Mies ”vitsailee” kun käyn isommalla asialla, mikä vikana?
Nelikymppinen mieheni on suhteen aikana useasti pilkannut, kun on huomannut että käyn kakalla. Mies tietää että minun on muutenkin esim kylässä mahdotonta käydä isommalla asialla, olen häveliäs asian suhteen. Mies huomaa jos suljen ovet niin että saan käydä rauhassa vessassa. Tänään mies taas päätti vitsailla asialla. Sanoi kun tulin vessasta, että ”no tuliko kevyempi olo, hehheh”. En siis haluaisi että asiaan kiinnitettäisiin mitään huomiota. Aiemmin mies on mm kysynyt ”tuliko iso jööti, hehheh”.
Mikä on vikana tällaisessa miehessä? Mistä johtuu?
Kommentit (37)
Kysy suoraan, että Mikä häntä niin paljon siinä kakassa kiinnostaa.
Mies on ällöttävä. On asioita joista ei puhuta.
Heitä helvettiin se lapsenälynlahjainen aikuinen mies.
Alistamista ja kiusaamista, nauttii siitä kun sinä kiusaannut. Hän saattaa selittää syyksi, että mukamas haluaa kouluttaa sinua tottumaan asiaan, mutta sen voisi tehdä kauniimmallakin tavalla. Vakavan keskustelun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Alistamista ja kiusaamista, nauttii siitä kun sinä kiusaannut. Hän saattaa selittää syyksi, että mukamas haluaa kouluttaa sinua tottumaan asiaan, mutta sen voisi tehdä kauniimmallakin tavalla. Vakavan keskustelun paikka.
Valitettavasti tämä taitaa olla syynä. Onko mies muuten itsekeskeinen? Ratkaisuna tähän on, että yksinkertaisesti lakkaat kiusaantumasta ja pistät sille luun kurkkuun.
Tulee mieleen yksi eksäni, joka oli hyvin vieraantunut oikeista naisista. Eksä ärsyyntyi usein jos mitenkään tuli ilmi, että minäkin olen ihminen, joka tuntee nälkää, janoa, vessahätää. Miehen naama meni aina nurinpäin jos söin jotain, ihan kuin syöminen olisi minulta kielletty! Sitten oli allapäin loppupäivän. Vihastui kans, jos pääsi vahingossa pieru, kuulin aina sellaisen hyvin vihaisen "NO KIVA". Vessassa käyminen piti suorittaa jotenkin salassa eikä saanut edes sanoa että käyn nopeasti vessassa (tai pissalla). Passiivisaggressiivisesti kommentoi myös karvoitustani, siis sitä kun sheivaamisen jälkeen alkoi sänki jossain välissä kasvaa. Olisi pitänyt hillua höylän kanssa aamuin illoin.
Silikoninen tai puhallettava nukke olisi sopinut hänelle paremmin. Aina sai tuntea häpeää kehon normaalista toiminnasta. Toivottavasti miehesi on vain lapsellinen kakara eikä samanlainen kuin eksäni. Jos miehesi jatkaa tuota käytöstä, en itse jatkaisi suhdetta.
Mun narsuexä sai siitäkin sanomisen aihetta että oli joku yö huomannut mun pieraisevan unissani. Niin, so what? Kyllä naisetkin pierii :D Itsehän oli niin häveliäs että lähti joka aamu "ostamaan Ilta-Sanomia" = paskalle huoltoasemalle :D
Miksi otat tuollaiset typerät kysymykset noin tosissaan ja vielä tuohdut niistä? Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Anna toisen olla vaan typerys.
En tiedä mikä on miehessä vikana, mutta mikä on sinussa vikana, jos kakalla käynti on niin häveliästä?
Onko miehesi päiväkoti-ikäinen? Sen ikäisten kanssa ihmetellään kakkoja ja pissejä ja onko ne isoja vai pieniä. Aikuiset taas jo tietää että kaikilla on samat ruumiintoiminnot eikä niitä tarvitse kommentoida.
Asutteko siis yhdessä vai omissanne?
Tuollaiselle voi ilmoittaa ihan perustelematta, että ” En pidä vessakäyntien kommentoinnista”.
Itse en pidä mitenkään suhdetta lähentävänä, että vessassa käydään ovi auki.
Jätä vessa vetämättä ja käske sen irvileuan mennä tarkastamaan, kuinka paljon kevennystä kertyi pyttyyn. Mistä olet tuollaisen helmen löytänytkin? Mitäs, jos seuraavalla kerralla ilmoittaisit samoin kuin toimittaja Markus Rautio aikanaan radiossa (mikki oli unohtunut auki): Nyt minä menen paskalle.
OT Rautio oli muuten 50-luvulla tunnettu Markus-setänä, joka juonsi lastenohjelman (Lastentunnin) kerran viikossa ja muisti aina lopuksi vielä kehottaa syömään kaurapuuroa. Meillä kuten varmaan monessa muussakin perheessä puuro kulki pitkään Markus-sedän puurona.
Mies on ihan ääliö, sano että et halua kommentointia tästä aiheesta kuten et muistakaa itsestäänselvistä elimistön toiminnoista.
Ala kysellä samaa häneltä, kun tulee vessasta. Jankkaa oikein kimeällä äänellä.
Siis suljet vessan ovet kun menet kakalle ja et sulje jos käyt pissalla? Ala sulkee ovi joka kerta kun käyt vessassa etkä vastaa miehen kommenttiin.