Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli uhkaava äidilleni; äiti kehoittaa minua eroamaan

Vierailija
28.12.2014 |

Mieheni ei ole mikään unelmasaalis. On humalassa väkivaltainen. Minua ei lyö, mutta saattaa nakata ketä vaan nekkuun "huvikseen".
Selvinpäin on kiltti kuin mikä. Äitini on tiennyt miehen agressiivisuudesta, mutta eipä ole koskaan kommentoinut negatiivisesti. Nyt mies sitten uhkasi lennättää äitini seinään, ja täysin ilman syytä! Äidin mielestä mun pitäisi erota HETI! Itse oon niin tottunut ukon räyhäämiseen, etten ilmeisesti ota asiaa tarpeeksi vakavasti :(

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkasiko täysin syyttä vai provosoiko äitisi tai haukkui miehen ensin jne... 

jokainenhan tietää miten anopin tai omienkin vanhempien syytökset ja moitteet esim. lapsen kasvatuksesta tai muusta elämisestä voi ärsyttää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:43"]

Minkäikäinen pariskunta olette? Millä alalla toimitte?

[/quote]Olemme molemmat lähihoitajia. ap

Vierailija
44/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:57"]

Vähä-älyisyys on mulle niin totaalinen turn off, etten paljon epäkiihottavampaa asiaa heti keksi. Siksi en voi kuin ihmetellä, miten nuo ap:n miehen kaltaiset luuserit saa naisen? En voisi tuollaisen idiootin ikinä antaa koskea itseeni, tulisi joku lääppivä ja nylkyttävä eläin mieleen. Puistatus.

[/quote]

Niinhän se onkin, lääppivä ja nylkyttävä eläin. Hyvin sanottu, mieti minkälaista arki on tuollaisen vajakin kanssa, joka asiaan reagoidaan primiitivesti kuin eläin. Hyppii varmaan pöydillä kuin apina ja takoo rintaansa.

Vierailija
45/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:00"]

[/quote]

Ei ole ap

Vierailija
46/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh.

Vierailija
47/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi eron perusteeksi jo liika juopottelukin. Kerroit että vain yksi tuitava pariskunta "viettää aikaa" teidän kanssa. Ilmeisesti viinan merkeissä menee. Jos ukkosi kerran on ihan ok selvin päin.

Jos hän juo viinaa usein, niin minä eroasin jo sen vuoksi. Aggressiivisuus onkin sitten sellainen asia, jota ei pidä sietää yhtään. Näkevätkö teillä lapsetkin aggressiivisen ja kännisen isän? Siinä vaan kasvaa sitten uusi sukupolvi samanlaista käytöstä. Lapsen psyyke ei tuosta selviä ilman vaurioita.

Vierailija
48/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:59"]

uhkasiko täysin syyttä vai provosoiko äitisi tai haukkui miehen ensin jne... 

jokainenhan tietää miten anopin tai omienkin vanhempien syytökset ja moitteet esim. lapsen kasvatuksesta tai muusta elämisestä voi ärsyttää 

[/quote]

Ei kyllä provosoinut mitenkään. Joka riehumisenhan mies selittää niin, että vastapuoli provosoi. No, useimmiten olen ollut todistamassa tilanteita missä vastapuoli on ollut täysin syytön miehen riehumiseen. Syksyllä eräs sai murtuneen nenän ja viikkojen sairasloman. Näin tilanteen ja koko episodi oli TÄYSIN mieheni vika. Selittää vaan, että toinen muka provosoi, vaikka itse tasan tarkkaan tiedän kuinka tilanne meni. ap

Vierailija
49/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:07"]Miten voit sietää jotain joka sanoo sun äidille noin???? Joku roti tähän!!!!!! [/quote] Kai mä olen vuosien mittaan niin turtunut miehen käytökseen, ettei tuo edes tunnu mitenkään "pahalta" :( Olen ääliö. ap

[/quote]

Näinhän se just menee - väkivalta, ainakin henkistä jo tässäkin vaiheessa, arkipäiväistyy ja siihen tottuu, kunnes jonakin päivänä menee yli ja sitten saa vain keveät mullat, mutta mukava mies selvinpäin... Aikuisten oikeesti - mieti vähän omaa ja muidenkin asemaa!

Vierailija
51/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:00"]

[/quote]

lol, vaikka feikki onkin

Vierailija
53/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan mihin mies päätyy. Lähti pilkille rauhoittumaan. Sanoin, että suhteemme jatkon edellytys on että hän lopettaa alkoholin käytön kokonaan! Aiemmin kun olen tätä vaatinut, ei ole suostunut. Nyt tilanne on se, että jos ei halua lopettaa juomista niin saa etsiä asunnon itselleen. ap

Vierailija
54/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on aivan oikeassa. Ap, olet oikeasti säälittävä ja haveksittava kynnysmatto jos jatkat suhdetta alkoholistin tai väkivaltaisen miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi