suorittaa. Se vuosi vaihtuu, vaikka tekisit/olisit tekemättä ihan mitä tahansa.

Vierailija
2/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi joulun silloin ahdistavan enemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna pystyin olemaan perheen kanssa ja ystävien kanssa, nyt en.
Ap

Vierailija
4/20 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Haaveilin joulunaikaan, miten olisi kiva kutsua vieraita uudenvuoden aattona. Kohotella skumppalaseja ja vähän humaltua, syödä jotain pientä ja nauraa ja olla iloinen.

Sitten muistin, että eihän mulla ole kavereita. 

Vierailija
5/20 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistaa juu,

Petettynä ja jätettynä, muutenkin uudenvuodenvietoista traumatisoituneena.

Lähinnä katselen juna-aikatauluja, josko valitsisi intercityn vai pendolinon.. 

Vierailija
6/20 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei oo kavereita. Köhnään lapsen kanssa.

Vierailija
7/20 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan me yksinäiset täällä avlla.

Vierailija
8/20 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen yksin, mutta lähden baariin.

Vierailija
9/20 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ahdistaa. Olen juuri eronnut ja muuttanut yksinäni pieneen asuntoon. Miehellä on jo uusi, nuorempi.

Vierailija
10/20 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Kaikki suunnittelee jotain ja kyselee että mitå teet uv. "Onneksi" olen sairaana, ei tarvi selitellä miksi olen kotona yksin.

Vierailija
11/20 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, samat

Vierailija
12/20 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/20 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kaks pulloa halpaa kuohuviiniä ja puolikas pami auttaa yksinäisyyden ahdistukseen. Nuoruuden iloisia ja sosiaalisia juhlia muistellessa, kun oli perhoset vatsassa jo iltapäivästä.

Vierailija
14/20 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikilla joku, mäkin olen yksin. Ja aloin sitten juomaan jo tänään...😑 No huomenna sitten selvinpäin ja aikasin nukkumaan korvatulpat korvissa.

Vierailija
15/20 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
16/20 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden iloisia ja sosiaalisia juhlia muistellessa, kun oli perhoset vatsassa jo iltapäivästä.

Niin kun tiesi, että SE voi tulla kans awwwwww!!!! <3

Vierailija
17/20 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän jänskättää, koska saatan synnyttää milloin vain ja mulla on myös taapero, josta huolehdin. Mieheni on uuden vuoden aaton ja päivän töissä. Kaikilla muilla tutuilla on omia suunnitelmia uudeksi vuodeksi. Mihin oikein laitan esikoisen, jos synnytys alkaa? Laskettu aika on mennyt jo, joten tuo tilanne on täysin mahdollinen.

Vierailija
18/20 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ahdista yksinolo, sillä suorastaan rakastan sitä. Ja sain kutsun pariin uv-illanviettoon, mutta jätän väliin. Se veisi liikaa energiaa ja rahaa (pitäisi leipoa/viedä jotain syötävää + juomat päälle).

Sen sijaan minua henkilökohtaisesti eniten ahdistaa se, että tämä vuosi päättyy enkä ole tyytyväinen siihen miten vähän sain aikaan. Uusi vuosinumero 2018 on muistutus vanhenemisesta, lähestyvästä kuolemasta (oma, vanhempien, lemmikkien), vaikka olenkin vasta kolmikymppinen. Ahdistaa myös se, että tammikuussa ihmiset aktivoituu ja aloittaa "uuden elämän". Kuntoilua, terveysintoilua, yleviä uudenvuodenlupauksia. Tunnen itseni huonommaksi, jos en pysty samaan. Kaikki tekevät suunnitelmiä, varaavat matkoja, jne, mutta itsellä on liian huono taloudellinen tilanne semmoiseen.

Uusivuosi on muistutus ajan kulumisesta. Tik tak. Kello käy. "Pariudu! Hanki lapsia! Menesty työelämässä! Kohta on liian myöhäistä!" Liikaa paineita.

Vierailija
19/20 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta! Koitetaan löytää siitä pieniä, hyviä puolia, jos ahdistaa.

Mä oon kiitollinen mm. siitä, että olen terve, läheisillä on asiat ihan hyvin ja huomenna alkaa Silta-ohjelman 4. kausi. Lisäksi odotan iltaa, koska saan syödä savustettua lämminsavulohta, ihanaa halloumisalaattia, irtokarkkeja ja katsoa leffaa omassa rauhassa :)

Vierailija
20/20 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

FLASH GORDON!