Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei mitään päivityksiä lapseen liittyen?

Vierailija
28.12.2014 |

Mitä mieltä olisit äidistä, joka ei päivitä mitään lapsesta Facebookiin? Olen harkinnut tätä. En jaksa muiden äitien lässytyspäivityksiä "meidän Pirkko-Valtteri teki tänään sitä ja tätä", toisten vauvakuvia jne. ja vähiten sitä, että muut alkaisivat lässyttämään, jos laittaisin jotain. Asialliset kommentit erikseen, mutta kun FB:ni on täynnä useiden lasten äitejä, joille se äitys on maailman napa. Minä taas en kestä sitä. Tahtoisin pitää tulevan lapsen poissa kokonaan Facebookista, koska en jaksa ihmisten lässyttäviä asenteita. Sitä joutuu varmaan kestämään muutenkin niin paljon sitten arjessa. Tämä periaatteessa tarkoittaa sitä, että ilmoittaisin vain alle 10 kaverille lapsen saamisesta, eikä n.200 kaverista kukaan tietäisi elämäntapahtumasta, jollei kuule tuttujen kautta tai törmää meihin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:44"]Pidän todella omituisina vanhempia, jotka eivät päivitä mitään lapsistaan. Olen huomannut, että tällaisilla vanhemmillä (=äideillä) on usein paljon muitakin ongelmia ihan jo pelkän elämisen kanssa.
[/quote]
Hieno homma. Uusi mitali outouskategoriaan siis tulossa. Siinäpähän saavat ihmetellä lisää. Ap

Vierailija
42/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:44"]

Pidän todella omituisina vanhempia, jotka eivät päivitä mitään lapsistaan. Olen huomannut, että tällaisilla vanhemmillä (=äideillä) on usein paljon muitakin ongelmia ihan jo pelkän elämisen kanssa.

[/quote]

Mitähän ongelmia pitäisi olla vain siksi, ettei netti tai siellä itsensä esittely ole se ykkösjuttu elämässä tai haluaa suojella yksityisyyttään (ja lastensa!). Pidän ennemmin outona vanhempia, jotka laittavat joka aivastuksen tai tanssiesityskuvan heti lapsestaan nettiin. Miksi elämänsä pitäisi jakaa kaikille ja miksi kuvitella, että kaikkia kiinnostaisi niin tolkuttoman paljon se oma elämä...

t. nro 34, joka on ihan hyvin elämänsä hoitava, onnellisessa parisuhteessa, kahden lapsen äiti, vakityö asiantuntijana ja FM+AMK -koulutuksen omaava ei-fb-intoilija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita lapsistani mitään Faceen, enkä tule laittaamaan, korkeintaa koirasta ja kissastani, joilla ei ole omaa Facetiliä. Näin olen niin kauan Face on ollut toiminnassa. Lapset ovat tyytyväisiä ei tarvi hävetä äitä tai isää. Ei edes vauvakuvia lapsista. Myöskään en kuvaa miestäni enkä ketään muutakaan Faceeni. 

Vierailija
44/45 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

37: Lässynlässyn -vastaus. Pidät FB:ssa kahtasataa kaveria, joiden päivityksiä et voi sietää. Tiedätkö, että kaikkia kohtaamisia ihmisiä ei tarvitse sinne lisätä? Etpä tietenkään. Olet lapsellinen ja säälin tulevaa lastasi.

Ansaitset kohtalosi. Lapsesi ei omaansa.

Vierailija
45/45 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:08"]37: Lässynlässyn -vastaus. Pidät FB:ssa kahtasataa kaveria, joiden päivityksiä et voi sietää. Tiedätkö, että kaikkia kohtaamisia ihmisiä ei tarvitse sinne lisätä? Etpä tietenkään. Olet lapsellinen ja säälin tulevaa lastasi.

Ansaitset kohtalosi. Lapsesi ei omaansa.
[/quote]
Kylläpä tuo itsekin jaksat lässyttää moistaa paskaa. Eipä tarttekaan lisätä, mutta jotkut vetää herneet nenään. Jos oikeasti suodattaisin niin siellä olis ehkä se 10 henkeä. Minun seinäni on minun seinäni ja minä laitan sinne mitä laitan. Ja näin olen päättänyt, että lapsilässytyksiä en jaksa sinne laittaa!! Lapsia saa kyllä ihan riittävästi huomioita oikeassta elämästä ja FB-päivitykset vauvasta pönkittää lähinnä vain äitiä itseään "kato, mitä pusersin ulos vaginastani, eikö olekin söpö??!". Eikä se vauva tajua niistä tykkäyksistä mitään. Ap